AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Noen som har det liggende? Er det meningen at det skal stinke av brødet? Går ikke ut på dato før om 4 dager. Da vi åpnet brødposen var det en ekstremt stram søt lukt. Aldri kjent noe slikt før... Anonymkode: 1bb1d...17f
Rumle Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 (endret) Jeg har nettopp spist et par skiver av akkurat det brødet, reagerte ikke på noe ubehagelig lukt og det tror jeg at jeg hadde gjort om det var. Gikk og dobbelsjekket nå, det er litt svak maltlukt av det faktisk, kan det være det du kjenner? Endret 13. juni 2021 av Rumle
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Jeg har nettopp spist et par skiver av akkurat det brødet, reagerte ikke på noe ubehagelig lukt og det tror jeg at jeg hadde gjort om det var. Gikk og dobbelsjekket nå, det er litt svakt maltlukt av det faktisk, kan det være det du kjenner? Den lukta vi kjenner er ikke svak. På en måte så minner den lukta om syltetøy faktisk 😂 Men den er så enorm skarp at man rygger tilbake når man åpner posen. Anonymkode: 1bb1d...17f
Rumle Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den lukta vi kjenner er ikke svak. På en måte så minner den lukta om syltetøy faktisk 😂 Men den er så enorm skarp at man rygger tilbake når man åpner posen. Anonymkode: 1bb1d...17f Uff, høres ikke bra ut
Kärcher Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Dette brødet har vi ofte hjemme, aldri reagert på at det lukter mye. Spesielt ikke at det lukter vondt. Luktet på det nå og det lukter jo brød med et hint av syltetøy når du sier det, men ikke en lukt som slår mot meg, stod med nesa tett inntil😅
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #6 Skrevet 16. juni 2021 Rumle skrev (På 13.6.2021 den 21.33): Jeg har nettopp spist et par skiver av akkurat det brødet, reagerte ikke på noe ubehagelig lukt og det tror jeg at jeg hadde gjort om det var. Gikk og dobbelsjekket nå, det er litt svak maltlukt av det faktisk, kan det være det du kjenner? Jeg leste først matlukt men ser nå at du skrev maLtlukt! Det kan det godt være altså, det er kanskje litt søt lukt av malt? Mulig det ble for mye malt i dette brødet 😂 Anonymkode: 1bb1d...17f 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #7 Skrevet 17. juni 2021 Kjøper kun dette brødet. Men hvor finner du datomerking? Kjøper ett i gul papirpose på coop extra, dagsferskt. Visste ikke at det var dato på slike brød? Anonymkode: bd2bc...799
Gjest 123 eller noe Skrevet 18. juni 2021 #8 Skrevet 18. juni 2021 De har jo de papirposene som blir sendt tilbake på kvelden, og får nye dagsferske hver morgen, også har jeg sett de i plastpose som er oppskårne, mulig det er de som har dato? Kjøper også alltid disse brødene, men har dessverre begynt å bli kvalm og brekke meg av dem som gravid. Fy faen jeg savner superbrød med smør og gilde ovnsbakt leverpostei, men jeg klarer det ikke lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå