AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Noen som har erfaring med ketaminbehandling for dystymi? Anonymkode: f8a60...c54
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Lurer på dette selv Anonymkode: cc5aa...3d1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 On 6/13/2021 at 11:39 PM, AnonymBruker said: Lurer på dette selv Anonymkode: cc5aa...3d1 On 6/17/2021 at 2:50 PM, AnonymBruker said: dytter Anonymkode: 0381f...557 Vel, nå skal jeg prøve det, så kan fortelle om hvordan det går. 😅 Anonymkode: f8a60...c54
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel, nå skal jeg prøve det, så kan fortelle om hvordan det går. 😅 Anonymkode: f8a60...c54 Hvordan gikk du fram for å få det? Anonymkode: cc5aa...3d1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #6 Skrevet 28. juni 2021 Jeg har kun prøvd ketamin som "party-dop" i utlandet og bare to ganger, turte ikke mer, men det var fordi det var i den settingen det var, og det var veldig lett å bli offer for noe om de man stolte mest på plutselig ikke var i rommet osv. Men jeg kan si at jeg fullstendig tror på at dette kan brukes i behandling, den effekten det hadde på meg var en veldig positiv effekt som varte en stund. En av de mest positive tingene var at alt tankekjør stoppet, og det tok virkelig toppene vekk av den depresjonen jeg hadde. Nå slet jeg mer med PTSD så det er vanskelig å si hva som var ren depresjon og ikke på den tida da, det må sies. Jeg har nok enda mer tro på DMT mot depresjon, avhengighet og mye annet rart, dette et stoff vi utskiller naturlig i hjernen men som også finnes i mange planter. Men dette ligger langt bak på lista enda over hva de tør å bruke i vanlig vestlig behandling, så jeg bør kanskje ikke snakke så høyt om det.. Anonymkode: 95ef7...e91 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #7 Skrevet 29. juni 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan gikk du fram for å få det? Anonymkode: cc5aa...3d1 Tok kontakt med ene av de private klinikkene som tilbyr det og fikk en time til utredning. Anonymkode: f8a60...c54
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #8 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok kontakt med ene av de private klinikkene som tilbyr det og fikk en time til utredning. Anonymkode: f8a60...c54 Åja. Da blir det vel svindyrt? Tenkte mer på gjennom det offentlige Anonymkode: cc5aa...3d1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #9 Skrevet 29. juni 2021 Ikke mer dyrt enn annen privat legebehandling. Men klart, veldig mye dyrere enn om det hadde vært tilbudt via offentlig. Enn så lenge er det kun tilbud om det ved DPS i Østfold. Så det er ikke så lett å få til den veien. Jeg fikk en liten studentrabatt på 10%. Så det hjalp litt. Men ja, det gjør et innhogg i studentbudsjettet 😅 Anonymkode: f8a60...c54
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #10 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ikke mer dyrt enn annen privat legebehandling. Men klart, veldig mye dyrere enn om det hadde vært tilbudt via offentlig. Enn så lenge er det kun tilbud om det ved DPS i Østfold. Så det er ikke så lett å få til den veien. Jeg fikk en liten studentrabatt på 10%. Så det hjalp litt. Men ja, det gjør et innhogg i studentbudsjettet 😅 Anonymkode: f8a60...c54 Bor i Fredrikstad og skal høre med fastlegen om det er mulig. Mest sannsynlig ikke da, sikkert vanskelig Anonymkode: cc5aa...3d1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #11 Skrevet 29. juni 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Bor i Fredrikstad og skal høre med fastlegen om det er mulig. Mest sannsynlig ikke da, sikkert vanskelig Anonymkode: cc5aa...3d1 Man har ingenting å tape på å spørre i hvertfall! Når du bor så nære er det jo lurt å undersøke det. Anonymkode: f8a60...c54 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #12 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tok kontakt med ene av de private klinikkene som tilbyr det og fikk en time til utredning. Anonymkode: f8a60...c54 kan du si hva slags klinikk som har det tilbudet? Kunne tenke meg å prøve da jeg har hatt dystymi og depresjon i alle de år. Reiser gjerne et stykke. Anonymkode: 028de...3ae
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #13 Skrevet 29. juni 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: kan du si hva slags klinikk som har det tilbudet? Kunne tenke meg å prøve da jeg har hatt dystymi og depresjon i alle de år. Reiser gjerne et stykke. Anonymkode: 028de...3ae 2 klinikker i Oslo, kommer opp med en gang du søker på ketamin behandling. EmmaSofia klinikken, som også har tilbud i Bergen, og Axon klinikken. Anonymkode: f8a60...c54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå