AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Noen som har vært med på å måtte ta tisseprøver under medisin utprøving ? Skal begynne med medisin utprøving i morgen, men siden jeg tok kokain og mdma i helgen, så lurer jeg på om jeg må utsette timen.. Anonymkode: 2584d...56b
Svartfugl Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Vet de at du ruser deg, eller kan de ha en mistanke om det? I så fall kan de be om urintesting. Hvis de ikke vet eller mistenker dette, har du nok lite å frykte. Håper du er forsiktig med rus.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Svartfugl skrev (40 minutter siden): Vet de at du ruser deg, eller kan de ha en mistanke om det? I så fall kan de be om urintesting. Hvis de ikke vet eller mistenker dette, har du nok lite å frykte. Håper du er forsiktig med rus. Jeg har vært ærlig med de på utredningen om at jeg har brukt div stoffer tidligere, og at det var en periode hvor det ble litt oftere enn bare i helger. Men jeg har sagt at jeg sluttet med dette da jeg gikk fra den daværende kjæresten som påvirket meg til å ruse meg ofte. Nå kunne det aldri falt meg inn å ruse meg annet enn på fest i helger. Men jeg har sagt jeg ikke har brukt noe på over et år, de trenger ikke å vite alt ettersom dette bare blir av og til på fest. Men skal man ikke få beskjed om at man må levere urintest i forkant av en slik time? Og ja, jeg er forsiktig 😊 -Ts. Anonymkode: 2584d...56b
Svartfugl Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har vært ærlig med de på utredningen om at jeg har brukt div stoffer tidligere, og at det var en periode hvor det ble litt oftere enn bare i helger. Men jeg har sagt at jeg sluttet med dette da jeg gikk fra den daværende kjæresten som påvirket meg til å ruse meg ofte. Nå kunne det aldri falt meg inn å ruse meg annet enn på fest i helger. Men jeg har sagt jeg ikke har brukt noe på over et år, de trenger ikke å vite alt ettersom dette bare blir av og til på fest. Men skal man ikke få beskjed om at man må levere urintest i forkant av en slik time? Og ja, jeg er forsiktig 😊 -Ts. Anonymkode: 2584d...56b Jeg vet ikke. Jeg har aldri ruset meg på noe annet enn hasj norn få ganger for flere år siden, og nevnte det. Det ble ikke noe problem. Jeg vil tro at de ville sagt fra, da, siden urintester er for å forebygge at du misbruker...men som sagt vet jeg ikke. Spør på freak.no! 😊😅
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Hvem går du hos? Jeg måtte ta urinprøver i forbindelse med medisinutprøving på DPS, men urinprøvene måtte tas hos fastlegen, og etter et visst antall negative prøver ga fastlegen beskjed til DPS om at jeg var ren. Men da var det kjent at jeg nylig brukte. Og det er sikkert forskjeller fra sted til sted, tror ikke min DPS har fasiliteter til at man kan ta prøver der. Anonymkode: 6f150...e59
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå