Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan gutta bli med også? Dior Sauvage Elixir idag. Ganske heavy. Likte den egentlig ikke til å begynne med, men brukt med forsiktighet har den vokst seg til en av favorittene etterhvert.

3348901567572-1.jpeg

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (4 timer siden):

Kan gutta bli med også? Dior Sauvage Elixir idag. Ganske heavy. Likte den egentlig ikke til å begynne med, men brukt med forsiktighet har den vokst seg til en av favorittene etterhvert.

3348901567572-1.jpeg

Såklart mannfolka er med!🥰

denne lukter såå godt🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (5 timer siden):

3348901567572-1.jpeg

Menn er såklart hjertelig velkommen i tråden de også! Jeg digger herreparfyme, ikke på meg selv da, men på mannen min de dagene han bruker det. Så kanskje jeg får noen tips til nye til han i denne tråden…..han er skikkelig kresen og bruker evigheter på å finne en ny😄

Denne her som du bruker liker han også veldig godt, og jeg synes også den er kjempegod. Lukter skikkelig Mann :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Wild Bluebell fra Jo Malone. Lukter vår! 🌱🌿 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Miss Dior - litt for søt til å begynne med, men blir god etter en stund. Ikke min favoritt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...