Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Peonjenta skrev (På 13.6.2021 den 22.19):

Nå lo jeg 😅

Ha ha ha. Jeg skjønner følelsen. Prøvde på en eller annen J-Lo duft i butikken en gang sammen med typen min. På flasken var den god. På huden luktet den rett og slett helt jævlig gammel farmor høgg. Vasket og vasket og fikk ikke bort stanken på flere timer. Det var skikkelig dritt. 

Anonymkode: 89d2a...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag Elizabeth Arden sin Green tea. Digger den til hverdags. Til fest Dalissime eller Laguna fra Salvador Dali. Eller Lady Million fra Paco Rabanne

Anonymkode: 89d2a...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bruker aldri parfyme. Ikke deodorant heller. 

Anonymkode: 0128b...f82

Og du svarer i tråden fordi??? Ikke deodorant? Syns nesten jeg kjenner svettelukta helt hit. Og jo, du lukter selv om du ikke merker det selv. Alle som ikke bruker deodorant lukter. Alle svetter i mindre eller større grad. Det finnes mange gode parfymefri deodoranter, jeg bruker kun parfymefri deo selv. 

Anonymkode: c06ff...aa0

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 12.39):

Et det flere enn jeg som går rett inn på Fragrantica hver gang noen legger ut en parfyme jeg ikke kjenner fra før? 😅

Anonymkode: 23e34...174

Jepp! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble denne i dag. 😊 Jeg liker den, men jeg trooor nok ikke jeg kjøpe ny når den blir tom 😛 Bon bon fra v&r er og blir den beste for meg 😁

413235AF-C246-406E-ABC6-7DD7A4344A97.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosewood skrev (59 minutter siden):

Ble denne i dag. 😊 Jeg liker den, men jeg trooor nok ikke jeg kjøpe ny når den blir tom 😛 Bon bon fra v&r er og blir den beste for meg 😁

413235AF-C246-406E-ABC6-7DD7A4344A97.jpeg

Denne har jeg faktisk prøvd i år. Jeg likte den godt nok til å bruke opp testeren, men ikke godt nok til å kjøpe den 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg på Ambré Imperial på det ene håndleddet og Moonlight Patchouli på det andre. Begge fra Van Cleef & Arpels. Testing pågår, med andre ord 😅 Skal snart dusje. 

Liker begge godt hittil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.8.2021 den 14.58):

Ingen. Som vanlig. Jeg orker ikke å dra til butikker for å lukte meg frem til en jeg kunne like, for mange dufter sammen skaper fullt kaos i min nese. Ser fine flasker til salgs via nett, men en skriftlig beskrivelse av hva de inneholder hjelper meg ikke, så jeg ender opp med å ikke kjøpe noe. Aner faktisk ikke hva jeg liker. Dufter er forvirrende. 

Anonymkode: b2525...6fb

Anbefaler deg å kjøpe noen testere på Finn. Deretter gå inn på Fragrantica og lese om duftnoter, parfymer som ligner osv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne!!!! Den er episk, fantastisk, forførende ikke for sterk og ikke for svak. Lukter hiiiiimla godt!!! 

Screenshot_20211231_153554_com.android.chrome_edit_1332742401630492.jpg

Anonymkode: c9456...98b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paco Rabanne Pure XS. Blindkjøpte den på halv pris i julekalenderen til Kicks og dæven døtte, så godt den lukter! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Paco Rabanne Pure XS. Blindkjøpte den på halv pris i julekalenderen til Kicks og dæven døtte, så godt den lukter! 

Den fikk jeg en prøve på i går. Den ER nydelig 🌺

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Good girl 👠 det er ikke en av mine «vanlige», så jeg tenkte den var fin for å markere et nytt år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I dag har jeg ryddet i testerne mine. Så da ble det Myrrh and Tonka fra Jo Malone 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kveldsparfymen min i dag er Intoxicated fra Kilian. 🤎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...