Rotehøna_21 Skrevet 2. oktober 2022 #2241 Del Skrevet 2. oktober 2022 I dag er det Chanel -Coco mad intens 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegMotStrømmen Skrevet 2. oktober 2022 #2242 Del Skrevet 2. oktober 2022 Favorittparfymen min, begynner å bli tom nå, så må rasjonere fram til jul. Den står på ønskelista mi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. oktober 2022 #2243 Del Skrevet 2. oktober 2022 Tror jeg skal ta på Eden, jeg 🐍💚 gammel klassiker fra Cacharel. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #2244 Del Skrevet 2. oktober 2022 Eau Capitale fra Diptyque ❤️ Anonymkode: 23e34...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 2. oktober 2022 #2245 Del Skrevet 2. oktober 2022 Vært i dåp i dag, så da fant jeg fram min absolutte favoritt igjen: Chanel Chance Eau Tendre (EdP). 💗 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. oktober 2022 #2246 Del Skrevet 2. oktober 2022 Miss_Sunshine* skrev (17 minutter siden): Vært i dåp i dag, så da fant jeg fram min absolutte favoritt igjen: Chanel Chance Eau Tendre (EdP). 💗 Åååå,denne lukter såå godt🥰 Har den ikke selv,men har luktet på den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. oktober 2022 #2247 Del Skrevet 2. oktober 2022 Spørsmål litt på siden her: Hvor mange parfymer har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. oktober 2022 #2248 Del Skrevet 2. oktober 2022 MarianneE skrev (12 minutter siden): Spørsmål litt på siden her: Hvor mange parfymer har dere? 40+ tenker jeg. Og sikkert dobbelt så mange testere liggende og slenge…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #2249 Del Skrevet 2. oktober 2022 MarianneE skrev (38 minutter siden): Spørsmål litt på siden her: Hvor mange parfymer har dere? 8 i vanlig størrelse, og 8-10 bittesmå testere. 😊 Anonymkode: 03a5c...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 2. oktober 2022 #2250 Del Skrevet 2. oktober 2022 MarianneE skrev (1 time siden): Spørsmål litt på siden her: Hvor mange parfymer har dere? Har 25 flasker i vanlig størrelse, og sikkert 10-15 små prøver. Samlingen har vokst med sikkert 10 vanlige flasker og alle prøvene etter at denne tråden ble opprettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 2. oktober 2022 #2251 Del Skrevet 2. oktober 2022 Har 36 flasker i samlinga mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 2. oktober 2022 #2252 Del Skrevet 2. oktober 2022 (endret) Har ALT for mange 😳 har 51 flasker nå i skapet. En som ligger på Posten og venter. Og tre på vei fra utlandet. Og 48 dekanter. 😄 selger litt på Finn da. Og skal snart åpne en nettbutikk for salg.☺️ Endret 2. oktober 2022 av Rotehøna_21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 2. oktober 2022 #2253 Del Skrevet 2. oktober 2022 clean -skin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 3. oktober 2022 #2254 Del Skrevet 3. oktober 2022 Rotehøna_21 skrev (6 timer siden): Har ALT for mange 😳 har 51 flasker nå i skapet. En som ligger på Posten og venter. Og tre på vei fra utlandet. Og 48 dekanter. 😄 selger litt på Finn da. Og skal snart åpne en nettbutikk for salg.☺️ Heeeeey, man kan da ikke få for mange parfymer🤗🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2255 Del Skrevet 3. oktober 2022 flusa skrev (8 minutter siden): Heeeeey, man kan da ikke få for mange parfymer🤗🙈 Dessverre så kan man det. De harskner etter noen år, og lukter ikke det samme. Mange får allergiske reaksjoner av gamle parfymer. Så det er lurt å bruke de opp innen et par år, samt oppbevare kaldt. Anonymkode: d5fde...36f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. oktober 2022 Forfatter #2256 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dessverre så kan man det. De harskner etter noen år, og lukter ikke det samme. Mange får allergiske reaksjoner av gamle parfymer. Så det er lurt å bruke de opp innen et par år, samt oppbevare kaldt. Anonymkode: d5fde...36f Det stemmer..jeg skulle ta på meg coco mademosielle som jeg ikke har brukt på ett par år, og den hadde harsknet, selv om den var oppbevart mørkt (viktig at de ikke står ute i lys også) og på soverommet som alltid er kjølig😣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 3. oktober 2022 #2257 Del Skrevet 3. oktober 2022 flusa skrev (3 timer siden): Heeeeey, man kan da ikke få for mange parfymer🤗🙈 Ikke sant 😄😄 får jo ikke brukt de opp sjøl da men🤣 derfor jeg håper å få solgt ut litt a de. Da er det ikke så ille. Men nå er det kjøpestopp!!!! 😨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 3. oktober 2022 #2258 Del Skrevet 3. oktober 2022 Har vel ca 20-25. Kasta noen etterhvert som jeg har prøvd de, og kjent de har stått for lenge 😫 Samme skjebne med den jeg tok på i dag tror jeg. Alexander Mcqueen-MyQueen. Den har stått noen år, og jeg er ikke helt sikker på at jeg liker lukta av den nå. Kjennes liksom ekstra krydret ut. Skal ha den på til den forsvinner og kjenne alle partiene av duft før jeg bestemmer meg for om det er kast 😅 Det er så mange parfymer som frister i den tråden her, har en lang liste. Men da må jeg teste ut de jeg har og bli kvitt noen av de først. Så jeg kaster de som ikke er helt klaff på lukt, og bruker opp de som det bare er igjen litt på 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 3. oktober 2022 #2259 Del Skrevet 3. oktober 2022 Rochas Girl. Neroli, frisk, pudret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 3. oktober 2022 #2260 Del Skrevet 3. oktober 2022 flusa skrev (På 2.10.2022 den 19.18): Åååå,denne lukter såå godt🥰 Har den ikke selv,men har luktet på den. Ja! 😍 Til og med de dagene jeg bruker andre parfymer, så må jeg liksom bort til parfymebrettet mitt en tur for å lukte på denne. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå