CrazyCatLady2500 Skrevet 6. desember 2021 #181 Del Skrevet 6. desember 2021 Tinhare. Lukter litt som grillede marshmallows, men mer sofistikert og et hint av «medisin». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 6. desember 2021 #182 Del Skrevet 6. desember 2021 Calvin Klein - Secret Obsession Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 6. desember 2021 #183 Del Skrevet 6. desember 2021 Jour fra Hugo Boss. Og skjerfet lukter fortsatt veldig Irresistible fra Givenchy, så jeg er vel en blanding. Hadde håpet sistnevnte skulle minne mer om Very Irresistible fra samme merke, den var en av to favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #184 Del Skrevet 8. desember 2021 Angel’s share fra Kilian Anonymkode: 23e34...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 8. desember 2021 #185 Del Skrevet 8. desember 2021 (endret) Har lenge lett etter en "holy grail" innenfor parfyme. Jeg er så sykt kresen, og NÅ folkens, her er herligheten: Brukt den hver dag siden jeg kjøpte den. Denne blir jeg nok heller ikke lei med det første. Lukter friskt og søtt på samme tid, akkurat slik jeg liker det. Ikke for tung heller. Endret 8. desember 2021 av Lacuna 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2021 #186 Del Skrevet 8. desember 2021 Lacuna skrev (1 minutt siden): Har lenge lett etter en "holy grail" innenfor parfyme. Jeg er så sykt kresen, og NÅ folkens, her er herligheten: Brukt den hver dag siden jeg kjøpte den. Denne blir jeg nok heller ikke lei med det første. Lukter friskt og søtt på samme tid, akkurat slik jeg liker det. Ikke for tung heller. Den høres ut som om den kan være noe for meg, skal gå å lukte. Var innom Rituals sist uke og prøvde en som het Soleil et et eller annet. Den syns jeg var god. Men jeg blir lett overveldet der inne av alle luktene, på slutten syns jeg alt lukta likt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #187 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg er på jakt etter en ny parfyme, og prøvde Chloé Nomade i butikken. Den var umiddelbar for tung for meg. Jeg bruker vanligvis lettere og søtere parfymer. Men noen timer etter lukter ytterjakken min som fikk sprayen på seg helt fantastisk. Må ta den fram for å lukte hele tiden 😅 Kanskje jeg går for den likevel. Anonymkode: 4d54b...db3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #188 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er på jakt etter en ny parfyme, og prøvde Chloé Nomade i butikken. Den var umiddelbar for tung for meg. Jeg bruker vanligvis lettere og søtere parfymer. Men noen timer etter lukter ytterjakken min som fikk sprayen på seg helt fantastisk. Må ta den fram for å lukte hele tiden 😅 Kanskje jeg går for den likevel. Anonymkode: 4d54b...db3 Haha 😄 Ja jeg har åså den, liker den når den har "lukta litt fra seg" men ikke når jeg tar den på, da er den litt mye. Sprayer genser eller skjerf osv med den på kvelden. Kanskje litt rart men..... Anonymkode: c4b06...fac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. desember 2021 #189 Del Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Haha 😄 Ja jeg har åså den, liker den når den har "lukta litt fra seg" men ikke når jeg tar den på, da er den litt mye. Sprayer genser eller skjerf osv med den på kvelden. Kanskje litt rart men..... Anonymkode: c4b06...fac Jeg syns ikke det er rart i det hele tatt,for parfymer holder seg bedre/sitter lenger på klær enn på huden☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 9. desember 2021 #190 Del Skrevet 9. desember 2021 Peonjenta skrev (16 timer siden): Den høres ut som om den kan være noe for meg, skal gå å lukte. Var innom Rituals sist uke og prøvde en som het Soleil et et eller annet. Den syns jeg var god. Men jeg blir lett overveldet der inne av alle luktene, på slutten syns jeg alt lukta likt. Ooo! Kanskje jeg skal lukte på den også. Fleurs de Himalaya er jo egentlig en floral parfyme (jeg kan ta feil, jeg er elendig på kategorisering av parfymer). Jeg bruker vanligvis parfymer i sitrus/frukt/bær-banen, men denne var skikkelig god altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. desember 2021 #191 Del Skrevet 9. desember 2021 Fikk Escada Island Kiss i posten i dag. Men det er noe som ikke stemmer med lukten, den lukter som om den er gammel/harsk. Hvis de har sluttet helt å produsere den for mange år siden så er jo ikke det umulig. Ble så skuffet fordi den er kjempegod. Håper ikke det er umulig å få pengene igjen og returnere den. Sendt mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 9. desember 2021 #192 Del Skrevet 9. desember 2021 Rituals of Jing (den grønne flasken) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 9. desember 2021 #193 Del Skrevet 9. desember 2021 Paris Hilton "Heiress" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 9. desember 2021 #194 Del Skrevet 9. desember 2021 CalvinKlein one 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 9. desember 2021 #195 Del Skrevet 9. desember 2021 Peonjenta skrev (3 timer siden): Fikk Escada Island Kiss i posten i dag. Men det er noe som ikke stemmer med lukten, den lukter som om den er gammel/harsk. Hvis de har sluttet helt å produsere den for mange år siden så er jo ikke det umulig. Ble så skuffet fordi den er kjempegod. Håper ikke det er umulig å få pengene igjen og returnere den. Sendt mail. Har du sjekket batch nr på parfymen? Skal finnes på en liten lapp på undersiden av flasken https://www.checkfresh.com/escada.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. desember 2021 #196 Del Skrevet 9. desember 2021 Lacuna skrev (1 time siden): Har du sjekket batch nr på parfymen? Skal finnes på en liten lapp på undersiden av flasken https://www.checkfresh.com/escada.html Ja. det står 4045. Hva betyr det tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 9. desember 2021 #197 Del Skrevet 9. desember 2021 (endret) Peonjenta skrev (3 minutter siden): Ja. det står 4045. Hva betyr det tro? Produsert i 2014. 7 år gammel. Her hadde jeg returnert!! Endret 9. desember 2021 av Lacuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. desember 2021 #198 Del Skrevet 9. desember 2021 (endret) Lacuna skrev (2 minutter siden): Produsert i 2014. 7 år gammel. Her hadde jeg returnert!! Ok....takk. Ikke rart den ikke lukter som den skal. Hvor klikker du for å søke?? Endret 9. desember 2021 av Peonjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 9. desember 2021 #199 Del Skrevet 9. desember 2021 Peonjenta skrev (7 minutter siden): Ok....takk. Ikke rart den ikke lukter som den skal. Hvor klikker du for å søke?? Skrev inn koden i batch-code feltet og trykket check! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. desember 2021 #200 Del Skrevet 9. desember 2021 Lacuna skrev (22 minutter siden): Skrev inn koden i batch-code feltet og trykket check! Har Adblock så derfor var søkefeltet blokkert, men takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå