Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Denne, har allerede gått ut av produksjon og er svindyr de få stedene jeg finner den. ER så god. Har et ørlite håp om å finne den på tax-free neste gang jeg skal ut å fly i slutten av august.

Daisy Love Skies - Eau de toilette (Bilde 1 av 5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Layering i dag. En sprut Dali Classic, to sprut Deep Red. Fantastisk kombo for meg :) 

deepred.jpg

salvador-dali-classic-parfum-de-toilette-30ml-1269-306-0030_1.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Testa flere sorter Chanel i dag. Klarer ikke skille mellom duftene. Men en av de er hvertfall chanel premiere.

Anonymkode: cf91c...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg leter fremdeles etter en parfyme som lukter friske bær/nydusjet. Nå har jeg passert flere jenter/damer som har denne lukten og jeg har sniffet meg ihjel på parfymerier, men finner den ikke. Er det noen som vet? Det er ikke Mugler Angel. Den ble jeg tipset om tidligere i tråden, og jeg bestilte den uten å ha luktet på den først. Den var god, men det var ikke den. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miracle fra Lancome. Nå som det snart er semesterstart og mediene har mer studentstoff enn vanlig, så kommer jeg gjerne på å bruke den oftere, fordi den var min faste følgesvenn de første årene som student.

Selv om smaken min har endra seg siden da, så er Miracle lukta av nostalgi for meg. Jeg tenker mer på de lange, bekymringsløse nettene enn mitt første møte med ex.phil da, for å si det sånn. :icon_lol: Varer lenge på huden gjør den og. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (32 minutter siden):

Jeg leter fremdeles etter en parfyme som lukter friske bær/nydusjet. Nå har jeg passert flere jenter/damer som har denne lukten og jeg har sniffet meg ihjel på parfymerier, men finner den ikke. Er det noen som vet? Det er ikke Mugler Angel. Den ble jeg tipset om tidligere i tråden, og jeg bestilte den uten å ha luktet på den først. Den var god, men det var ikke den. 

Hm...det kan jo høres ut som det kan være en fra Clean?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nå har jeg elisabeth arden på meg. husker ikke hva den heter

Anonymkode: f71e0...472

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (52 minutter siden):

Vet ikke om disse egentlig er basert på bær, men jeg syns hvertfall de lukter litt bær/fruktig, og det virker som de er ganske populære nå (sånn mtp at du har lukta den på flere). 

Men kan det være armani-my way eller reve de hanami fra rituals? Eller fleurs de Himalaya fra rituals? Den lukter kanskje litt mer nydusja enn de andre to. Blir litt skudd i blinde men. Hvis du har lukta på disse fra før så vet du kanskje hva som er feil med disse duftene i forhold til den du leter etter. For å få flere forslag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kamelia83 skrev (10 minutter siden):

Vet ikke om disse egentlig er basert på bær, men jeg syns hvertfall de lukter litt bær/fruktig, og det virker som de er ganske populære nå (sånn mtp at du har lukta den på flere). 

Men kan det være armani-my way eller reve de hanami fra rituals? Eller fleurs de Himalaya fra rituals? Den lukter kanskje litt mer nydusja enn de andre to. Blir litt skudd i blinde men. Hvis du har lukta på disse fra før så vet du kanskje hva som er feil med disse duftene i forhold til den du leter etter. For å få flere forslag. 

Også et skudd i blinde men: synes jeg lukter veldig mye La vie est belle for tida (den er lett å kjenne igjen, da). Libre har jeg også luktet på mange, den kan kanskje passe bedre til beskrivelsen?

Anonymkode: 15bc7...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (1 time siden):

Viva la juicyyyyy🥰🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...