Gå til innhold

Popups killer


Lillesøster

Anbefalte innlegg

Har fått noe rot på pc`en. Jeg har msn popups killer, men den er ikke god nok. Så har jeg prøvd å laste ned googles sin, men den får jeg ikke lastet inn, sikkert msn sin som står å blokkerer. Prøvd så mange ganger at jeg ikke gidder å prøve den mer. Noen som please kan anbefale meg en god en som jeg kan laste ned. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Last ned Firefox, samt extensions til den. Flashblock er en hit her, kan velge om jeg vil se bråkete reklamer eller ikke, pluss at det er en innebygget popupblokker, og diverse extensions er uendlige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last ned Firefox, samt extensions til den. Flashblock er en hit her, kan velge om jeg vil se bråkete reklamer eller ikke, pluss at det er en innebygget popupblokker, og diverse extensions er uendlige. :)

Hei gjest.

Jeg har firefox, men liker ikke å bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt å fjerne spy-/adwaren da? Ellers er jeg enig med første gjest, bruk en annen nettleser. Opera eller FF. En eller annen pop-up killer bare skyver det reelle problemet under teppet. Maskinen vil fortsatt gå tregt selv om du ikke får pop-ups, hvis du ikke fjerner spyware.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan bare samtykke her: Firefox er genialt!! Jeg vennet meg fort til å bruke den, og blir nå helt frustrert(!) hvis jeg må bruke explorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare samtykke her: Firefox er genialt!! Jeg vennet meg fort til å bruke den, og blir nå helt frustrert(!) hvis jeg må bruke explorer.

Samme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å bruke Opera for noen år siden, og har brukt den hele tiden fram til jeg lastet ned Firefox for en måneds tid siden. De to første dagene var jeg missfornøyd og ville bytte tilbake til Opera, nå orker jeg knapt bruke Opera de gangene jeg må sitte på en maskin der Firefox ikke er installert. Og IE.. Ja da grøsser jeg, hehe..

Prøv Firefox litt til du, og bare spørr hvis det er ting der du ikke forstår eller får til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke liker med firefox er at det er så tungvidt å lete i mine favoritter. Men kanskje, kanskje det er en annen og letter måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan en elskeverdig person fortelle meg hvordan jeg skal få favorittene min til å ligge i venstre marg, slik jeg som vi har det på eksplorer? Synes det er så tungvindt å få opp flere vindu ved å måtte gå på bokmerker hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...