Gå til innhold

Noen som har Iphone 8 i 2021?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte meg nesten ny iPhone 8 på OneCall nettbutikk. Tror den er grei nok, men har vel ikke så altfor store forventninger til den. Sto to års garanti. Noen som har den og er fornøyd, eller er den helt ut? Noen som har kjøpt nesten ny på OneCall?

Anonymkode: a6b4e...19f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har min 8’er enda (dog vurderer jeg å bytte nå siden batteriet begynner å bli dårlig) 

8’eren fungerer helt fint til mitt bruk. Bra nok bilder, bra nok lagring, osv osv

Anonymkode: 10fbc...40c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har min 8’er enda (dog vurderer jeg å bytte nå siden batteriet begynner å bli dårlig) 

8’eren fungerer helt fint til mitt bruk. Bra nok bilder, bra nok lagring, osv osv

Anonymkode: 10fbc...40c

Så bra 😃👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bestilte meg nesten ny iPhone 8 på OneCall nettbutikk. Tror den er grei nok, men har vel ikke så altfor store forventninger til den. Sto to års garanti. Noen som har den og er fornøyd, eller er den helt ut? Noen som har kjøpt nesten ny på OneCall?

Hatt min i snart 1 år, funker helt fint og er fornøyd.

AnonymBruker
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Hatt min i snart 1 år, funker helt fint og er fornøyd.

👍

Skrevet

Har mine enda. Hatt den i tre år. Har fungert godt til mitt bruk og har ikke savnet en nyere versjon. Men bytter vel i løpet av det neste året. Har begynt å få litt barnesykdommer, men batteriet er ennå bra. 

Skrevet

Har iPhone 8 og er kjempefornøyd.

AnonymBruker
Skrevet

Da høres det bra ut 😃 Gleder meg 👍

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fremdeles Iphone 6s plus, og kommer ikke til å bytte før jeg virkelig må. Alt funker som det skal, bare at batteriet må lades hver dag.

(Jeg gruer meg nesten til å oppdatere, for min har headphone jack inngang og thumb print funksjon. Hva skal man med face ID hvis folk bruker maske?)

Anonymkode: 84080...3b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde iPhone 8 pluss, var fornøyd, men altfor stor skjerm. Mannen fikk iPhone 12 fra jobben så jeg byttet over til x. Og gav 8 til minste gutten vår. Er nesten helt likt. Men liker x bedre. Rett og slett pga skjermen og skjerm kvialititeten og bildene.. og skjermen er 5,8 tommer mens 8 pluss er 5,5, men virker større pga den et så bred og klumpete. Så x et perfekt for meg. Ville prøvd om jeg var deg og heller byttet til x om du ikke er helt fornøyd. Liker face id. For da slipper du også å skrive inn passord på absolutt alt du logger inn på. 

Anonymkode: 70295...25c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan man evt bytte batteri i den?

AnonymBruker
Skrevet

Er foreløpig veldig fornøyd, men kommer til å bytte batteriet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2021 den 19.07):

Jeg hadde iPhone 8 pluss, var fornøyd, men altfor stor skjerm. Mannen fikk iPhone 12 fra jobben så jeg byttet over til x. Og gav 8 til minste gutten vår. Er nesten helt likt. Men liker x bedre. Rett og slett pga skjermen og skjerm kvialititeten og bildene.. og skjermen er 5,8 tommer mens 8 pluss er 5,5, men virker større pga den et så bred og klumpete. Så x et perfekt for meg. Ville prøvd om jeg var deg og heller byttet til x om du ikke er helt fornøyd. Liker face id. For da slipper du også å skrive inn passord på absolutt alt du logger inn på. 

Anonymkode: 70295...25c

Det slipper man jo også når man bruker fingeravtrykkgjenkjenning. Jeg er storfornøyd med min 8 plus i hvert fall.

Anonymkode: 018c8...1f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...