AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Jeg jobber på Lindex og i dag kom det en mann som lurte på om jeg kunne hjelpe han å finne en BH til seg selv. Jeg ble helt satt ut, men fikk til slutt hjulpet han og fant en fin BH som han likte. Det er det merkeligste jeg har opplevd mens jeg har jobba i butikken. . Anonymkode: 604be...2e0 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg jobber på Lindex og i dag kom det en mann som lurte på om jeg kunne hjelpe han å finne en BH til seg selv. Jeg ble helt satt ut, men fikk til slutt hjulpet han og fant en fin BH som han likte. Det er det merkeligste jeg har opplevd mens jeg har jobba i butikken. . Anonymkode: 604be...2e0 Da har du ikke jobbet lenge i klesbutikk 🙂 Selv har jeg opplevd at en mann skulle kjøpe undertøy til kona og da jeg spurte om str visste han ikke men sa : Hun har ca samme kroppsform som meg...........jeg svarte med å si at det faktisk fantes menn som likte kvinneundertøy, så på reaksjonen at det var nettopp det han skulle. Fant fram noe jeg trodde han likte og ba han prøve på. Rødmende gikk han i prøverommet , kom ut og sa han skulle ha dem. Han er nå fast kunde og smiler lurt når han kommer og venter altid til jeg er ledig. Vi må bare akseptere at det finnes personer som ikke er helt A4, blir jo ett morsomt innslag i arbeidsdagen 🙂 Anonymkode: b970e...8b6 23
Hengebuksvinet Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da har du ikke jobbet lenge i klesbutikk 🙂 Selv har jeg opplevd at en mann skulle kjøpe undertøy til kona og da jeg spurte om str visste han ikke men sa : Hun har ca samme kroppsform som meg...........jeg svarte med å si at det faktisk fantes menn som likte kvinneundertøy, så på reaksjonen at det var nettopp det han skulle. Fant fram noe jeg trodde han likte og ba han prøve på. Rødmende gikk han i prøverommet , kom ut og sa han skulle ha dem. Han er nå fast kunde og smiler lurt når han kommer og venter altid til jeg er ledig. Vi må bare akseptere at det finnes personer som ikke er helt A4, blir jo ett morsomt innslag i arbeidsdagen 🙂 Anonymkode: b970e...8b6 Fin måte å løse det på. Du skader jo ikke akkurat noen med å gå i kvinneundertøy, så klarer ikke å se på det som problematisk. 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 SS skrev (43 minutter siden): Fin måte å løse det på. Du skader jo ikke akkurat noen med å gå i kvinneundertøy, så klarer ikke å se på det som problematisk. Skader ikke nei. Men fy fader jeg kunne aldri hatt sex med en mann som møtte opp i dameundertøy. Lite mandig altså. Anonymkode: 1b4c3...b8a
Gjest Almando Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Så modig han er som turte å spørre om hjelp. Høres ut som du også ga han profesjonell hjelp, så det er bra. Finnes mange menn som liker å gå i kvinneundertøy.
CorvusCorax Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 Hadde han bryster (fett)? Kanskje han er transseksuell. Så det er vel ikke så rart? 1
Traktor Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Skader ikke nei. Men fy fader jeg kunne aldri hatt sex med en mann som møtte opp i dameundertøy. Lite mandig altså. Anonymkode: 1b4c3...b8a Nå er nok neppe det å ha sex med deg det vedkommende som omtales her bekymrer seg mest for. Massevis av kvinner jeg aldri kunne tenkte meg å ha sex med heller av forskjellige grunner, uten at jeg dømmer dem av den grunn. Endret 13. juni 2021 av Traktor 7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skader ikke nei. Men fy fader jeg kunne aldri hatt sex med en mann som møtte opp i dameundertøy. Lite mandig altså. Anonymkode: 1b4c3...b8a Du er klar over at det er flere menn som liker og kle seg i dameklær. Det er faktisk ikke noe galt med det. Skulle du en gang treffe en mann som liker kun dameundertøy er det lite sannsynlig han har på det med en date. Det vil nok komme fram etterhvert. Her snakker vi kanskje en som liker og ha hele pakka, undertøy, kjole, sminke og parykk for og se ut som en dame. Anonymkode: cdfc2...282 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #9 Skrevet 13. juni 2021 Og så? Det er jo en kjent sak at det er enkelte menn som liker å kle seg i undertøy, så at noen faktisk ber om hjelp med å finne riktig størrelse er jo bare positivt for å fjerne skammen rundt det. Det hender at jeg kjøper T-skjorter, caps og hoodies på manneavdelingen. Søsteren min har kjøpt parkas i mannemodell. So what... Så lenge det ikke skader noen får man nå bare kjøpe det man vil. Anonymkode: fb52d...3f4 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #10 Skrevet 13. juni 2021 Jeg ELSKER forresten å bruke boksere og hoodiesene til daten min når jeg er hos han. Opplever at de fleste menn synes at det er søtt. Anonymkode: fb52d...3f4
Gjest Almando Skrevet 13. juni 2021 #11 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg ELSKER forresten å bruke boksere og hoodiesene til daten min når jeg er hos han. Opplever at de fleste menn synes at det er søtt. Anonymkode: fb52d...3f4 Men noe sier meg at de fleste kvinner ikke syns det er "søtt" om typen plutselig tok på seg stringtrusen og bh-en hennes.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #12 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg jobber på Lindex og i dag kom det en mann som lurte på om jeg kunne hjelpe han å finne en BH til seg selv. Jeg ble helt satt ut, men fikk til slutt hjulpet han og fant en fin BH som han likte. Det er det merkeligste jeg har opplevd mens jeg har jobba i butikken. . Anonymkode: 604be...2e0 Så flott at du gjorde jobben din og gav han like god service som hvilken som helst annen kunde, selv om han ikke var i den forventede Lindex-målgruppen. Anonymkode: b380d...01d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå