Gå til innhold

Hjemme alene, hund

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hunden min på snart 2 år har nylig lært å være hjemme en hel arbeidsdag, han har klart dette i nesten 2 måneder. Jeg skal snart hjem og tar han med, vi blir borte ca 1 måned. Jeg lurer på om han vil glemme alt han har lært og jeg må starte med hjemme alene trening igjen etter ferien?

Anonymkode: 4e9c9...1a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være lurt å opprettholde treningen i ferien. Dvs at du innimellom går fra han noen timer jevnlig der også. Da blir ikke overgangen tilbake til jobb så stor.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Tabris skrev (15 timer siden):

Det kan være lurt å opprettholde treningen i ferien. Dvs at du innimellom går fra han noen timer jevnlig der også. Da blir ikke overgangen tilbake til jobb så stor.

Jeg kommer til å bo hos mine foreldre, som begge er pensjonister. Mener du at jeg går og tar han være alene med dem eller at vi alle går? Han har vært i huset før, så han er ikke ukjent, men er usikker på på om han vil kunne være alene i mine foreldres hus et par time alene.

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kommer til å bo hos mine foreldre, som begge er pensjonister. Mener du at jeg går og tar han være alene med dem eller at vi alle går? Han har vært i huset før, så han er ikke ukjent, men er usikker på på om han vil kunne være alene i mine foreldres hus et par time alene.

Sorry, svarte litt feil da. Nei, enig, blir ikke det samme å gå fra ham et annet sted enn hjemme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...