AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Vil en slankeoperasjon nullstille dette med at kroppen ønsker å gå tilbake til høyeste vekt? Tenker på de som har gått opp og ned flere ganger, men velger slankeoperasjon til slutt. Hva er poenget, dersom man allikevel må kjempe en hard kamp for å ikke komme tilbake dit man var, etter at effekten av slankeoperasjon er over.. Anonymkode: 2bc98...7e2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 Ja, sulthormonene og hjernen vil samarbeide på en annen måte og en operasjon vil gjøre at man har større sjanse for å lykkes med intuitiv spising på sikt. Det er ikke for alle, det er et verktøy og på veien må du være innstilt på å gi slipp på masse du tidligere har spist, i hvert fall midlertidig. Det fine er at hvis du veier 150 kg er det fryktelig tungt å være aktiv, men hvis en operasjon gjør at du kommer deg ned i 70-80 kg, vil du ha mye bedre forutsetninger for å bevege deg og holde deg i form på andre måter. Jeg er selv operert og det var folk på kurset jeg gikk på som lurte på når de kunne spise chips igjen kun et par dager etter operasjonen. Man må jobbe mye for å lykkes Anonymkode: 8782b...f55 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Jeg har tatt gbp for litt over to år siden. Jeg hadde 40 i bmi. Gikk ned 20 kilo. Nå går jeg på mysimba, og prøver å gå ned 20 til med de. Operasjonen funker ikke på alle, husk det. Anonymkode: 23065...e63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå