Gå til innhold

svulst i ryggen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk nettopp beskjed om at en nær slektning av meg har fått en svulst i ryggen. Noen som har vært borti det? Er det ensbetydende med kreft eller? Huff, ble skikkelig redd jeg nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sA DE IKE NOE MERE, SIDEN DET ER EN NÆR SLEKNING?

Aner ikke,men man blir jo engstelig når en hører slikt. Det er jo mange former for svulster da...fra veskefylte ufarlige til kreft svulster som du skriver.

ta en tlf du, så kansje du blir beroliget.

Skrevet

Det finnes jo både godartede og ondartede. Ta kontakt og finn ut mer du.

Skrevet

De vet ikke noe mer enda. Hun skal til nevrolog neste uke, så vi får sikkert vite mer da. tenkte kanskje noen her har lignende erfaringer

Skrevet
De vet ikke noe mer enda. Hun skal til nevrolog neste uke, så vi får sikkert vite mer da. tenkte kanskje noen her har lignende erfaringer

De må inn i svulten for å ta noen tester for å finne ut om den er godartet eller ondartet.

• 5 år senere...
Skrevet

Kan være det, men er ikke automatisk av verste sort. En bekjent går rundt med "noe" i ryggen, som faktisk er kreft, men det er en utgave som ikke sprer seg, så selv om det kanskje må opereres på et senere tidspunkt (svulsten vil visstnok fortsette å vokse) så er det mest trolig noe vedkommende vil dø med ( i høy alder) og ikke av, for å si det slik.

Dessuten trenger det ikke være ondartet selv om det er en svulst, men det vil prøvene vise. Håper det går bra for din slektning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...