AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Del Skrevet 12. juni 2021 Jeg leter sånn etter et dobbelt kjøleskap. Finnes det? Det eneste jeg finner er kombi kjøl/frys (side by side). Det er ikke det jeg vil ha, jeg vil ha et dobbelt kjøleskap med kun kjøl. Noen som har det som kan tipse meg? Anonymkode: 5ddd0...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Del Skrevet 12. juni 2021 Jeg har sett det ja Var på besøk til noen som hadde det, men jeg veit ikke hvor du får kjøpt det. Anonymkode: 62bb1...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Del Skrevet 12. juni 2021 Da ville jeg ha kjøpt to like kjøleskap og satt de inntil hverandre. Man kan hengsle om dørene slik at det ser ut som ett dobbelt. De som er doble(iallfall kombi, jeg har heller ikke sett med kun kjøl) er veldig tunge og har liten plass inni Anonymkode: 48ec1...514 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #4 Del Skrevet 12. juni 2021 https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/kjoleskap-og-fryser/kombiskap/215976/electrolux-900-multiswitch-kombiskap-lli9vf54x0-solv?gclid=EAIaIQobChMIxMLcqJCS8QIVwf-yCh08GA_eEAQYAiABEgJ-Y_D_BwE&gclsrc=aw.ds Ser at nedre del av denne har fryser, men du kan jo alltids ta kontakt med elkjøp, power o.l. for å spørre om de har mulighet til å ta inn samme type uten fryser. Anonymkode: 32ac6...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #5 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Da ville jeg ha kjøpt to like kjøleskap og satt de inntil hverandre. Man kan hengsle om dørene slik at det ser ut som ett dobbelt. De som er doble(iallfall kombi, jeg har heller ikke sett med kun kjøl) er veldig tunge og har liten plass inni Anonymkode: 48ec1...514 Ville gjort dette. Jeg har høyt kjøleskap og fryseskap satt sammen på den måten, og det ser jo da ut som det hører sammen. Og blir dobbelt. Anonymkode: 3462b...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #6 Del Skrevet 12. juni 2021 Det finnes, men det koster: https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/kjoleskap-og-fryser/kombiskap/215976/electrolux-900-multiswitch-kombiskap-lli9vf54x0-solv?gclid=EAIaIQobChMI4oXGzpaS8QIVS9OyCh2q2gRMEAQYAyABEgJqdfD_BwE&gclsrc=aw.ds# Anonymkode: 03fe4...f55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå