Gå til innhold

Dobbelt kjøleskap - finnes det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg leter sånn etter et dobbelt kjøleskap. Finnes det? Det eneste jeg finner er kombi kjøl/frys (side by side). Det er ikke det jeg vil ha, jeg vil ha et dobbelt kjøleskap med kun kjøl. Noen som har det som kan tipse meg? :) 

Anonymkode: 5ddd0...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har sett det ja :) Var på besøk til noen som hadde det, men jeg veit ikke hvor du får kjøpt det. 

Anonymkode: 62bb1...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da ville jeg ha kjøpt to like kjøleskap og satt de inntil hverandre. Man kan hengsle om dørene slik at det ser ut som ett dobbelt. De som er doble(iallfall kombi, jeg har heller ikke sett med kun kjøl) er veldig tunge og har liten plass inni :) 

Anonymkode: 48ec1...514

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/kjoleskap-og-fryser/kombiskap/215976/electrolux-900-multiswitch-kombiskap-lli9vf54x0-solv?gclid=EAIaIQobChMIxMLcqJCS8QIVwf-yCh08GA_eEAQYAiABEgJ-Y_D_BwE&gclsrc=aw.ds 

Ser at nedre del av denne har fryser, men du kan jo alltids ta kontakt med elkjøp, power o.l. for å spørre om de har mulighet til å ta inn samme type uten fryser. 

Anonymkode: 32ac6...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Da ville jeg ha kjøpt to like kjøleskap og satt de inntil hverandre. Man kan hengsle om dørene slik at det ser ut som ett dobbelt. De som er doble(iallfall kombi, jeg har heller ikke sett med kun kjøl) er veldig tunge og har liten plass inni :) 

Anonymkode: 48ec1...514

Ville gjort dette. Jeg har høyt kjøleskap og fryseskap satt sammen på den måten, og det ser jo da ut som det hører sammen. Og blir dobbelt.

Anonymkode: 3462b...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...