AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 For ca 3 uker siden når jeg skulle rense ørene med q tips klarte jeg å stikke den ene q tipsen for langt inni øret slik at det gjorde ganske vondt. Det gikk fort over men etterpå har jeg en sånn dottfølelse i dette øret og det knitrer når jeg gjesper. Hørsel er det samme ellers. Gjør ikke vondt.. Burde jeg få det sjekket hos lege eller bare se det an? Syns det er litt flaut å dra til legen bare for dette 😅 Anonymkode: 1bddf...558
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 Du har skadet trommehinnen antagelig. Du skal ikke stikke q-tips inn i øret, det renser seg selv. Det man kan gjøre er å evt kun rense ytterst rundt øregangen. Anonymkode: c522d...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Gå til en privat ØNH som suger ut møkka, fikk selv helt ny hørsel etterpå 😄 Anonymkode: e23a4...fbb
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #4 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har skadet trommehinnen antagelig. Du skal ikke stikke q-tips inn i øret, det renser seg selv. Det man kan gjøre er å evt kun rense ytterst rundt øregangen. Anonymkode: c522d...fd0 Nei, jeg har ikke turt det etter dette😅 Anonymkode: 1bddf...558
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #5 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg har ikke turt det etter dette😅 Anonymkode: 1bddf...558 Dra til en ørelege, kan være at du irriterte noe der som har økt ørevoks produksjonen som kan ha lagt seg på trommehinnen også. Anonymkode: c522d...fd0
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #6 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dra til en ørelege, kan være at du irriterte noe der som har økt ørevoks produksjonen som kan ha lagt seg på trommehinnen også. Anonymkode: c522d...fd0 Takk, jeg skal gjøre det 😊 Anonymkode: 1bddf...558
Stoltskeiv Skrevet 12. juni 2021 #7 Skrevet 12. juni 2021 Kab også hende du bare har dyttet voksen mer innover og blokkert. Aldri bruk q-tips. Kjøp heller en ballong som som kan spyle ut ørevoksen med. Den fungerer greit, må ofte bruke det selv fordi jeg sliter med mye ørevoks pga musikk ørepropper😅
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #8 Skrevet 12. juni 2021 Du må få ut ørevoks, den er sikkert samlet seg som en klump innerst. Kjøp et sett på apoteket. Drypp i ørene, våt bomull i øret og vent. Skyll med balkong. Gjenta dagen etter om nødvendig. Det hjalp på meg Anonymkode: f4ec7...34d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå