Gå til innhold

Frp...tilfeldig?


Gjest 123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

klart folk i lettvinttidene vi har nå stemmer frp.... Lette løsninger på kompliserte spørsmål. At det er totalt umulig å gjenomføre (på linje med Rv etc) er en annen sak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, han er nasjonalist men hva så. Han var en rådgiver.

Jeg synes faktisk det var det verste jeg, Å ansette en nynazist i en rådgivende stilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utfra hva som er kommet frem var hans fortid ukjent for FrP - så den hardeste kritikken bør vel rettes mot Stortingets sikkerhetsopplegg. Det er vel ikke meninga at hvem som helst skal kunne vasse inn der uten noen for for sikkerhetsklarering? :overrasket:

Når det gjelder FrP kan man selvfølgelig harselere over hva slags mennesker dette partiet egentlig klarer å tiltrekke seg, og hvis man ser nøyere etter hvem som har vært og er endel av FrP's medlemsmasse kan man lett bli skremt. Dette partiet har en utrolig evne til å tiltrekke seg grums andre holder seg så langt unna som mulig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 voldsdømte,

14 (tidligere) nynazister + noen kommende

7 muslimer

Skremmende tall.

:ler:

Sist jeg sjekket hadde AP ca 1500 kommunister i partiet sitt, 200 av dem militante. Andel muslimer som er militante nærmer seg 100 nå.

Tatt fra samme kilde som Dum.

Skremmende tall? Javisst! Men jeg vet om skrekkfilmer som er mer skremmende! (Les: fiksjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart folk i lettvinttidene vi har nå stemmer frp.... Lette løsninger på kompliserte spørsmål. At det er totalt umulig å gjenomføre (på linje med Rv etc) er en annen sak ;)

Ja, og i likhet med SV. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært muslim, ville FrP kastet ham ut. Jeg kaller det en forskjell...

;)

Jess, sikkert. Hvorfor er da ikke Mullahen kastet ut, dersom dette er "realiteten"? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dum Perignon
Jess, sikkert. Hvorfor er da ikke Mullahen kastet ut, dersom dette er "realiteten"? :ler:

MEg bekjent er han ikke medlem av FrP. Dessuten er det, i hvert fall foreløpig, ikke slik at FrP kan overstyre norsk lov og/eller internasjonale konvensjoner knyttet til utlevering/utkastelse av folk som risikerer dødsstraff.

For min del kunne de gjerne sendt ham enten til Irak eller til et varmt sted på 7 bokstaver, men jeg har heller ikke så omfattende makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dum Perignon
:hakeslepp:

Er det bare her på KG det altså? Der raste en del verdensoppfatninger gitt...

Neida, jeg pleier ofte å begynne taler, brev og mailer med de magiske ordene Meg er gitt all makt i himmel og på jord. Gå derfor ut og...

Problemet er at jeg stadig blir avslørt, så jeg tenkte at jeg for første gang i min KG-historie skulle være ærlig. Dét blir et sjokk, jeg forstår jo såpass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er av barn og fulle folk man hører sannheten, er det ikke det de sier. Hvem er jeg og hvem er du? :sjokkert:

Endret av Litjmæ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...