Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjaa nå har f.eks KrF hatt et par skandaler opp gjennom årene, men jeg tror neppe det representerer hele partiet. ;)

Skrevet
Tjaa nå har f.eks KrF hatt et par skandaler opp gjennom årene, men jeg tror neppe det representerer hele partiet. ;)

Hvorfor forsvarer du dette? :overrasket:

"(VG Nett) I over et halvt år gikk den voldsdømte nasjonalisten Tord Morsund (33) rundt på Stortinget med eget adgangskort - ansatt av Frp."

Drit i Stortinget - det skremmende at slike folk er så tett tilknyttet partiet.

Denne fyren er en nynazist med ambisjoner, og det burde vekke velgerne.

Skrevet

Medier er jammen flinke til å finne ting å blåse opp i disse dager gitt.

:klappe:

Skrevet
Hvorfor forsvarer du dette?  :overrasket:

"(VG Nett) I over et halvt år gikk den voldsdømte nasjonalisten Tord Morsund (33) rundt på Stortinget med eget adgangskort - ansatt av Frp."

Drit i Stortinget - det skremmende at slike folk er så tett tilknyttet partiet.

Denne fyren er en nynazist med ambisjoner, og det burde vekke velgerne.

Så de som har tilknytning til f.eks svindlere eller andre dømte rikmenn skal "slippe unna" kritikk, eller er dette kun fordi det er Frp at du på død og liv vil angripe det?

Gjest Homer Simpson
Skrevet (endret)

I likhet med at KrF er moralpartiet i tilsvarende sak, blir dette også ironisk siden FrP er lov- og ordenpartiet. Det er ikke så nøye om man er kriminell, bare man ikke er svarting.

Endret av Homer Simpson
Gjest Dum Perignon
Skrevet
Det er ikke så nøye om man er kriminell, bare man ikke er svarting.

Men alle svartinger er en potensiell kriminell, husk dét.

FrP-velgere er mest positive til svart arbeid, og minst positive til arbeid til svarte. Artig logikk.

Skrevet
Så de som har tilknytning til f.eks svindlere eller andre dømte rikmenn skal "slippe unna" kritikk, eller er dette kun fordi det er Frp at du på død og liv vil angripe det?

Jeg vil vel tro at et hvert parti har godt av å få kortene gransket, men skjønner ikke denne paranoiditeten ang. kritikk av Frp.

Mannen er en nynazist med kontakter til amerikanske nazister - er dette helt greit å ha i et norsk parti?

Skrevet

Frp er flinke til å gi folk en ny sjanse, så lenge vedkommende er hvit :roll:

Skrevet

Denne mannen jobbet for stortingsgruppen etter valget for fire år siden. Han jobbet ikke der lenge. Dette har mediene helt sikkert visst om hele tiden, men velger å gå ut med det nå. Tenk dere om; det er tre dager til valget... 69 prosent av journalister stemmer rødt. Selvfølgelig går de ut med dette nå.

Men jeg tror ikke dette blir en så stor sak. Etter hva jeg vet ble det brått stille rundt denne fyren, han har ikke vært snakket om i FrP på flere år og det sier vel det meste om hva FrP synes om han?

Gjest Homer Simpson
Skrevet

Ja, de legger nok strategien for at folk skal gå fra FrP til SV/Ap i løpet av helga. Uansett hvor "sleipe" pressen er, er dette ene og alene FrP sin feil.

Skrevet
Men alle svartinger er en potensiell kriminell, husk dét.

Alle hvite mennesker er også en potensiell kriminell, husk å få med deg det også.

Skrevet

Det ble vel avslørt for noen få år siden at en kjent daværende Frp-politiker hadde tatt med seg en bevæpnet mann inn på Stortinget, også.

Skrevet

syns det er å blåse opp saken fra VG sin side jeg men.. han hadde sittet én mnd i fengsel for å ha startet et gateslagsmål i 1992 (?). Joda, han er nasjonalist men hva så. Han var en rådgiver.

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Hadde han vært muslim, ville FrP kastet ham ut. Jeg kaller det en forskjell...

;)

Skrevet
Hadde han vært muslim, ville FrP kastet ham ut. Jeg kaller det en forskjell...

;)

For FrP har ingen muslimske ansatte, tillitsvalgte eller folkevalgte?

Gjest Dum Perignon
Skrevet
For FrP har ingen muslimske ansatte, tillitsvalgte eller folkevalgte?

Den relative andrelen av voldsdømte nynazister er uansett betydelig større, og dermed blir generaliseringen mer korekt enn FrP's vanlige generaliseringer. Jeg forstår at dette er vanskelig å takle.

Skrevet

omg.......

snakk om å hive noe søppel ut i valg kampen.. men det var vel det

beste dem kom på..... :grine2:

Skrevet
Den relative andrelen av voldsdømte nynazister er uansett betydelig større, og dermed blir generaliseringen mer korekt enn FrP's vanlige generaliseringer. Jeg forstår at dette er vanskelig å takle.

Jøss, jobber du der siden du vet alt dette?

Hvor mange voldsdømte nynazister har FrP hatt som ansatte, tillitsvalgte eller folkevalgte kontra muslimer? Fortell meg det, Dum. Du som har sånn greie på det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...