Gå til innhold

Høyde på menn og penis str?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har høyden noe å si på hvor stor den er? En mann på rundt 170 kan ha en rimelig stor penis? Bare lurer! 

Jeg har hørt at nesen kan ha noe å si. Og tykkelse på kropp. 

Anonymkode: 0aa0a...25f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høye menn har i snitt bittelitt større peniser, men det er snakk om såpass små marginer at svaret egentlig er nei.

Anonymkode: 5f39d...f17

• Liker 3
Skrevet

Nei. Det er totalt tilfeldig. 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Haha vel jeg har en eks som var to meter høy, og han hadde altså så liten penis at det var pinlig 🙈 såe høyden har nok ikke noe å si på det nei 🙈

Anonymkode: 67da1...3f1

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med over 30 menn og kan lett fortelle deg at høyde har absolutt INGENTING å si når det kommer til penis størrelse. Det er null sammenheng  mellom høyde eller hender, føtter, nese etc og penis størrelse.

En jeg hadde sex med på 192cm hadde en penis på 14cm.

En annen var 164cm og hadde en penis på 25cm.

En på 175cm hadde en penis på 20cm.

En annen på 180cm hadde en på 16-17cm.

Så det har veldig lite å si. Men av egen erfaring så har lavere menn større penis, eller at penisen generelt ser mye bedre ut i forhold til høyden.

En mann på 190cm med penis på 15cm ser knøttliten ut i forhold til en mann på 170cm med en 15cm, da ser den stor og deilig ut.

Anonymkode: eaa6b...c03

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Høye menn har i snitt bittelitt større peniser, men det er snakk om såpass små marginer at svaret egentlig er nei.

Anonymkode: 5f39d...f17

Slutt å spre løgn det har de aldeles ikke.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle røykere får lungekreft. Men det er likevel en sammenheng. Det er best å holde seg unna sigaretter.

Ikke alle lave menn har liten penis. Men det er likevel en sammenheng. Det er best å holde seg unna lave menn.

Anonymkode: 2dd2b...054

Skrevet

Det er ikke bein i penis så høyde er utelukket. Det er ikke noe særlig fett og det legger seg ikke mer fett ved fedme. Nesa og ørene inneholder mer av det samme som penis så det er en mer naturlig tanke. Det er ikke bekreftet noen stor sammenheng. Dybden på vagina påvirkes heller ikke av det samme. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (36 minutter siden):

Det er ikke bein i penis så høyde er utelukket. Det er ikke noe særlig fett og det legger seg ikke mer fett ved fedme. Nesa og ørene inneholder mer av det samme som penis så det er en mer naturlig tanke. Det er ikke bekreftet noen stor sammenheng. Dybden på vagina påvirkes heller ikke av det samme. 

Så en kort mann, 1,65 kan ha en lang penis? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men erfaringer:

En under 160 cm hadde en på 25 cm

En på 174 cm, 22 cm

En på 180 cm, 19 cm

En på 184 cm, 28 cm

En på 193 cm, 17 cm

Anonymkode: e215f...fcd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Så en kort mann, 1,65 kan ha en lang penis? 

Så klart! 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Litt fascinert av hvordan dere ramser opp høyde og lengde her. Nærmer meg 50, og har aldri målt lengden på penis på noen av mine partnere. Høyden har jeg vel for så vidt sett/hørt/lest i passet… men driver dere virkelig og måler…?! 😳

Rent bortsett fra undringen over: nei, det finnes ingen sammenheng. Og det kan jeg si helt uten å ha hentet frem tommestokken. Har møtt lave menn med stor og høye menn med liten. Finnes ingen ting å se etter for å vite det på forhånd.

Anonymkode: 589a0...597

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex med en på 195 cm, og penisen hans var maks 4 cm og veldig tynn. Jeg har hatt uflaks og vært med 4 menn med mikro penis, og alle var 190 cm eller høyere. 

Anonymkode: c2462...424

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men kan se litt utpå enkelte bukser om den er stor. ;)

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men kan se litt utpå enkelte bukser om den er stor. ;)

I slapp tilstand... Betyr ingenting.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Høye menn har i snitt bittelitt større peniser

Tull. Høyde har ingenting og si en lav mann kan ha stor og en høy mann kan ha liten og motsatt.

Anonymkode: 36114...838

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi har hatt sex med 4 lave menn: fellesnevneren for dem—> liten pikk. Og ja, vi snakker om det.

Anonymkode: 2d91c...e4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde sex med en på 195 cm, og penisen hans var maks 4 cm og veldig tynn. Jeg har hatt uflaks og vært med 4 menn med mikro penis, og alle var 190 cm eller høyere. 

Anonymkode: c2462...424

Leste en studie som var gjort av Harvard at mikropenis var vanligst hos menn som var 185 og høyere. Rart med det.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Venninna mi har hatt sex med 4 lave menn: fellesnevneren for dem—> liten pikk. Og ja, vi snakker om det.

Anonymkode: 2d91c...e4e

Har har hatt sex med over 10 menn selv som var 185 og høyere og alle hadde langt under snittet. Igjen, høyde har ingenting og si. Både lave og høye menn kan ha liten penis. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

I slapp tilstand... Betyr ingenting.

Hvis den synes godt i slapp tilstand, blir den iallefall ikke liten år den er hard. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...