Gå til innhold

Menn som bruker plug

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Takk til dere som ga et konstruktivt svar. Setter stor pris på det. Til dere andre...gud bedre meg!! Skjønner nå at dette er et tema som engasjerer 😂

Hilsen ts 

Anonymkode: 6b2c6...cc0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.6.2021 den 17.28):

Hvor "vanlig" er det? Har datet en god del, og har aldri møtt en mann som har brukt eller har ønsket å bruke but plug. Men får jo et inntrykk av at det egen ikke er så uvanlig. 

Lurer vel egentlig på andres erfaringer. Kunne nemlig tenkt meg å prøve det, både på han og meg selv.

Anonymkode: 6b2c6...cc0

Jeg har selv brukt dette på partner & meg selv. 

Menn kan få mye nytelse fra det nett som vi kvinner for det også. 

men jeg ville aldri pushet en til å gjør det uten han selv har ønsker om det. Har flere kompiser som ønsker å teste ut dette men pga mange ser det som tabo, skammer de seg over å ha lyst eller har gjort det.

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, avsporinger, latterliggjøring, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• 3 uker senere...
Skrevet
jentegutt skrev (På 11.6.2021 den 17.33):

For meg er plug eller dildo helt naturlig, jeg kjenner veldig på et behov for å bli fylt opp eller ha noen inni meg, er liksom en trang jeg kjenner på, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.

Skjønner deg godt jeg :)  Helt normalt hos meg også, jeg har 2 stk nå som ligger i skuffen på badet , trenger ikke skjule det

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.6.2021 den 20.00):

Har som et krav til menn som ønsker analsex med meg at vi skal prøve på han og. Har fått de til å elske det, og jeg digger å bruke strapon. 

Anonymkode: 7fa98...d48

Det samme hadde min dame til meg 😅 endte med at hun til slutt tokk overhånd og tar meg bakfra hver gang før jeg kan røre henne 😜

• Liker 2
Skrevet
HarryDotter skrev (På 12.6.2021 den 8.23):

Svært få menn er så trygge på egen seksualitet at de er ærlige om sine sexleketøy vaner til venner og kollegaer. Derfor har ikke vennene dine sagt noe til deg.

Det er litt motsatt av det enkelte hevder her. Jeg vil påstå at det er de smarteste, mest selvstendige og godt opplyste mannfolka som tør å eksperimentere med leketøy, sex og nytelse.

Smart sagt😉 liker!!!!

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...