Gå til innhold

Menn som bruker plug


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor "vanlig" er det? Har datet en god del, og har aldri møtt en mann som har brukt eller har ønsket å bruke but plug. Men får jo et inntrykk av at det egen ikke er så uvanlig. 

Lurer vel egentlig på andres erfaringer. Kunne nemlig tenkt meg å prøve det, både på han og meg selv.

Anonymkode: 6b2c6...cc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja luft forslaget for han da! :) Om ikke han er komfortabel med tanken kan jo du teste den først :) 

Anonymkode: 50503...b4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er plug eller dildo helt naturlig, jeg kjenner veldig på et behov for å bli fylt opp eller ha noen inni meg, er liksom en trang jeg kjenner på, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker det som krydder iblant. Nå har jeg ikke hatt så veldig mange partnere før, men han er i alle fall den første som vil bruke det. Det er kanskje mer naturlig å inkludere i en fast relasjon enn på et engangstreff?

Anonymkode: f3d59...3a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ejeg tror ikke det er uvanlig,  men det kommer ikke frem i lyset for slikt er det ganske tabu å snakke om. 

Menn burde absolutt bruke det, siden g-punktet til menn er prostata inni rompa. Hvis den tilfredsstilles under sex, kommer man fortere og orgasmen er mye sterkere og bedre. De som har fordommer her og nekter å prøve, vil aldri oppleve slike orgasmer. Men det er deres tap. 

Var en kvinnelig kjæreste som introduserte det for meg. Noen ganger satt vi inn en but plugg hver og dro F.eks på butikken. Da gikk vi småkåte rundt og hadde lyst på hverandre, mens vi begge kjente på det vi hadde i rompa. Da var det bare å komme oss hjem og ha sex. Ellers så er det godt å bare ha den i noen ganger mens man suller rundt hjemme osv. Går ikke lang tid før man onanerer da for det bygger opp en kåthet 

Anonymkode: c8462...56e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært uvanlig.

Kan ikke tenke at mer enn fem prosent av alle hetero menn har brukt rævplugg under sex. Mulig unntakt for de som har testa det én gang på bordel eller i fylla.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Realverdien skrev (1 minutt siden):

Det er svært uvanlig.

Kan ikke tenke at mer enn fem prosent av alle hetero menn har brukt rævplugg under sex. Mulig unntakt for de som har testa det én gang på bordel eller i fylla.

Tviler på at disse 5% er hetero, Heterofile menn driver ikke på med slikt.

Anonymkode: 90cdc...9d4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Menn burde absolutt bruke det, siden g-punktet til menn er prostata inni rompa. Hvis den tilfredsstilles under sex, kommer man fortere og orgasmen er mye sterkere og bedre. De som har fordommer her og nekter å prøve, vil aldri oppleve slike orgasmer. Men det er deres tap. 

Anonymkode: c8462...56e

Så har man de menn som virkelig har prøvd, men ikke liker det. Liker ikke følelsen av å ha den inne, oppnår ikke orgasme om prostata stimuleres eller ikke liker følelsen selv om man oppnår orgasme.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvor "vanlig" er det? Har datet en god del, og har aldri møtt en mann som har brukt eller har ønsket å bruke but plug. Men får jo et inntrykk av at det egen ikke er så uvanlig. 

Lurer vel egentlig på andres erfaringer. Kunne nemlig tenkt meg å prøve det, både på han og meg selv.

Anonymkode: 6b2c6...cc0

Diskuterte dette med «kompisgjengen» en gang. Ingen, ikke en eneste vedgikk å bruke plug eller noe annen form for stimuli i rumpa. 
men har møtt folk i jobbsammenheng som har glede av det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Realverdien said:

Det er svært uvanlig.

Kan ikke tenke at mer enn fem prosent av alle hetero menn har brukt rævplugg under sex. Mulig unntakt for de som har testa det én gang på bordel eller i fylla.

Tror du hadde blitt overrasket av reell statistikk, hvis det fantes. Det er ikke for alle, men det er ihvertfall ikke svært uvanlig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NysgjerrigPiken skrev (12 minutter siden):

Tror du hadde blitt overrasket av reell statistikk, hvis det fantes. Det er ikke for alle, men det er ihvertfall ikke svært uvanlig. 

Nja.

En slik plug må faktisk kjøpes inn. Tviler for at så mange menn går til det skrittet.

Klarer bare ikke se det. Har drøftet det med kompiser her og der , som en annen poster nevner. Ingen har erfaring med leketøy for egen stump.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye fordommer ute og går. Men det er deres tap om de vil gå et helt liv uten å åpne seg for å oppnå ekstra nytelse under sex. Det er ikke uvanlig at dama stikker en finger i rompa på menn når hun suger for å stimulere g-punktet. En buttplug gjør akkurat samme nytten. Hun kommer jo ikke til der med fingeren når man puler. 

Folk kan bare fornekte så mye de vil. Men Butt plugger og but plugger spessielt for menn med og uten vibrator selges i massevis på nettet. Så det er nok veldig vanlig. 

 

Anonymkode: c8462...56e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var en kvinnelig kjæreste som introduserte det for meg. Noen ganger satt vi inn en but plugg hver og dro F.eks på butikken. Da gikk vi småkåte rundt og hadde lyst på hverandre, mens vi begge kjente på det vi hadde i rompa. Da var det bare å komme oss hjem og ha sex. Ellers så er det godt å bare ha den i noen ganger mens man suller rundt hjemme osv. Går ikke lang tid før man onanerer da for det bygger opp en kåthet 

Anonymkode: c8462...56e

Ja, nettopp. Hva får kvinner ut av å putte gjenstander opp i tarmen? Kvinner har ikke prostata.

Anonymkode: bb299...e08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig.. har hatt en type som likte det, og må si jeg faktisk finner det avtennende (sorry👀

Anonymkode: 2dca5...249

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg fortsatt er såpass tabu at ingen vil nok innrømme det. Det er også høy fallhøyde da mange damer synes det er turn off, bedre å leve med det i skjul da :)

Anonymkode: 613e6...521

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som et krav til menn som ønsker analsex med meg at vi skal prøve på han og. Har fått de til å elske det, og jeg digger å bruke strapon. 

Anonymkode: 7fa98...d48

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Har som et krav til menn som ønsker analsex med meg at vi skal prøve på han og. Har fått de til å elske det, og jeg digger å bruke strapon. 

Anonymkode: 7fa98...d48

🥰😍

Anonymkode: 613e6...521

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Realverdien skrev (3 timer siden):

Det er svært uvanlig.

Kan ikke tenke at mer enn fem prosent av alle hetero menn har brukt rævplugg under sex. Mulig unntakt for de som har testa det én gang på bordel eller i fylla.

Ok. Hvor tar du det tallet fra? :) Det må være "superenkel forskning" :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fryktelig turnoff, og ville ikke vært sammen med en som brukte det. Da kunne jeg like godt vært med en kvinne 

Anonymkode: a8404...3af

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...