Gå til innhold

Menn som bruker plug

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd, ikke et homofilt eller bifilt bein i kroppen og det var ikke ille, tvert imot egentlig, men det er ikke noe jeg gjør ofte eller har noe kjempestort forhold til.

Helt sprø kommentarer her, stimulering av en erogen sone og fysisk nytelse har ingen ting med seksuell legning å gjøre. Det er nok mye mer vanlig blant homofile å ha prøvd det, men man blir ikke homofil av å prøve.

Jeg er 100% heteroseksuell og får frysninger av å tenke noe fysisk med en annen mann, men om en jente leker rundt litt der mens hun gir blowjob eller noe er det deilig om hun vet hva hun gjør.

Anonymkode: fb710...69f

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tviler på at disse 5% er hetero, Heterofile menn driver ikke på med slikt.

Anonymkode: 90cdc...9d4

Så det du sier, er at heterofile menn ikke vet hvor prostata er? 🤔

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (13 minutter siden):

Så det du sier, er at heterofile menn ikke vet hvor prostata er? 🤔

Haha agreeed😂 Heterofile menn driver ikke med slikt?? Morsomste jeg har hørt på lenge. Ser folk lever i ren fornektelse😂😂

Anonymkode: 2e633...b8d

• Liker 6
Skrevet (endret)
Realverdien skrev (På 11.6.2021 den 17.43):

Det er svært uvanlig.

Kan ikke tenke at mer enn fem prosent av alle hetero menn har brukt rævplugg under sex. Mulig unntakt for de som har testa det én gang på bordel eller i fylla.

AnonymBruker skrev (På 11.6.2021 den 17.45):

Tviler på at disse 5% er hetero, Heterofile menn driver ikke på med slikt.

Anonymkode: 90cdc...9d4

Når dere kommer dere ut av ungdoms-skole-modus så forstår dere at anal-stimuli/nytelse på ingen måte har noe med homofili å gjøre. For å gjøre det forståelig for dere, det at en heterofil dame liker å bli slikket betyr ikke at hun er "skap lespe". 

Personlig har jeg ikke prøvd dette, men hadde partner initiert det så vile jeg nok prøvd. 

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tiuren skrev (10 minutter siden):

Personlig har jeg ikke prøvd dette, men hadde partner initiert det så vile jeg nok prøvd. 

Er denne partneren kvinne eller mann?

Anonymkode: 3bc36...032

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er denne partneren kvinne eller mann?

Jeg er nok noe så politisk ukorrekt som en helt 100% heterofil mann, så min/mine partner(e) er kvinner.

Endret av Tiuren
  • Liker 2
Skrevet

Analsex har ikke noe med sexuell legning å gjøre, da det faktisk også finnes homofile menn, som ikke har analsex. Akkurat som det finnes heterosexuelle menn, som har analsex. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (7 minutter siden):

Analsex har ikke noe med sexuell legning å gjøre, da det faktisk også finnes homofile menn, som ikke har analsex. Akkurat som det finnes heterosexuelle menn, som har analsex. 

På samme måte som det også finnes homofile som har vaginal sex. osv osv

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes alt analt er turn off. Så hvis han vil ha noe inn der så får han putte det inn på seg selv. Tror ikke de er homoseksuelle fordi de liker det, men jeg nærmer meg ikke det hullet. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De som er skeptiske til analplugger har aldri prøvd det. Det anbefales på det sterkeste. Har dog bare brukt den alene, orgasmene når jeg runker blir utrolig mye sterkere...

Anonymkode: 995a8...70d

• Liker 4
Gjest HarryDotter
Skrevet
Realverdien skrev (13 timer siden):

Nja.

En slik plug må faktisk kjøpes inn. Tviler for at så mange menn går til det skrittet.

Klarer bare ikke se det. Har drøftet det med kompiser her og der , som en annen poster nevner. Ingen har erfaring med leketøy for egen stump.

Svært få menn er så trygge på egen seksualitet at de er ærlige om sine sexleketøy vaner til venner og kollegaer. Derfor har ikke vennene dine sagt noe til deg.

Det er litt motsatt av det enkelte hevder her. Jeg vil påstå at det er de smarteste, mest selvstendige og godt opplyste mannfolka som tør å eksperimentere med leketøy, sex og nytelse.

AnonymBruker
Skrevet
HarryDotter skrev (4 minutter siden):

Svært få menn er så trygge på egen seksualitet at de er ærlige om sine sexleketøy vaner til venner og kollegaer. Derfor har ikke vennene dine sagt noe til deg.

Det er litt motsatt av det enkelte hevder her. Jeg vil påstå at det er de smarteste, mest selvstendige og godt opplyste mannfolka som tør å eksperimentere med leketøy, sex og nytelse.

Tror du har helt rett og som ikke setter seg selv eller andre i bås.

Anonymkode: b8b42...b2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utforsking analt er ganske vanlig, over 50% av oss gjør dette. Altså: flertallet.

Men få vil innrømme det :) Analsex/lek har blitt praktisert i tusenvis av år, selv i romertiden var dette vanlig. Menn hadde analsex med andre menn.

Anonymkode: a8a39...ef4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Utforsking analt er ganske vanlig, over 50% av oss gjør dette. Altså: flertallet.

Men få vil innrømme det :) Analsex/lek har blitt praktisert i tusenvis av år, selv i romertiden var dette vanlig. Menn hadde analsex med andre menn.

Anonymkode: a8a39...ef4

Dette er tull. Det har vært tabu i store deler av verden i vesentlige deler av historisk tid. At det finnes noen eksempler på det motsatte, er bare unntakene som bekrefter regelen. Og det er selvsagt null belegg for å tro at over 50% av oss driver med eller «utforsker» analsex. At noen i løpet av et livsløp har vært utsatt for en eller annen rølpete seksualpartner som har prøvd seg, eller at man kan ha gjort sanseløse ting i fylla, regnes selvsagt ikke med i en slik statistikk.

Anonymkode: 9b53f...14c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste og jeg har ofte lekt med plug og større leker.

Det gir en ekstra piff og spenning, ikke minst nytelse! 
I sitt forrige forhold hadde han blitt latterliggjort pga sitt ønske om å utforske dette.

Når vi har vanlig sex han definitivt dominerende og deilig røff, så det er gøy for meg å dominere han på denne måten.

Anonymkode: 9b6b7...66f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd lenge å overtale kjæresten min til å prøve plugg, han er ikke helt imot det men klarer ikke helt å vippe han over på ja-siden heller. Men hadde ikke stigmaet vært der "skaphomse" etc, tror jeg nok det hadde vært mye enklere å få han til å si ja. Håper en dag jeg klarer å overbevise han 🤞

Anonymkode: f37f5...a7f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har prøvd lenge å overtale kjæresten min til å prøve plugg, han er ikke helt imot det men klarer ikke helt å vippe han over på ja-siden heller. Men hadde ikke stigmaet vært der "skaphomse" etc, tror jeg nok det hadde vært mye enklere å få han til å si ja. Håper en dag jeg klarer å overbevise han 🤞

Hvorfor?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Begynn med å massere "skrukken" mellom penis og anus når han tar deg i misjonær eller når du suger han. Det stimulerer også prostata, men ikke like mye. Hvis han digger det kan du etterhvert kile ham rundt rumpehullet. Da tar det nok ikke så lang tid før du får lov å prøve med en finger 😅 

Mannen min er veldig "mann", men han liker å få inn en plugg i ny og ne. Han har skammet seg mye over det, men så er det jo digg også synes han, og så lenge jeg tenner på det også så er han happy. Selv kunne jeg aldri latt noen ta meg bak, så de som sier at menn som bruker plugg er feminine aner nå virkelig ikke hva de snakker om. Damer har tross alt ikke noe g punkt der bak. Det er det menn som har.

Anonymkode: 2cab8...ace

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor?

Fordi jeg tenner på det. Og da spesielt om det noe han også tenner på. Så jeg håper jeg får lov å prøve, og om han ikke liker det - så kommer ikke jeg til å mase mer om det. Hvorfor være så ensforma og kjedelig at man aldri tør å prøve ut nye ting? Jeg liker å eksperimentere på soverommet, og synes sexlivet skal være spennende. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Begynn med å massere "skrukken" mellom penis og anus når han tar deg i misjonær eller når du suger han. Det stimulerer også prostata, men ikke like mye. Hvis han digger det kan du etterhvert kile ham rundt rumpehullet. Da tar det nok ikke så lang tid før du får lov å prøve med en finger 😅 

Mannen min er veldig "mann", men han liker å få inn en plugg i ny og ne. Han har skammet seg mye over det, men så er det jo digg også synes han, og så lenge jeg tenner på det også så er han happy. Selv kunne jeg aldri latt noen ta meg bak, så de som sier at menn som bruker plugg er feminine aner nå virkelig ikke hva de snakker om. Damer har tross alt ikke noe g punkt der bak. Det er det menn som har.

Anonymkode: 2cab8...ace

Jeg har gjort dette, og han synes det er deilig. Han har nesten gitt meg tillatelse til å prøve med en finger, så det blir vel neste steg 😅

Min er også skikkelig "manne-mann" og det er vel kanskje også en av grunnene til at det sitter så langt inne å prøve 🤷‍♀️

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...