AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 F eks i Oslo, Bærum. Er det langt unna der dere bor? Hvor lenge er hunden der? Påvirker det kveldsturer og generell aktivitet ellers? Anonymkode: b8ce0...525
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #3 Skrevet 19. juni 2021 Jeg har ikke selv. Men en venninne av meg har det til hennes hund. De bor i Oslo og mens hun er på jobb er hunden der (stor hund) i hundebarnehagen har de store uteområder eller er på turer i skogen. Min venninne går også en god kveldstur på ca en time i tileggg. Men hunden er sliten og stimulert etter barnehage. I helgene er de ute på landet hos hennes søster. Anonymkode: f8e8b...a82
LedigNavn Skrevet 19. juni 2021 #4 Skrevet 19. juni 2021 Jeg hadde hund i hundebarnehage i to år mens han slet med separasjonsangst. Han var der ikke så lenge - ca. fem timer om dagen. I begynnelsen ble han sliten og sov stort sett resten av dagen etterpå, men dette endret seg etterhvert og vi kunne gå lengre turer og leke på ettermiddagen. Jeg bodde i gangavstand til hundebarnehagen og det var et supert tilbud så lenge vi hadde behov for det. Fikk jobbet ham ut av separasjonsangsten og da sluttet han (hundebarnehagen ble også nedlagt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå