Pust Skrevet 11. juni 2021 #1 Del Skrevet 11. juni 2021 I enkelte tråder kan det se ut til at det er den samme brukeren som opptrer med flere brukernavn, fordi språk, holdninger og argumentasjon er så og si identiske. Tilgi meg om jeg spekulerer litt rundt dette, men spørsmålet mitt til moderatorteamet er altså hvorvidt det blir gjort stikkprøver på om nye og relativt nye brukere har samme ip? Eller er det umulig å kontrollere slikt? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. juni 2021 #2 Del Skrevet 11. juni 2021 Hei, Vi tar ikke tilfeldige stikkprøver på brukere, det har vi ikke lov til. Men ved mistanke om regelbrudd vil vi undersøke nærmere. Dersom det er konkrete brukere du mistenker kan være samme bruker som diskuterer med seg selv kan du gjerne sende en PM til en admin, så kan vi undersøke saken og evt gi sanksjoner dersom det skulle være regelbrudd. Sol, admin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 12. juni 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juni 2021 Sol Rampelyset skrev (22 timer siden): Hei, Vi tar ikke tilfeldige stikkprøver på brukere, det har vi ikke lov til. Men ved mistanke om regelbrudd vil vi undersøke nærmere. Dersom det er konkrete brukere du mistenker kan være samme bruker som diskuterer med seg selv kan du gjerne sende en PM til en admin, så kan vi undersøke saken og evt gi sanksjoner dersom det skulle være regelbrudd. Sol, admin. Takk for svar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå