AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Dette er egentlig kanskje mest et spørsmål til dere gutter som vanker her inne. Jeg har nemlig lest flere steder at det finnes menn som ikke vil være sammen med kvinner som har hår på kroppen, og veldig ofte gjelder dette da nedentil. Har det virkelig blitt slik at dette er avgjørende og at en kvinne skal føle seg presset til å ha en hårløs kropp for at mannen skal være fornøyd? Jeg skjønner at dette ikke gjelder alle menn der ute, men virker som det er tilfelle for veldig mange faktisk, noe jeg synes er litt leit. Selv liker jeg også å ha glatte kroppsdeler, men jeg har sensitiv hud og det klør og svir om jeg barberer meg for ofte. Jeg har også noe som heter PCOS som gjør at jeg har kraftig hårvekst og det kan derfor være fryktelig tidkrevende å fjerne alt hele tiden. Så spørsmålet er igjen. Er det avgjørende at en dame er glattbarbert? Anonymkode: 2217a...8d0
skreppamedleppa Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Jeg vet du spør etter menns mening men: Etter å ha deltatt i noen tråder om barbering her inne så ser jeg at det er mange menn som helst ser at en kvinne har hår, og mange menn som helst ser at kvinnen barberer. Men spiller det noen rolle? Selv er jeg stort sett alltid glattbarbert, har alltid likt det best og kommer til å fortsette til jeg er 70 minst med dette fordi jeg foretrekker det, synes det ser best ut og garantert føles best. Og hadde jeg møtt en mann som hadde hatt en sterk preferanse om et hårete underliv hadde jeg ikke sluttet å barbere meg av den grunn... Min kropp, mitt valg! Din kropp, ditt valg Du bestemmer over kroppen din, noen liker et ubarbert underliv, andre ikke, det er det ikke så mye å gjøre med.. Folk sine preferanser er forskjellige og det bør også respekteres, men til syvende og sist bestemmer en over sin egen kropp.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Vel... jeg har sett menn skrive her at det er respektløst å ikke ha barbert seg. Og ikke bare i et forhold med en mann som foretrekker det, men til første gang man har sex sammen. Samtidig sammenligner de det med at menn som regel forventes å barbere ansiktet. Jeg har ikke noe sted sett menn med skjegg bli kalt respektløse. Anonymkode: 80974...4e6 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel... jeg har sett menn skrive her at det er respektløst å ikke ha barbert seg. Og ikke bare i et forhold med en mann som foretrekker det, men til første gang man har sex sammen. Samtidig sammenligner de det med at menn som regel forventes å barbere ansiktet. Jeg har ikke noe sted sett menn med skjegg bli kalt respektløse. Anonymkode: 80974...4e6 Jeg synes en bør barbere seg, i det minste ikke ha urskog med vill jungel der nede første gangen en har sex Anonymkode: e5089...f26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå