AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Hei. Har født andre barn 3 uker siden. Kjenner at kroppen er litt for «myk» denne gangen. 😥Har lyst å starte hjemmetrening. Noen som har gjort? Vet dere om treningsapper apper? Hvordan startet dere, og hva gjorde dere? Anonymkode: 8b4d7...232
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Finnes mye bra på instagram hvis du har det. F. eks.: @piaseeberg @ourfitfamilylife @stine.hartmann @hedbang @avspenning.bevegelse @trening_etter_fødsel Boken til Pia Seeberg er også en fin start, den heter Trening Etter Fødsel. Jeg lånte den på biblioteket her jeg bor Hun har også en fin podcast ved siden av boken. Viktig å trene bekkenbunn og kjernemuskulatur (ikke sit-ups men andre typer mage/kjerneøvelser). Tror generelt at det er lurt å starte forsiktig. Var du godt trent før svangerskapet? Jeg var i grei gangform eller hva jeg skal kalle det, gikk mye tur i svangerskapet. Men ikke vant til styrketrening og jogging og sånt, så har tatt det stegvis der. Er 3mnd siden fødsel her og er ikke sterk nok i bekkenbunnen til å jogge stort enda. Anonymkode: 904d7...85a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 7 uker siden fødsel her og jeg har starta så smått. Har konsentrert meg om bekkenbunnen fram til nå, og strammet magemusklene. Dvs at jeg har ligget flatt på rygg og presset ryggen mot gulvet mens jeg strammer magemusklene. Forrige uke startet jeg med å gå en lang tur med vogna, etter 2 dager så jogget jeg en tur med vogna. Denne uken har jeg trent med strikk, kroppsvekt og hoppetau. Forslag til øvelser du kan gjøre hjemme 😊 https://www.vektklubb.no/artikkel/vektklubb/0nzJQJ/vektklubbs-hiit-program-final-countdown?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row35_pos2 Anonymkode: c6a39...715
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå