AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Driver å går ned i vekt og er aktiv i flere av slike forum her inne. Det jeg ser er at mange ikke får resultater i uken de har mensen. Hvorfor er det slik? Er det pga vann i kroppen? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har gått på p piller siden jeg var 15 år. I høst satte jeg inn min første spiral. Jeg har rett og slett ikke hatt mensen siden jeg var 15 år, og det er 14 år siden 🙈 Hvordan vil det påvirke min vekt nedgang? Er det positivt eller negativt? Skjønner jo det er positivt i forhold til at hormonene mine er mer gjevnt, men med slike prevensjons middel så er vell også hormonene mer hemmet/lavere? Hvordan på påvirker det vektnedgang? Vil de som har mensen, oppnå mer vektnedgang i periodene de ikke har mensen? Jeg er fornøyd med min vektnedgang altså, har ikke noe problemer der, er bare nysgjerrig 😅 Anonymkode: c1d66...800
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Manglende nedgang under mensen henger sammen med økt mengde vann i kroppen. Tror ikke du skal overtenke hormonspiralens innvirkning på dette. Man får jo heller ingen hormonsvingninger eller syklus når man bruker hormonspiral. Anonymkode: 6d471...218
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå