Gå til innhold

Voldelig blowjob

Fremhevede innlegg

Skrevet
vesteraalen skrev (1 time siden):

For en elendig tråd….. innlegget til TS virker å være copy & paste av en tekst som så har gått gjennom Google translate. 

Ja, det ble tydelig for meg etterhvert også…. Merkelig greier.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tvang og press er aldri ok. Når det skal sies så er jeg en kvinne som liker det veldig godt. Jeg liker generelt «voldelig» sex. Spanking, kveling, riving i hår, munnknulling osv. det finnes kvinner som liker det også, men å presse seg til det er ikke ok. 

Anonymkode: c4d4f...1db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kan forstå at det er jenter som kanskje vil bli ydmyket, som for eksempel liker spanking. Men selv om du liker å adlyde, hvordan kan du ønske å BADE EN TYKK COCK? DETTE ER FYSISK INKVENTIENT !! Jeg husker at jeg fikk et rør nedover halsen på sykehuset for å sjekke magen! Hun var FLERE TIDER TENKER DICK, men det var helvete! Hvordan er det til og med mulig å sitte en penis i halsen, selv om en liten berøring av et fremmedlegeme i halsen forårsaker en gagrefleks? Selv om det bare er en tynn finger?
Si meg ærlig, får du betalt for dette? Støtter kjæresten din deg økonomisk? Hvis ikke, hva er motivasjonen for å SLUTTE HELVEDESMERTE og prøve å overvinne den oppkastende refleksen? Det er ikke bare dominans DETTE ER GRUSE SADISME!

Anonymkode: cf9bb...03f

Jeg er ikke den du siterer, men jeg svarer for meg selv. Jeg har ikke brekningsrefleks når jeg er kåt. Ellers på dagen kan jeg brekke meg av en finger, ja, men når jeg blir kåt kan mannen min bruke munnen min så hardt og dypt han ønsker. Jeg onanerer mens han gjør det og det gir meg vanvittig deilige orgasmer, fordi jeg tenner på situasjonen. Det gjør ikke vondt for meg, men jeg liker også smerte; jeg elsker at han slår meg hardt på både kropp og ansikt, men han sliter med å bli vant med det. Nå har han lært seg å slå meg hardt på pupper, lår, rumpe og rygg, men ansiktet liker han ikke å slå, så jeg respekterer det. 

Jeg liker at han tar kontrollen og jeg liker at han holder fast i hodet mitt for å (unnskyld der grove språket) munnknulle meg. Jeg forstår at det ikke er for alle, men det er ingenting unormalt med dem som meg, som nyter disse tingene! 

Anonymkode: 6eb6b...333

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis du tror at en jente er forpliktet til å skyve en pikk ned i halsen, så skyv en dildo ned i halsen hennes!
Hvordan kan du hate kvinner så mye!

Anonymkode: cf9bb...03f

Les det jeg skrev en gang til så prøver du igjen. 

Et tips, det du skrev her er helt på bærtur og har på ingen måte noen relevans til det jeg skrev. 

Skrevet

Skjønner ikke en dritt av hva som forsøkes formidles her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...