Gå til innhold

Rød kvise(?) på brystvorten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har fått en veldig rød relativt stor kvise (tror jeg) på brystvorten de siste dagene. Klemte på den og det var akkurat som en vanlig kvise bare at den enda ser lik ut og har ikke blitt noe mindre (er ca 1,5 dager siden jeg klemte den). Det ser nesten ut som jeg har to nippler fordi den er så rød og stor. Vet dette kan være en vanlig kvise og ufarlig, men noen her som har opplevd det samme eller vet hva det kan være? Trodde ikke det gikk an å få kvise akkurat der fordi det er ikke på området rundt, men akkurat på brystvorten. Veldig skummelt siden jeg aldri har opplevd dette før eller hørt om noen som har hatt noe lignende. Den gjør ikke så veldig vondt, bare litt ømt når jeg tar på den. Selvfølgelig overtenker jeg og tror at det er brystkreft, så derfor spør jeg etter erfaringer og råd her før jeg eventuelt oppsøker lege hvis den ikke forsvinner etter et par dager. (Vet at det ikke trenger å være noe farlig, men det er skummelt å havne i posisjoner man ikke har vært i før og vet noe om når man er redd og tenker det verste) 

Anonymkode: 2fbf9...4c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være en bylle. Ikke klem mer på den, og merker du at området blir rødt og varmt eller du utvikler feber så drar du til legen

Anonymkode: e975a...cf7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...