GĂ„ til innhold

Da er tinder appen slettet 👏

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sĂ„ mĂžkk lei av mannfolk som ikke tar et nei for et nei, og som ikke respekterer mine grenser nĂ„r jeg sier klart i fra. Faen ikke fred Ă„ fĂ„. Jeg spyr đŸ€źsĂ„nn, dagens utblĂ„sning đŸ€Ż

Anonymkode: 69bc2...122

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med den! đŸ„ł

Slettet hele greia jeg og, ble bare mas. Mistet nesten troen pÄ at det finnes bra mannfolk der ute.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg endret oppfatning om menn etter ha brukt tinder. Slettet appen for en god stund siden, men det sitter i ennÄ. Jeg tenker at dersom menn ikke har "guts" til Ä snakke med meg i det virkelige livet, sÄ er han uansett ikke interessant for meg. 

Anonymkode: 3097d...9a5

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Oj sĂ„ kjipe opplevelser dere har m tinder da. Har bare fine (ja ok noen ekliser er det jo men de er nĂ„ bare Ă„ slette) opplevelser jeg. Orker ikke at smĂ„pervoer pĂ„ tinder skal styre livet mitt 😂

HÄper forÞvrig Ä slette tinder snart selv, men da av andre grunner enn ekle mannfolk.

Anonymkode: 4b659...526

• Liker 1
Skrevet

Velkommen i klubben!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer 🎊 đŸŽ‰đŸŽ‚đŸŽˆđŸŸâ˜ș

Anonymkode: fc13f...acb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt Tinder! :) ForstÄr ikke de som orker dette mentale spillet pÄ sosiale media, utrolig krevende.

Skal aldri har "some". FÄr holde med sms/mms.

Anonymkode: 2a01a...5ec

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror appen fĂ„r menn til Ă„ oppfĂžre seg sĂ„nn, og det trekker til seg "sĂ„nne" menn Ă„sĂ„. Litt som pĂ„ KG, fĂ„r hĂ„pe mye av det jeg ser her ikke er et godt bilde pĂ„ hvordan gjennomsnitts personen er 😄 Tinder er noe dritt, men det er mange bra menn der ute (bare ikke pĂ„ tinder) 😊

Anonymkode: 8909d...0c6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til sjekking med 2 i promille og annet moro :)

Anonymkode: 5e9ff...954

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror appen fĂ„r menn til Ă„ oppfĂžre seg sĂ„nn, og det trekker til seg "sĂ„nne" menn Ă„sĂ„. Litt som pĂ„ KG, fĂ„r hĂ„pe mye av det jeg ser her ikke er et godt bilde pĂ„ hvordan gjennomsnitts personen er 😄 Tinder er noe dritt, men det er mange bra menn der ute (bare ikke pĂ„ tinder) 😊

Anonymkode: 8909d...0c6

Det finnes bra menn pÄ Tinder ogsÄ, men vi fÄr ingen matcher da vi havner bakerst i kortstokken. Derfor gir vanlige menn fort opp Tinder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fortsatt singel etter over et Är med nett dating, og har egentlig bare mistet interessen i apper. Jeg har tinder da, men har slettet de andre som happn og sukker. 

Jeg finner ikke noen som vil ha meg, og som er pÄ mitt nivÄ. De mennene som vil ha ti kilo pluss meg, er enten 5 Är eldre, lavlÞnnet, 20 kilo pluss, arbeidsledige. 

SÄ da mÄ jeg slanke meg fÞr jeg prÞver meg mer pÄ dating. fordi nÄr gutta har "sÄ mange" Ä velge mellom, hvorfor skal de stoppe opp med meg som ikke er slank. Mange slanke berter Ä browse videre pÄ. 

Anonymkode: 2d8d0...891

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er fortsatt singel etter over et Är med nett dating, og har egentlig bare mistet interessen i apper. Jeg har tinder da, men har slettet de andre som happn og sukker. 

Jeg finner ikke noen som vil ha meg, og som er pÄ mitt nivÄ. De mennene som vil ha ti kilo pluss meg, er enten 5 Är eldre, lavlÞnnet, 20 kilo pluss, arbeidsledige. 

SÄ da mÄ jeg slanke meg fÞr jeg prÞver meg mer pÄ dating. fordi nÄr gutta har "sÄ mange" Ä velge mellom, hvorfor skal de stoppe opp med meg som ikke er slank. Mange slanke berter Ä browse videre pÄ. 

Problemet er at bÄde menn og kvinner tror de er mer attraktive enn de objektivt sett er. Du kan fint fÄ en mann som du synes er pÄ ditt nivÄ, men da bÞr du ikke bruke Tinder som kun gÄr pÄ overfladiske bilder.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
micromaya skrev (5 timer siden):

Grattis med den! đŸ„ł

Slettet hele greia jeg og, ble bare mas. Mistet nesten troen pÄ at det finnes bra mannfolk der ute.

Me too! Fikk nok. Enten har de «bra» mannfolkene commitment issues eller ikke vil ha noe seriĂžst. SĂ„ enden pĂ„ visa var at jeg fikk en FF av siste tinder date og legger selve datingen pĂ„ hylla. Single hot girl summer here i come 😎

Anonymkode: 31b4c...69e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nÄ):

Me too! Fikk nok. Enten har de «bra» mannfolkene commitment issues eller ikke vil ha noe seriĂžst. SĂ„ enden pĂ„ visa var at jeg fikk en FF av siste tinder date og legger selve datingen pĂ„ hylla. Single hot girl summer here i come 😎

Bare husk kondom bĂ„de ved oralsex og vaginalt. Du er nok en av mange damer din fuckboy holder pĂ„ med. Har selv en kamerat som har 10 damer han puler pĂ„ fast. To forskjellige pĂ„ samme dag i helgene, damene tror de er heldige đŸ€Š

Anonymkode: 4c623...6c8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bare husk kondom bĂ„de ved oralsex og vaginalt. Du er nok en av mange damer din fuckboy holder pĂ„ med. Har selv en kamerat som har 10 damer han puler pĂ„ fast. To forskjellige pĂ„ samme dag i helgene, damene tror de er heldige đŸ€Š

Kondom utgÄr her i huset om jeg fÞrst har sex med noen. Er vaksinert mot HPV og sjekker meg etter hver ny. Jeg er 28 og han 32. Vi har bare sex med hverandre. Vi datet en stund men han er sÄpass opptatt at han verken har tid eller vil ha noe seriÞst nÄ. Vi hadde ekstremt bra sex og mÞtes nÄ kun for det 2-4 ganger i mnd. Funker for meg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Kondom utgÄr her i huset om jeg fÞrst har sex med noen. Er vaksinert mot HPV og sjekker meg etter hver ny. Jeg er 28 og han 32. Vi har bare sex med hverandre. Vi datet en stund men han er sÄpass opptatt at han verken har tid eller vil ha noe seriÞst nÄ. Vi hadde ekstremt bra sex og mÞtes nÄ kun for det 2-4 ganger i mnd. Funker for meg. 

Bare vÊr klar over at det finnes HIV, Gonore, og andre HPV virus som vaksinen ikke beskytter mot. Er han kjekk puler han mange damer i uka. Det er en grunn til at han ikke har tid til deg mer enn et par ganger i mÄneden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bare vÊr klar over at det finnes HIV, Gonore, og andre HPV virus som vaksinen ikke beskytter mot. Er han kjekk puler han mange damer i uka. Det er en grunn til at han ikke har tid til deg mer enn et par ganger i mÄneden.

Trenger ikke en belÊring om kjÞnnssykdommer. Jeg er en relativt oppegÄende dame. Du kjenner verken meg eller han sÄ Ä anta hvorfor vi kun mÞtes noen ganger i mnd er det vel lite vits i. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
VĂŠrre skrev (1 time siden):

Problemet er at bÄde menn og kvinner tror de er mer attraktive enn de objektivt sett er. Du kan fint fÄ en mann som du synes er pÄ ditt nivÄ, men da bÞr du ikke bruke Tinder som kun gÄr pÄ overfladiske bilder.

Ja, jeg tror jeg mÄ bli kjent med noen gjennom hobby og jobb, eller lignende...

Jeg mener at det som er sykt pÄ tinder er illusjonen om at man har "et hav" av potensielle som venter bak neste swipe. Jeg har 60 matches pÄ tinder og har hatt 2 dates av disse. "alle" tror de har sÄ mange Ä velge mellom. og sÄ blir det jo ingenting.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, jeg tror jeg mÄ bli kjent med noen gjennom hobby og jobb, eller lignende...

Jeg mener at det som er sykt pÄ tinder er illusjonen om at man har "et hav" av potensielle som venter bak neste swipe. Jeg har 60 matches pÄ tinder og har hatt 2 dates av disse. "alle" tror de har sÄ mange Ä velge mellom. og sÄ blir det jo ingenting.

Da har du fÄtt 55 matcher mer enn jeg fikk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er sĂ„ mĂžkk lei av mannfolk som ikke tar et nei for et nei, og som ikke respekterer mine grenser nĂ„r jeg sier klart i fra. Faen ikke fred Ă„ fĂ„. Jeg spyr đŸ€źsĂ„nn, dagens utblĂ„sning đŸ€Ż

Anonymkode: 69bc2...122

Gratulerer. 
Godt Ä fÄ ryddet opp litt pÄ Tinder sÄ vi ikke bruker opp likes pÄ kvinner som ikke vil ha det moro. 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...