AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Jeg er så møkk lei av mannfolk som ikke tar et nei for et nei, og som ikke respekterer mine grenser når jeg sier klart i fra. Faen ikke fred å få. Jeg spyr 🤮sånn, dagens utblåsning 🤯 Anonymkode: 69bc2...122 10
micromaya Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Grattis med den! 🥳 Slettet hele greia jeg og, ble bare mas. Mistet nesten troen på at det finnes bra mannfolk der ute. 11
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Jeg endret oppfatning om menn etter ha brukt tinder. Slettet appen for en god stund siden, men det sitter i ennå. Jeg tenker at dersom menn ikke har "guts" til å snakke med meg i det virkelige livet, så er han uansett ikke interessant for meg. Anonymkode: 3097d...9a5 9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 Oj så kjipe opplevelser dere har m tinder da. Har bare fine (ja ok noen ekliser er det jo men de er nå bare å slette) opplevelser jeg. Orker ikke at småpervoer på tinder skal styre livet mitt 😂 Håper forøvrig å slette tinder snart selv, men da av andre grunner enn ekle mannfolk. Anonymkode: 4b659...526 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #6 Skrevet 11. juni 2021 Gratulerer 🎊 🎉🎂🎈🍾☺️ Anonymkode: fc13f...acb 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #7 Skrevet 11. juni 2021 Aldri hatt Tinder! Forstår ikke de som orker dette mentale spillet på sosiale media, utrolig krevende. Skal aldri har "some". Får holde med sms/mms. Anonymkode: 2a01a...5ec 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #8 Skrevet 11. juni 2021 Tror appen får menn til å oppføre seg sånn, og det trekker til seg "sånne" menn åså. Litt som på KG, får håpe mye av det jeg ser her ikke er et godt bilde på hvordan gjennomsnitts personen er 😄 Tinder er noe dritt, men det er mange bra menn der ute (bare ikke på tinder) 😊 Anonymkode: 8909d...0c6 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #9 Skrevet 11. juni 2021 Velkommen til sjekking med 2 i promille og annet moro Anonymkode: 5e9ff...954 2
Værre Skrevet 11. juni 2021 #10 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror appen får menn til å oppføre seg sånn, og det trekker til seg "sånne" menn åså. Litt som på KG, får håpe mye av det jeg ser her ikke er et godt bilde på hvordan gjennomsnitts personen er 😄 Tinder er noe dritt, men det er mange bra menn der ute (bare ikke på tinder) 😊 Anonymkode: 8909d...0c6 Det finnes bra menn på Tinder også, men vi får ingen matcher da vi havner bakerst i kortstokken. Derfor gir vanlige menn fort opp Tinder. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #11 Skrevet 11. juni 2021 Jeg er fortsatt singel etter over et år med nett dating, og har egentlig bare mistet interessen i apper. Jeg har tinder da, men har slettet de andre som happn og sukker. Jeg finner ikke noen som vil ha meg, og som er på mitt nivå. De mennene som vil ha ti kilo pluss meg, er enten 5 år eldre, lavlønnet, 20 kilo pluss, arbeidsledige. Så da må jeg slanke meg før jeg prøver meg mer på dating. fordi når gutta har "så mange" å velge mellom, hvorfor skal de stoppe opp med meg som ikke er slank. Mange slanke berter å browse videre på. Anonymkode: 2d8d0...891 4
Værre Skrevet 11. juni 2021 #12 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er fortsatt singel etter over et år med nett dating, og har egentlig bare mistet interessen i apper. Jeg har tinder da, men har slettet de andre som happn og sukker. Jeg finner ikke noen som vil ha meg, og som er på mitt nivå. De mennene som vil ha ti kilo pluss meg, er enten 5 år eldre, lavlønnet, 20 kilo pluss, arbeidsledige. Så da må jeg slanke meg før jeg prøver meg mer på dating. fordi når gutta har "så mange" å velge mellom, hvorfor skal de stoppe opp med meg som ikke er slank. Mange slanke berter å browse videre på. Anonymkode: 2d8d0...891 Problemet er at både menn og kvinner tror de er mer attraktive enn de objektivt sett er. Du kan fint få en mann som du synes er på ditt nivå, men da bør du ikke bruke Tinder som kun går på overfladiske bilder. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #13 Skrevet 11. juni 2021 micromaya skrev (5 timer siden): Grattis med den! 🥳 Slettet hele greia jeg og, ble bare mas. Mistet nesten troen på at det finnes bra mannfolk der ute. Me too! Fikk nok. Enten har de «bra» mannfolkene commitment issues eller ikke vil ha noe seriøst. Så enden på visa var at jeg fikk en FF av siste tinder date og legger selve datingen på hylla. Single hot girl summer here i come 😎 Anonymkode: 31b4c...69e 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #14 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Me too! Fikk nok. Enten har de «bra» mannfolkene commitment issues eller ikke vil ha noe seriøst. Så enden på visa var at jeg fikk en FF av siste tinder date og legger selve datingen på hylla. Single hot girl summer here i come 😎 Anonymkode: 31b4c...69e Bare husk kondom både ved oralsex og vaginalt. Du er nok en av mange damer din fuckboy holder på med. Har selv en kamerat som har 10 damer han puler på fast. To forskjellige på samme dag i helgene, damene tror de er heldige 🤦 Anonymkode: 4c623...6c8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #15 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare husk kondom både ved oralsex og vaginalt. Du er nok en av mange damer din fuckboy holder på med. Har selv en kamerat som har 10 damer han puler på fast. To forskjellige på samme dag i helgene, damene tror de er heldige 🤦 Anonymkode: 4c623...6c8 Kondom utgår her i huset om jeg først har sex med noen. Er vaksinert mot HPV og sjekker meg etter hver ny. Jeg er 28 og han 32. Vi har bare sex med hverandre. Vi datet en stund men han er såpass opptatt at han verken har tid eller vil ha noe seriøst nå. Vi hadde ekstremt bra sex og møtes nå kun for det 2-4 ganger i mnd. Funker for meg. Anonymkode: 31b4c...69e 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #16 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Kondom utgår her i huset om jeg først har sex med noen. Er vaksinert mot HPV og sjekker meg etter hver ny. Jeg er 28 og han 32. Vi har bare sex med hverandre. Vi datet en stund men han er såpass opptatt at han verken har tid eller vil ha noe seriøst nå. Vi hadde ekstremt bra sex og møtes nå kun for det 2-4 ganger i mnd. Funker for meg. Anonymkode: 31b4c...69e Bare vær klar over at det finnes HIV, Gonore, og andre HPV virus som vaksinen ikke beskytter mot. Er han kjekk puler han mange damer i uka. Det er en grunn til at han ikke har tid til deg mer enn et par ganger i måneden. Anonymkode: 4c623...6c8 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #17 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bare vær klar over at det finnes HIV, Gonore, og andre HPV virus som vaksinen ikke beskytter mot. Er han kjekk puler han mange damer i uka. Det er en grunn til at han ikke har tid til deg mer enn et par ganger i måneden. Anonymkode: 4c623...6c8 Trenger ikke en belæring om kjønnssykdommer. Jeg er en relativt oppegående dame. Du kjenner verken meg eller han så å anta hvorfor vi kun møtes noen ganger i mnd er det vel lite vits i. Anonymkode: 31b4c...69e 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #18 Skrevet 11. juni 2021 Værre skrev (1 time siden): Problemet er at både menn og kvinner tror de er mer attraktive enn de objektivt sett er. Du kan fint få en mann som du synes er på ditt nivå, men da bør du ikke bruke Tinder som kun går på overfladiske bilder. Ja, jeg tror jeg må bli kjent med noen gjennom hobby og jobb, eller lignende... Jeg mener at det som er sykt på tinder er illusjonen om at man har "et hav" av potensielle som venter bak neste swipe. Jeg har 60 matches på tinder og har hatt 2 dates av disse. "alle" tror de har så mange å velge mellom. og så blir det jo ingenting. Anonymkode: 2d8d0...891 6
Værre Skrevet 11. juni 2021 #19 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, jeg tror jeg må bli kjent med noen gjennom hobby og jobb, eller lignende... Jeg mener at det som er sykt på tinder er illusjonen om at man har "et hav" av potensielle som venter bak neste swipe. Jeg har 60 matches på tinder og har hatt 2 dates av disse. "alle" tror de har så mange å velge mellom. og så blir det jo ingenting. Anonymkode: 2d8d0...891 Da har du fått 55 matcher mer enn jeg fikk.
Frekkulf Skrevet 11. juni 2021 #20 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er så møkk lei av mannfolk som ikke tar et nei for et nei, og som ikke respekterer mine grenser når jeg sier klart i fra. Faen ikke fred å få. Jeg spyr 🤮sånn, dagens utblåsning 🤯 Anonymkode: 69bc2...122 Gratulerer. Godt å få ryddet opp litt på Tinder så vi ikke bruker opp likes på kvinner som ikke vil ha det moro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå