Gå til innhold

Healing

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har hatt nytte av healing og/eller fjernhealing? Legene kan ikke hjelpe meg lengre og jeg vurderer å prøve healing. Fjernhealing blir det i mitt tilfelle ... Men virker det? Det koster jo litt så jeg håper å høre fra andre som har prøvd det. Blir veldig takknemlig for svar. 

Anonymkode: 6e079...48e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det finnes ingen dokumentasjon på at slike ting virker. De som sier det gjør det er svindlere. Spar pengene dine, vær så snill. Du har bedre bruk for sjokolade. 

Anonymkode: 309b4...ed5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men har du prøvd selv? Jeg er ute etter svar fra folk som har prøvd. Min holdning til healing er tilnærmet ditt, men i nøden... osv 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men har du prøvd selv? Jeg er ute etter svar fra folk som har prøvd. Min holdning til healing er tilnærmet ditt, men i nøden... osv 

Dersom noen kommer her å sier de har prøvd, og at det virker, så lyver de. 

Jeg skjønner godt at du er desperat. Men det vil ikke hjelpe. Du blir bare blakk i tillegg. Håper du finner en annen løsning. 

Anonymkode: 309b4...ed5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det noen som har hatt nytte av healing og/eller fjernhealing? Legene kan ikke hjelpe meg lengre og jeg vurderer å prøve healing. Fjernhealing blir det i mitt tilfelle ... Men virker det? Det koster jo litt så jeg håper å høre fra andre som har prøvd det. Blir veldig takknemlig for svar. 

Jeg har, for ikke lenge siden, lært meg fjernhealing. Jeg kan gjerne prøve på deg nå hvis du vil!? Gratis så klart.

I så fall må du legge ut bilde av kroppsdelen du vil heale (fjern alle kjennemerker), så avtaler vi et tidspunkt :)

Anonymkode: 0d9ed...53f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har, for ikke lenge siden, lært meg fjernhealing. Jeg kan gjerne prøve på deg nå hvis du vil!? Gratis så klart.

I så fall må du legge ut bilde av kroppsdelen du vil heale (fjern alle kjennemerker), så avtaler vi et tidspunkt :)

Dust. 

Anonymkode: eaf6e...4da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

WOW! Du er snill. Men, jeg har allerede en jeg har snakket litt med og har fått tillit til. Tusen takk for tilbudet. 

• Liker 1
Skrevet

Osteopat er kanskje det nærmeste du kommer. Fungerte for min del.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

WOW! Du er snill. Men, jeg har allerede en jeg har snakket litt med og har fått tillit til. Tusen takk for tilbudet. 

Okei, ville bare gi deg en liten prøve, så du kan kjenne selv på kroppen hvordan det føles. Skjønner du er superskeptisk, siden det høres helt vilt ut at det kan funke. Hvis du ikke hadde vært skeptisk før første gang så hadde det vært noe galt ☺️

:) ❤️ 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Okei, ville bare gi deg en liten prøve, så du kan kjenne selv på kroppen hvordan det føles. Skjønner du er superskeptisk, siden det høres helt vilt ut at det kan funke. Hvis du ikke hadde vært skeptisk før første gang så hadde det vært noe galt ☺️

:) ❤️ 

Lukter pedofil.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Healing kan virke, men ikke alle er seriøse. 

Anonymkode: 396e1...081

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
?mynonA skrev (10 timer siden):

Osteopat er kanskje det nærmeste du kommer. Fungerte for min del.

Nei det fungerer ikke. Du lyver.

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Healing kan virke, men ikke alle er seriøse. 

Anonymkode: 396e1...081

Nei, det kan det ikke, rapportert.

Anonymkode: 53f07...537

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønar at folk er skeptiske. Eg var også det, heilt til ingen leger kunne hjelpa meg. 

AnonymBruker
Skrevet

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...