AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Hei folkens jeg tenner veldig mye på å få dirty bilder og det har jeg snakke mye med kjæresten om. Kjæresten er veldig firkantet i forhold til sex og flørt. Det er veldig kjedelig at sex for henne er å slukke lyset og gjør det så man blir ferdig. jeg får ganske ofte tanke om å kunne ha elskerinne for å dekke behovet mitt, i tillegg til å ha noe dirty snappere. Jeg tenker sånn for å kunne beholde forholdet jeg er i nå men samtidig er jeg redd for å se og føle forskjellen og forholde blir avsluttet like vell. hva tenker dere folkens og hva ville dere ha gjort hvis dere var i min situasjon Anonymkode: 2ec4f...79a
SlemUlv Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Snakk sammen, og snakk om å åpne forholdet til å inkludere det du savner. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 Gjør det slutt, finn noen som passer deg Anonymkode: c4603...36b 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hei folkens jeg tenner veldig mye på å få dirty bilder og det har jeg snakke mye med kjæresten om. Kjæresten er veldig firkantet i forhold til sex og flørt. Det er veldig kjedelig at sex for henne er å slukke lyset og gjør det så man blir ferdig. jeg får ganske ofte tanke om å kunne ha elskerinne for å dekke behovet mitt, i tillegg til å ha noe dirty snappere. Jeg tenker sånn for å kunne beholde forholdet jeg er i nå men samtidig er jeg redd for å se og føle forskjellen og forholde blir avsluttet like vell. hva tenker dere folkens og hva ville dere ha gjort hvis dere var i min situasjon Anonymkode: 2ec4f...79a Går helt fint å ha en fast og stabil partner og samtidig har flere elskere eller elskerinner ved siden av. For meg har det reddet forholdet til meg og samboeren min. Anonymkode: 905fe...5f3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #5 Skrevet 10. juni 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Går helt fint å ha en fast og stabil partner og samtidig har flere elskere eller elskerinner ved siden av. For meg har det reddet forholdet til meg og samboeren min. Anonymkode: 905fe...5f3 Går fint for deg, ja. Skremmende egoisme, samvittigheten hadde tatt livet av meg. Begynn å inngå forhold med en partner som har samme forhold til sex så slipper dere både syting og utroskap Anonymkode: 7dd99...ae7 4
SlemUlv Skrevet 10. juni 2021 #6 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Går fint for deg, ja. Skremmende egoisme, samvittigheten hadde tatt livet av meg. Begynn å inngå forhold med en partner som har samme forhold til sex så slipper dere både syting og utroskap Anonymkode: 7dd99...ae7 Hvor sier vedkommende at de er utro? 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #7 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Går helt fint å ha en fast og stabil partner og samtidig har flere elskere eller elskerinner ved siden av. For meg har det reddet forholdet til meg og samboeren min. Anonymkode: 905fe...5f3 Her kan det vel knapt ha vært noe «forhold» å redde. Anonymkode: fc63e...e71 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #8 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Går helt fint å ha en fast og stabil partner og samtidig har flere elskere eller elskerinner ved siden av. For meg har det reddet forholdet til meg og samboeren min. Anonymkode: 905fe...5f3 Men det vil si at jeg må fortelle henne! Anonymkode: 2ec4f...79a
SlemUlv Skrevet 10. juni 2021 #9 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Men det vil si at jeg må fortelle henne! Anonymkode: 2ec4f...79a Skumle greier.. Det å ha åpen og ærlig kommunikasjon med en partner. 1
Fioljenta Skrevet 10. juni 2021 #10 Skrevet 10. juni 2021 Det er et ganske stort skritt fra «elske med lyset av» til flombelysning og kamera. Hva med å ta noen små steg og se hvor det bærer? Jeg likte best lyset av i starten - da slapp jeg å bekymre meg for om jeg «tok meg bra ut». (Jeg burde selvsagt ikke bry meg om det i det hele tatt, men jeg gjorde nå det likevel.) Helt unødvendig for mannen min liker å se meg. Han begynte å komme med små kommentarer når vi hadde sex både om at ha likte kroppen min og hva synet gjorde med ham. Etterhvert ble jeg tryggere. Og nå har vi lyset på. Jeg har også begynte å vise meg mer frem for ham - både når vi har sex og ellers. Det jeg prøver å si er at det kan tenkes hun (som meg) er litt usikker og derfor vil ha lyset av. Hvis det er tilfellet tror jeg det er mye lurere å bygge selvtilliten hennes opp enn å knuse den ved å finne deg en elskerinne på si. 💜 6
Bamseklemmer Skrevet 11. juni 2021 #11 Skrevet 11. juni 2021 Synes det er rart man ikke finner ut slike ting før man inngår forhold? Kan jeg spørre om hun var en av de som ville inngå forhold før dere hadde sex? Jeg går iallefall ikke i den fella to ganger🤐
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #12 Skrevet 11. juni 2021 Bamseklemmer skrev (5 timer siden): Synes det er rart man ikke finner ut slike ting før man inngår forhold? Kan jeg spørre om hun var en av de som ville inngå forhold før dere hadde sex? Jeg går iallefall ikke i den fella to ganger🤐 Ja det var hun som masste på å bli sammen. Og alt skulle skje etter mine behov. Nå føler jeg jeg mister mer og mer av det jeg liker. Og de tingene hadde jeg ikke tenkt på fordi hun er mitt første forhold. Jeg kom ikke på det i starten men etter noen måneder i mørke turte jeg å ta praten. Det hjulpet veldig lite. Snakket og om hun kunne gå uten ph men det gjør hu ikke. Samt mye annet men etter hu ble gravid så ga jeg henne friheten for å gjøre det hun ville og snakket ikke mye om sånt. nå er barna over 3 år og det er det samme som før. Og jeg kanskje ga opp! Anonymkode: 2ec4f...79a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #13 Skrevet 11. juni 2021 SlemUlv skrev (18 timer siden): Skumle greier.. Det å ha åpen og ærlig kommunikasjon med en partner. Hva mener du med det at jeg bør ikke si til henne ? Anonymkode: 2ec4f...79a
SlemUlv Skrevet 11. juni 2021 #14 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva mener du med det at jeg bør ikke si til henne ? Anonymkode: 2ec4f...79a Les mitt første svar også. Så kanskje du ser den dryppende ironien.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #15 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 10.6.2021 den 15.47): Hei folkens jeg tenner veldig mye på å få dirty bilder og det har jeg snakke mye med kjæresten om. Kjæresten er veldig firkantet i forhold til sex og flørt. Det er veldig kjedelig at sex for henne er å slukke lyset og gjør det så man blir ferdig. jeg får ganske ofte tanke om å kunne ha elskerinne for å dekke behovet mitt, i tillegg til å ha noe dirty snappere. Jeg tenker sånn for å kunne beholde forholdet jeg er i nå men samtidig er jeg redd for å se og føle forskjellen og forholde blir avsluttet like vell. hva tenker dere folkens og hva ville dere ha gjort hvis dere var i min situasjon Anonymkode: 2ec4f...79a Vil annta hun skammer seg over kroppen... eller liker mørket bedre i sex. Skal ikke annta for mye. Men sikkert grunn at noen jenter bare liker å pule i kun mørket osv. Anonymkode: d1c1c...ee4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå