Gå til innhold

Er du redd for å kastet ut av DPS?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller har du fått beskjed at du kan gå der helt til du blir frisk?

Jeg kommer aldri til å bli frisk, og det tror jeg behandleren også vet så bruker mye tid på å være redd for å bli kastet ut. Spesielt siden jeg er ufør så er ikke verdt så mye i dps lenger som da jeg gikk på aap, da følte jeg meg mye tryggere i og med at det var det som var tiltaket mitt å gå i behandling for å få aap. 

Anonymkode: 586de...75c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ansatte i helsevesenet blir aldri vennene dine...  så mye bedre å satse på noen gode venner.

Anonymkode: ef24a...f60

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ansatte i helsevesenet blir aldri vennene dine...  så mye bedre å satse på noen gode venner.

De gode vennene dine er som oftest heller ikke utdannede psykologer.

AnonymBruker
Skrevet
Bolthorn skrev (16 minutter siden):

De gode vennene dine er som oftest heller ikke utdannede psykologer.

Nei..Man må ikke være utdannet psykolog for å være en god venn.

AnonymBruker
Skrevet

Det blir helt feil å si at man blir kastet ut av DPS. Behandlingen avsluttes, og en gang må den gjøre det for de fleste. 

Men jeg må si at jeg gruer meg til den dagen min behandling avsluttes, for da havner jeg i Nav sine klør med krav til aktivitet - som jeg vet at jeg ikke mestrer. Har hittil hatt ca 30 behandlinger, og behandler snakker om behandlinger i sommer og høst, så jeg er ikke ferdig riktig enda. Men jeg gruer til jeg er ferdig, det er liksom trygt og godt å være i behandling på DPS. 

Anonymkode: 89616...0a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...