Gå til innhold

Silje skal bli kone.


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Nå har vi satt opp den nye spisestuen vår, ble kjempefint!

Så nå skal vi få byttet ut resten av møblementet her i huset etterhvert også... Må få mer møbler til alt dill og dall, bokhyller osv. Men, får vel konsentrere seg om bryllupet først. Det kan jo hende at vi er så heldige å får gavekort i en av de møbelforretningene vi ønsker oss det. ;)

Skal iallfall satse på hvite møbler, det er så tidløst. Jeg er glad den minimalismen er over jeg da, er vel heller enn maksimalist... :sjenert: Dvs at jeg liker å kombinere gamle og nye ting, men samtidig ikke ha for mye stæsj..

Nei, nå må jeg dra å kjøpe meg røyk før butikken stenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Å så gøy å fikse i huset, heldiggris! :hoppe:

Ja hvite møbler er fint..

Men er bare så dumt .. for det blir fort skittent..

Hvis ikke du tenker på falskt eller ekte skinn da?

Gøy med ønskeliste, den ser bra ut! :sjarmor:

Det går forresten bra med kaninen.. MEN..

Tror vi må selge den.... :sjenert:

For den driter SÅÅÅ mye.. og er så lite sosial..

Dumt vi kjøpte den.. Impulskjøp.. :sjenert:

Har du en fin dag? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epica..

Jeg vil bare si at kanskje du burde gi kaninen litt mer tid,dere har ikke hatt den så lenge og det TAR tid før den finner seg til rette...Kaniner er ikke sosiale dyr, men de kan bli det ved riktig stell/behandling. Det krever MASSE kos, så den blir helt trygg, og den må ikke ha mye høye lyder rundt seg...Det er de VELDIG vare med! Mener ikke å være noen Besserwisser her altså, :ler: vil bare gjøre deg klar over det.

De fleste kaniner blir renslige også, iallfall i buret. (at de finner en egen krok)men, hvis den går på gulvet mye av tiden er det jo ikke så rart at den gjør ifra seg...

Ville bare si det jeg...

:klem: fra meg*dyrenes venn* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Idag har Lisee og jeg vært å sett på Anna Gran's tårtatelje, hvor vi begge to skal bestille bryllupskakene våre fra. Hun var kjempekoselig og virker VELDIG flink! I tillegg er det omtrent halv pris av det man må gi her i norge. Hun holder til rett over svenskegrensen, så heldige oss som bor i Østfold! :sjarmor:

Fikk også en gladelig nyhet idag, om at besteforeldrene til sambo ville skyte inn med litt penger til bryllupsbudsjettet. Jeg ble SÅ glad!

Åh, nå har jeg sykt lyst på sjokolade...Skal til min kjære farmor snart, kanskje hun har litt kake til meg, når det ble så mye snakk om kake blir jeg helt gal! :grine: Også jeg som er på diett.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Merket jeg begynte å bli allergisk , pluss den gjør veeldig mye fra seg... ;)

jaja,,, var vel litt spontant kjøp,,,

har du en fin torsdag? :kose:

Planer for helga?

Jeg skal ha utdrikningslag men får ikke drikke da men.. :grine:

koooose deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært hos farmor og klippet både henne og onkelen min, så fikk jeg ferske boller med ost på også.. :sikle: Men, kunne fortsatt gjort godt med litt sjokolade også! :grine:

Cons: Kakedamen virket veldig flink, det var ok å se hvordan det var der, og vite at det er seriøst osv..

Epica: Denne torsdagen har vært fin vettu. ;) Vært i Sverige med Lisee, sovet litt sammen med min kjære og vært hos farmor...Kan ikke klage. :) Nå skal sambo på et møte, så jeg er barnevakt for stesønn...Men, han skal snart legge seg da.

Gleder meg til helg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til informasjon. Jeg vet det er nevnt før, men jeg FIKSER IKKE Å BLI KALT SAMBO!

Hilsen Jonas ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til informasjon. Jeg vet det er nevnt før, men jeg FIKSER IKKE Å BLI KALT SAMBO!

Hilsen Jonas ;)

:hoho: Stakkar lille sorte sambo! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe.... Han er visst ikke fornøyd med å bli kalt for det nei... :sjenert:

Da er det JONAS heretter kjære kjæresten min! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi lat igjen beskjed hos menighetskontoret. Vi fant nemlig ut at noen papirer vi mottok i Januar egentlig skulle returneres innen 14 dager... :sjenert: Det er så organisten skal ha GOD tid til å godkjenne musikken. Håper de ringer oss tilbake, vi får bare sende dem ASAP..

Så ringte Jonas til Folkeregisteret, siden det er de som foretar den formelle prøvingen forekteskapet inngås. Dette må gjøres slik at kirken kan motta denne attesten senest 14 dager før vigselen.. Jeg trodde egentlig at dette betød `gjennomførelse av hvordan vigselen foregår, altså en "prøvedag", men neida min kjære sa at dette må de jøre for å sjekke at vi ikke er i slekt osv for å godkjenne at vi KAN gifte oss....Jaja... :ler:

Det er så mye å ordne med nå... :hår:

Ikveld skal jeg til forloveren min å spise mat og se på IDOL. ;)

Først skal jeg kjøre kjære på guttefest med den "gamle" gjengen, hasn gleder seg.Koselig det!

Ha en god kveld dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta
Bare til informasjon. Jeg vet det er nevnt før, men jeg FIKSER IKKE Å BLI KALT SAMBO!

Hilsen Jonas ;)

:ler:

Så koselig at du var innom i boka mi!

Alt går på skinner, ser jeg? Prøving er disse papirene, ja. Men lurer på hva man gjør når man får dem tilbake med feilstavet navn... Det står at jeg skal gifte meg med en annen enn den jeg trodde i mine :overrasket: Vel vel. Er ikke så store forskjellen, riktignok.

Det er mulig det står et sted, men hva slags musikk skal dere ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din - her er det mye fint. :klem: Ellers vil jeg bare ønske dere en fin påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Så koselig med så mye besøk i b dagboka mi! :)

Har vært litt lite internett på meg de to siste døgnene. Lider elers litt av INSOMNIA tror jeg...

For det eneste jeg vil er å sove, men det GÅR ikke.. :sur: Slitsomt.. Men, min kjære som er den beste i verden er så god...Han passe på meg og gjør alt han kan stakkars, skjønner frustrasjonen ved å ikke få sove..Så nå holder han seg våken for min skyld og vi ligger rett ut å ser på Carnivale på laptop'en! Koselig. ;)

Så utroooloig koselig at du har lest hele dagboken min LYTHANDE! Koselig at du likte det også! :klem:

Nevésta: Kan du ikke bare fortelle dem at de har gjort en feil? De må da kunne rette den opp, tror du ikke? Det er lissom greit å ha slikt riktig på papiret. :ler:

Ellers blir det en meget stille påske tror jeg, kjære skal jobbe hele tiden og jeg er ikke akkurat rik, så det blir nok til at jeg kommer til å være mest hjemme tror jeg.. Må spare masse til bryllupet nå!

Tenkte å kanskje få til en familiesamling her med svigers og pappa da. Men, svigers er i statene og kommer hjem en av dagene.Regner med at de trenger noen dager til å "komme seg" på, sikkert ganske JET LAGGED når de kommer hjem igjen! :overrasket::ler:

Jaja, nå skal jeg gjøre alt for å bli så trøtt at kroppen ikke orker å være våken mer.. :murvegg:

Skal se mer Carnivale.. :sjenert:

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!Becomingbride, Nevésta, Lythande og alle andre som skulle dukke opp her inne!

Klem fra trøtte meg.. :overrasket::sprettoy::sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

WOHOO! Jeg fikk sove til slutt. :sjarmor:

Sov jo i hundre år når jeg først sovnet... :ler:

Nå må jeg dra, skal bli med ei venninne på legevakten, hun føler seg ikke helt bra stakkars. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du fikk sove tilslutt da - sliter med insomnia innimellom selv så jeg vet hvor slitsomt det er. :klem:

Endret av Lythande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer rett fra cafebesøk med venninne. Hun skal gifte seg 27 mai,så vi har ganske mye å prate om... :)

Er bare litt frustrert pga penger jeg, vi har blitt fortalt at vi skal få hjelp osv, men jeg har lissom ikke hørt noe mer om den saken... :klø: Vi får jo en god sum av besteforeldre da, men det dekker langt fra budsjettet. Jeg har gått å "klaget" om dette til mannen min i en god stund, me han orker ikke høre på. Han sier bare "det ordner seg"... Ikke så lett å planlegge utifra det. Og nå er det to mnd igjen... Hvis det ikke skulle ordne seg, så får jeg bare ta opp lån...Selvom mannen overhodet ikke vil at jeg skal det da. Jeg måtte bare skrive det her, er så slitsomt å gå med det inni meg... :tristbla:

Ellers har vi fått papirene fra folkeregisteret idag da.

Afrodite: Så koselig at du liker pusen da, jeg ELSKER pusekatter jeg også! :ler:

Lythande: Huff, det må være slitsomt! Er til vanlig ikke plaget med det, har godt sovehjerte jeg. Men, når jeg nå led av dette, så trodde jeg ærlig talt det skulle klikke for meg... :sjenert:

Glad det er over! Håper du slipper det i fremtiden Lythande... :kose:

Nå får jeg prøve å ordne litt her i huset før jeg legger meg, ser ikke ut her etter helg og begge to har vært syke...(igjen)...Same old story, skulle ønske jeg var rik og kunne ansette hushjelp! :ler:

God natt alle sammen... :husarbeid::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...