MiNNieMooSe Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #601 Del Skrevet 11. mars 2006 Idag er jeg VIRKELIG slækk! Latere enn jeg er idag skal man lete lenge etter... *dårlig samvittighet* Nå må jeg bare ta meg selv i nakken og komme igang her!Lørdag eller ei, blir uansett mye mer behagelig å krype ned i sofakroken i kveld hvis det er strøkent i huset... *Henge opp tøy, sette på ny maskin. *Legge på plass tøy som er rent, det som ligger i sekker. *Vaske gulvet på kontor rommet.. *Støvsuge barnerommet, soverom og hall i 2etg. *Rydde overalt. En, to,to og en halv.......Og TRE! Blir spennende å se hvor fort dette går,på en dag som denne! (to be continued.. ) Kommer senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 11. mars 2006 #602 Del Skrevet 11. mars 2006 Hei du flinke husmor! Vi blir visst bare to i morra... fikk et avbud på PM nå. Jaja, vi kan vel ha det trivelig for det vi ... men nå skal jeg dra på butikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mars 2006 #603 Del Skrevet 11. mars 2006 :grine2: Jeg elsker å sette opp lister over hva jeg må gjøre, helt til jeg finner ut at jeg ikke får gjort noe likevel, fordi det er noe på tv, eller noe annet gøy.. Takk for gratulasjoner i boka mi.. Helt deilig.. MEN.. redd jeg skal miste... Skummelt de 3 første mnd.. Typisk meg å tenke negativt da! Gjør du noe koselig ikveld? PS. Du er IKKE kravstor ang ringene! Forstår deg godt jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #604 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei og hopp! Ble sent på meg igår gitt, hadde besøk til kl 04.30, så idag er jeg trøtt! Som vanlig.... Epica: Må ikke tenke negativt nå da, heller fokusere på det positive. Håper bare kvalmen holder seg unna nå da. Fikk faktisk gjort det jeg hadde skrevet på lists mi igår, jeg er imponert! Synes det tar alt for lang tid å komme helt i orden men... Lisee: Nå er det bare to timer igjen til cafébesøk! Blir koselig det. Gleder meg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 12. mars 2006 #605 Del Skrevet 12. mars 2006 Må bare takke deg for en utrolig hyggelig ettermiddag! Hadde det kjempekoselig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #606 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei Lisee! Så hyggelig at du synes det var like hyggelig som jeg synes! Kunne sikkert sittet å skravla ennå jeg, det var kjempekoselig!!!! Som vi pratet om må vi gjøre dette snart igjen.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 12. mars 2006 #607 Del Skrevet 12. mars 2006 Kunne sikkert sittet å skravla ennå jeg, det var kjempekoselig!!!! Som vi pratet om må vi gjøre dette snart igjen.. :blunke: ← Det må vi absolutt prøve å få til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #608 Del Skrevet 13. mars 2006 Tjohei.... Nå kom vi akkurat hjem. Da jeg kom hjem fra cafebesøket istad ble sambo og jeg enige om å gå en tur. Han hadde planlagt med en kompis at vi skulle ta med et spill og litt øl.(uten at jeg visste det.) Så da ble det til det, ble endel rødvin også på meg, og jeg var jo ganske sliten fra før av, pga min utrolige døgnrytme de siste dagene så ble jeg ganske så preget...Derfor så gikk det romelig rett i fletta på meg.Ble kjempetrøtt plutselig! (plutselig og plutselig fru Blom, klokka ble jo 04.00 ) Derfor skal jeg nå hoppe rett i køya...Trøtt nå ja... Må prøve å få tak i vaktmesteren på lokalet vi skal leie til bryllupet imorgen, for å spørre om en omvisning....De er ikke lett å få tak i nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #609 Del Skrevet 13. mars 2006 Idag har mormor på besøk, så har jeg vært hos stemoren min å hjulpet litt med hennes opptaksprøve til Kunsthøyskolen sammen med ei venninne som er syekspert! Så har jeg jo selvsagt sett på Top Model... Måtte jo selvsagt se frisørepisoden..*knis*. Ringte utleier av lokalet vårt idag, og avtalte at jeg skal komme å se på det imorgen kl 15.00, gleder meg! Sambo skal til Oslo for å øve imorgen, så mormor skal være med meg. Skal stå opp litt tidlig imorgen og prøve å få gjort litt husarbeid på morgenen, for på kvelden blir det å hjelpe stemor igjen...Moro å kunne bidra da. Nå skal jeg ta meg et VARMT bad tenkte jeg...MmMm! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #610 Del Skrevet 14. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #611 Del Skrevet 14. mars 2006 Nå skal jeg snart se på lokale til bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #612 Del Skrevet 14. mars 2006 koooooose deg!! så gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #613 Del Skrevet 14. mars 2006 Så gøy!!! Spennande!! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. mars 2006 #614 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei vennen! Fornøyd med lokalet? Tenkte jeg snart må begynne å se etter kjole til bryllupet ditt. Hvor pyntet tror du folk vil være? snakker vi sommerkjoler tror du, eller mer type selskapskjoler som man leier osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. mars 2006 #615 Del Skrevet 14. mars 2006 Håper lokalene var over all forventning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 14. mars 2006 #616 Del Skrevet 14. mars 2006 Fornøyd med lokalet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #617 Del Skrevet 15. mars 2006 Becomingbride, Nevésta,Cons,Epica og Veslo: Tusen takk! Er kjempefornøyd jeg, ikke minst med servicen til utleier. Han var så grei og positiv til alle mine spørsmål. Litt lettere nå som jeg har noe å se for meg også, sånn helt konkret. God plass var det der, og servise nok til 100 stk! Svar på spørsmålet ditt CONS: Jeg tror vel egentlig at vi skal skrive pent antrekk i innbydelsen, og da er det vel opptil enhver enkelt å tolke det som man vil... Jeg synes jo selvsagt at det er hyggelig at folk pynter seg, skal jo bare gifte meg en gang..(forhåpentligvis! ) Jeg følte meg kanskje litt "overdressed" i bryllupet ditt i forhold til de andre, men det var jo hyggelig at folk likte kjolen min SÅ godt da.. Følte vel det sikkert fordi den er så spesiell... :icon_question: Føler meg ellers i rute med planlegging nå, det er fantastisk! Blomsterdekoratøren min som jobber for Finn Schjøll (min tante )kommer å skal være hos meg i helgen, så da får jeg snakka MASSE bryllup med henne tenker jeg..Weeee! Nå skal jeg bare sitte her å glane litt før jeg slokner helt...ZzZz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #618 Del Skrevet 15. mars 2006 Så bra at du ble fornøyd med lokale! Wow, jobber tanta di for Finn, ikke verst! Håper du får en fiiiin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #619 Del Skrevet 16. mars 2006 Idag har jeg vært hos søskenbarnet til min kjære, spist cookies 8dårlig samvittighet )og prata bryllup. Hun giftet seg nemlig i august, kun 19 år gammel, ikke verst!? Jeg så videoen fra bryllupet deres osv,koselig! Hun var så fin.... Jeg driver å pumper alle jeg kjenner som har giftet seg om bryllupsinfo jeg... Jeg tenker lissom for meg selv at jeg ikke har alt under kontroll, men alle sier de synes jeg har det, så det er vel bare vanlig å føle det slik tenker jeg...??? Epica: Hun har jobbet for han i noen år nå, og er ekspert på brudebuketter så jeg gleder meg til hun kommer. Dørnrytmen min er fortsatt på bærtur... Men, idag har jeg iallfall fått gjort endel hjemme, så skal jeg bruke dagen imorgen på å gjøre rent her. Det må jo være rent og ryddig her til tante og hennes 2 åring komer til helgen! Nå skal sambo og jeg se siste episode av Prisonbreak! (blir kjipt å vente på neste sesong men...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #620 Del Skrevet 16. mars 2006 19-årig brur, det var jammen ikkje verst!! Nokon spesiell grunn til at dei gifta seg så tidleg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå