Calla Skrevet 31. mars 2006 #641 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei vennen! Så flink du er til å trene! Men du..du trenger da ikke slanke deg! Men det er lov å stramme opp litt til bryllupet da! Bare pass på så ikke kjolen blir for stor! Ha en flott helg kjære! Håper vi ses snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 31. mars 2006 #642 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei Bethina. Så hyggelig at en snikleser står frem i min db, ekstra hyggelig er det jo at du har fått tips og slik av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. mars 2006 #643 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Håper du har sovet godt! Lykke til hos legen, vet hvor kjipt det er ja.. Flink å trene! Hva du skal i helga da? Endret 31. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #644 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei alle dere snuppene! Cons: Jeg hadde planer om å trene i dag, men da jeg kom hjem fra legen idag så sa Jonas at "vi har jo trent 3 ganger denne uka, så jeg synes vi kan unne oss fri fra trening idag", og derfor så ble det ikke noe. Har en smule dårlig samvittighet men.. Skal ihvertfall fortsette, så jeg får strammet opp litt ja Cons! Så får de heller bare sy inn kjolen.. Jeg vil egentlig at de skal det uansett, for den satt litt løst i sidene,men de sa den kom til å sitte pent når jeg fikk på korsett, så jeg skal absolut prøve MED korsett i god tid, hvis de evt må sy inn... Jeg bestemmer! Hehehe... Hva skal dere i helgen da? Kose dere masse snuppi, må sees snart også Lythande: Jeg skal nok fortsette med sniklesingen ja... Epica: Det gikk så bra hos legen så, hun er så søt...Jeg nevnte bryllupet og da ble hun helt med og begynte å spørre ang det osv Er sykmeldt ut april... Selvom det er KJEDELIG, så får jeg se på det som positivt så jeg får ordnet masse bryllup og trent så jeg blir bedre i ryggen og strammere i fisken! Skal slappe av hjemme med kjære ikveld, kanskje se siste LOST og litt Carnivale (kjøpte 1 sesong igår se ) Imorgen skal jeg til Oslo for å besøke min 6 år eldre tante. Vi er vel mer som venninner...Blir rart å kale henne "tante" lissom. Kose deg med idol kveld snuppa! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #645 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg glemte å skrive at vi har kjøpt oss ny spisestue idag! Skal hente den etter helgen,,,Skikkelig impulskjøp. Skal se om jeg kan finne et bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #646 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) HER skal vi bestille bryllupskaka Mal til bordplan Spisestuen vi har kjøpt (den hvite) Endret 4. april 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #647 Del Skrevet 31. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. april 2006 #648 Del Skrevet 1. april 2006 Den spisestuen kommer nok til å passe fint inn i huset deres ja! Blir så fint atte! Ha en flott lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 3. april 2006 #649 Del Skrevet 3. april 2006 Hei vennen! Alt bra? Beklager rødvins-påvirkede meldinger fra meg på lørdag... Men mente alt jeg skrev da! Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2006 #650 Del Skrevet 3. april 2006 Hatt det gøy i helga, kos i Oslo? Fin spisestue! Ha en super mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. april 2006 #651 Del Skrevet 3. april 2006 Heihei Koselig å bli "etterlyst" i dagboka mi da. Så flinke du og kjære er for tida da Selv er jeg bare sløv, trøtt, trist og lei uten at jeg egentlig har noen grunn til det... Ser du er sykemeldt fortsatt, håper du blir bedre av å ta det roligere da. Hmmm, har du tid torsdag på dagtid? Tenkte jeg skulle ringe hun kakedama, kanskje vi kan ta oss en tur dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 3. april 2006 Forfatter #652 Del Skrevet 3. april 2006 Hei alle sammen... Hadde det kjempekoselig i Oslo i helgen, deilig å komme litt vekk også. Skulle se på den nyåpnede brudesalongen til Kathrine Sørland -Agape- men, den var desverre stengt da vi kom dit..S å masse andre fine brudeutstillinger da. Da jeg kom hjem ble jeg smittet av omgamgsyke av min kjære, som fikk det fra sønnen sin i helgen.. Så nå ligger vi rett ut begge to. Stakkars, han gledet seg til jeg kom hjem fra Oslo for da kunne jeg varte ham opp litt, hjelpe ham osv, så blir jeg like syk... Men, det går vel fort over. Kjipt å fryse og kaste opp....Blæh! Cons: Det var ikke noe galt i de meldingene du skrev da. Koselig at dere likte spisestuen Epica og Cons... Lisee: Torsdag burde jeg vel være frisk igjen tenker jeg. Da satser vi på å dra til kakedamen da..Må jo bestille jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 3. april 2006 Forfatter #653 Del Skrevet 3. april 2006 har ikke blitt noe bedre ennå, lenge siden jeg har vært så skrøpelig som nå. Sambo måtte hjelpe meg å gå opp/ned trappa istad....Unner INGEN å få dette... Heldigvis er jeg sjeldent syk. Skal prøve å hoppe innom her innimellom for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2006 #654 Del Skrevet 4. april 2006 Stakkar! Go bedring vennen & hold senga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 4. april 2006 Forfatter #655 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Wohoo! Nå føler jeg meg faktisk mye bedre! Bare det at jeg orker å sitte her er helt konge.. Så deilig! Er mildt sagt dritt lei nå, har ligget i senga i nesten to døgn i strekk, heldigvis gikk det kjapt over da... Har jo ligget å tenkt endel, på bryllup bl.a så nå er jeg kjempeklar for å gjøre noe mht det. Tenkte å gjøre klar gavelisten, siden vi nå har invitasjonene (nesten) klare, de skal bare trykkes... Håper på å få de ut til neste uke ihvertfall. Nå skal jeg gå igjennon litt i dagbøkene her.. Tusen takk for omtanken Epica! Går det bra med lille kaninen?Du skulle sett min nå, hun ligger rett ut og sover...Så SØT! Ha en god dag alle sammen! Endret 4. april 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. april 2006 #656 Del Skrevet 4. april 2006 Bra du føler deg bedre vennen! Fra og med 16mai kan jeg hjelpe deg så mye du ønsker med bryllupting! Da er jeg ferdig på skolen, og trenger sikkert noe å drive med på fritiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 4. april 2006 Forfatter #657 Del Skrevet 4. april 2006 Nå har jeg prøvd sikkert hundre ganger å få til å skrive med annen farge og font her inne, og jeg har fulgt oppskriften NØYE, men den vil bare ikke.. Blir litt sur.... Cons: Så supert! Trenger sikkert hjelp jeg vettu... Det popper opp sånne tanker hele tiden om at det kanskje er ting jeg glemmer å planlegge... :klø: HJELP! Så er jeg redd fpr at jeg skal ha så store krav til selve dagen at jeg ikke skal klare å nyte den... Herregud, tenker sikkert altfor mye jeg... Det er bare til å komme med tips alle sammen, hver minste detalj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. april 2006 #658 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Er litt pes med skrift her inne & mac ja.. kjenner til det.. Nei..husker ikke hvordan jeg gjør det nå.. Endret 4. april 2006 av cons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 4. april 2006 Forfatter #659 Del Skrevet 4. april 2006 Cons: Godt det ikke bare er jeg som ikke får til... Men, skulle du komme på det er det bare til å si ifra! Sitter med ønskelista vår her jeg nå, sambo sover ennå, for han kjørte broren og niesen sin til Gardermoen inatt/imorges. Det er så gøy! Har bestemt oss for å ønske oss serviset Nathalie fra Porsgrund porselænfabrik, det er så fint! Det er vanskeligere med bestikk synes jeg...Siden vi ikke har noe arvegods servise noen av oss fra før, tenkte vi det var en gyllen mulighet å ønske seg det til bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 4. april 2006 Forfatter #660 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Foreløpig ønskeliste (bare for min egen del, må ha oversikt) *Nathalie servise med kaffe/te kopper,dessertfat og alt som hører til fra Glasmagasinet. (mellomvarianten som passer til begge deler) *Blender *Kjøkkenmaskin (til baking osv) *Kaffetrakter *Gode kniver *Wokpanne *Stekepanne+gryter i forskjellige str *Digital kjøkkenvekt *Gavekort på møbelforretninger (Skeidar,Bohus,Ikea osv) *Gavekort på Josefines Lysthus,Black Design shop,Galtung interiør,Indiska og Sia *Digitalt videokamera *Samliv/ekteskapskurs (presten vår og mange andre anbefaler det på det sterkeste!) *Bestikk (vet ikke helt hvilket ennå) *vin/cognac/champagne/likørglass +karaffel *De tinga jeg ikke har i Eva Solo serien *Penger? *Gavekort på Elkøp Endret 4. april 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå