Gjest nevèsta Skrevet 8. januar 2006 #381 Del Skrevet 8. januar 2006 Så spennende med huskjøp! Krysser fingrene for dere. Er det ikke søtt når disse "tøffe gutta" koser seg med gamle tegnefilmer og denslags? Hvis jeg ikke har sagt det allerede - godt nytt år! Håper 2006 blir alt du håper på og litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2006 #382 Del Skrevet 8. januar 2006 Så søt kjæresten din er da Spennende om dere får huset! Gjorde du noe gøy igår da? Vi var bare hjemme, tok noen øl & så et par filmer. Kooose deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #383 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hei igjen! Vi har vært å tittet en siste gang i huset vi vil ha, vi hadde bl.a noen spørsmål osv. De var noen andre der idag, som også var der igår...Er så spent! Svgerfar tok meg med på en husrunde til etterpå, hanvil nemlig sånn egentlig at vi skal ha noe som er litt mer barnevennlig, menstøtteross jo uansett. Vi så på to hus (utvendig bare), men de koster litt mer enn det vi har sett oss ut, og krever mer oppussing...Men, det er jo greit å ikke henge seg opp i ett hus selvfølgelig.. Jeg har bare ikke så lyst til å flytte inn i et hus som jeg må jobbe masse med, isåfall ikke nå som bryllupsplanene må komme i høysetet...Ikke bare det heller.. Epica: Vi tok det helt med ro igår, bare slappet av å drakk litt rødvin Så sovnet vi ganske tidlig egentlig. Deiligmed en stille og rolig helg også.Vi trengte det begge to. Ikke så oftejeg har sambo for meg selv en lørdagskveld heller... Nevesta: tusen takk! Dette er sååå spennende... Tror jeg har sagt Godt Nyttår, men da sier jeg det iallfall igjen, for sikkerhets skyld... sant det du sier om de "tøffe" gutta, men jeg må inrøme at min erikke noe tøffing...Han gråter av filmer som Titanic og ellers alt somer vakkert, så han er nok ganske så myk...Thihihi....Vakker er han! Endret 8. januar 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 8. januar 2006 #384 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei! BECOMINGBRIDE, sprøtt at de har satt ut huset for salg allerede!? Det er veldig spennende med huskjøp.. Vi er helt ville etter det huset, nå konsentrerer vi oss mest om å finne ut hvor mye vi er villige til å gi, istedetfor å bli med på kappløp så setter vi oss heller en maksgrense. Huset er veldig påkostet, godt vedlikehold, og en veldig god tilstandsrapport! Men, beliggenheten trekker ned verdien, fodi det ligger helt inntil veien (en gammel hovedvei med lite trafikk vcel å erke, men de som kjører der kjører fort! Så jeg priser meg lykkelig over at de nå skal senke fartsgrensen til 40km/t og sette opp fartsdumpler) En annen ting er at huset er bygget i 1900, så det er ganske gammelt. Men, huset er midt i blinken for oss Tusen takk VESLO, trenger det nå! Vet ikke Lisee? Jeg er fra Frxta selv også, men har jo funnet meg en sarping har lurt meg med opp hit, . Har dere sett på hus i Frxta eller Sarp? Får ikke håpe det er samme hus da, for da må vi evt sloss om det! De ter visning idag fra kl 14.00-15.00 så vi tenkte å dra idag også, bare for å se om det er mange som er interresserte... Må ellers bare nevne at jeg har en veeeeeeldig søt kjæreste som nå satt og svisjet med fjernkkontrollen, så oppdaget han plutselig at det var slutten på en av hans favoritttegnefilmer fra barndommen hans, "to gode venner". Plutselig satt han med store tårer i øynene og utbrøt "nææææh, han fikk seg revekjæreste til slutt jo"....Stakkars, jeg blir så rørt av han! Jeg er verdens heldigste... ← Vi har hus i Fredrikstad vi, er ganske nybakte østfoldinger foreløpig (er fra Romerike begge to). Beskrivelsen du ga hørtes akkurat ut som det vi hadde tenkt å se på. Gamle hus er så sjarmerenede, det vi bor i nå er fra 1904 og går vel mer i kategorien "med potensiale" enn i "godt påkostet!, hehe. Vi kom oss ikke avgårde på visning i dag da, dumme magen min slo seg helt vrang så jeg ble liggende under et pledd på sofaen istedetfor. Håper dere får det huset dere så på da, høres jo kjempeflott ut. Og så søt kjæreste du har! Heldig du (også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #385 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hei igjen Lisee Stakkars, håper du er bedre nå da...?Svelg et plaster, kanskje du blir bedre (en veldig god venn av meg bruker å si det til meg, synes det er så søtt sagt) Håper ellers dere trives i Fredrikstad da..De er jo *byen* sin det.. Jeg tittet forresten på kjolen og skoene dine, og den var NYYYYDELIG! Har tenkt meg ned til bruden i fokus selv også, men har hørt at servicen der er elendig, (mamma kjenner hun som driver det, ikke hun som har spredd sladder altså )men at de har ille mye fint. Må forte meg nå! Er veldig spent på det huset da som sagt, så om jeg klarer å sove i natt vet jeg ikke, vi får jo mest sannsynlig vite om det blir vårt imorgen.... Da hadde jeg blitt så veldig GLAD! Hvor i Fr.Stad bor dere da? Koselig at du er innom her forresten.. Stor godbedrings fra meg. Endret 8. januar 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2006 #386 Del Skrevet 9. januar 2006 Så kooselig, å nyte hverandre & rødvin Gleder meg til å høre hvordan det blir med huskjøp! Håper du har en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. januar 2006 #387 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei Bethina. Jotakk mye bedre nå, utrolig hva noen timer på sofaen kan fikse på. Enig med deg, Fredrikstad er et veldig trivelig sted, vi bor på Holmen/Seiersten, dvs fem minutter gange til sentrum. Passer oss utmerket! Hvor er du fra? Angående Bruden i Fokus hadde jeg hørt og lest om en del dårlige erfaringer derifra jeg også, men tenkte som så at man stort sett hører folks negative erfaringer og ikke alle de positive, så jeg gikk innom og fikk kjempeservice! Hun lyttet til ønskene mine, både når det gjaldt utseende og pris, og viste meg ikke alt mulig annet "rart". Og hun fant størrelsen min uten å spørre og uten å måle Kan absolutt anbefale deg å ta en tur dit. Fikk ikke så godt inntrykk av de to andre brudesalongene her i byen jeg var i... Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 9. januar 2006 #388 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvordan går det med budrunden? Har dere lagt inn bud? Og hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #389 Del Skrevet 9. januar 2006 *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #390 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Hei alle dere søte entusiastene.... VI HAR KJØPT HUS!!!!!!!!!!!!! Jeg er helt i hundre, skjønner det ikke helt enda...Morro, morro, morro! (sambo og jeg er allerede i gang med å diskutere inventaret...Jeg vil ha ditt og datt, har tilogmed lastet ned kitchenplanner fra IKEA! Men , han har nok rett vi må ta litt om gangen, det er jo tross alt veldig fint der,det er jo drømmehuset, men det er jo typisk oss jenter, er det ikke?) Vi kan flytte inn om tre uker, så nå er det bare å begynne å pakke!!!! Gleder meg som en unge! Endret 9. januar 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. januar 2006 #391 Del Skrevet 9. januar 2006 Gratulerer! Så moro! Skjønner deg godt jeg, kjempegøy å drømme og planlegg hvordan man vil ha det. Så bra at dere fikk det til en pris dere kunne betale. Glad på deres vegne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #392 Del Skrevet 9. januar 2006 Grattis med hus!!! Må vere herlig med større plass før bryllup og greier!!! (linken i signaturen din virkar ikkje forresten, er du klar over det?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 9. januar 2006 #393 Del Skrevet 9. januar 2006 Gratulerer!!! Får vi se eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 9. januar 2006 #394 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 9. januar 2006 #395 Del Skrevet 9. januar 2006 Gratulerer med hus! Så gøy! Kan bare glede dere, da - i hvertfall til dere har tatt flyttesjauen, da kan du kose deg med innredning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2006 #396 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) GRATTIS!!! Åååå, vil se huset!!! Endret 9. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 9. januar 2006 #397 Del Skrevet 9. januar 2006 Gratulere så mye med huskjøp! Så morro!! (selv om dere flytter litt langt vekk fra oss.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #398 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei alle! Søte dere.... Cons,Epica,Nevésta, Nordlandspia, Markblomsten,Veslo og Lisee Vil dere se????????????? Ok, gå inn på: jonasgroth.com/hus så kan dere trykke på de forskjellige bildene nedover :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 10. januar 2006 #399 Del Skrevet 10. januar 2006 Det så jo flott ut! Ser jo ut til at dere ikke trenger å pusse opp så mye heller? (da vi kjøpte vårt hus var det jo rosa vegg til vegg tepper og strietapet over det hele ) Hvor stort er det? hvor mange soverom? fortell litt mer da du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 10. januar 2006 #400 Del Skrevet 10. januar 2006 Fint hus altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå