Gå til innhold

Er playere gode i senga?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres erfaringer?

Anonymkode: 9511f...a56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 0073c...3f1

Skrevet

Nei

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 80e1b...e01

Skrevet

Nei.

Og da kan jeg trygt kalle meg selv player. Eller jentefut som det het på innlandet da jeg var ung. Pump'n dump. Tøm og Røm. Fei over.

Man legger liksom ikke sjela i det.

Damene er heldigvis ikke så opptatt av god sex. Virker mer som mange mister respekten om man vil være øm og kjærlig elsker. Og det er en fordel for oss sexavhengige.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde jeg hadde rotet meg bort i en skikkelig player, men da skiller han seg i tilfelle ut fra mengden. Helt fantastisk elsker, veldig ivrig etter å høre hva jeg vil, hva jeg liker. Og klining, ikke minst - kysser masse, det har jeg ikke vært borte i med typiske "kun sex"-opplegg før. Men han har nå sagt han ikke er ute etter noe seriøst, så jeg får han ikke "på ordentlig", player eller ikke player. 😌

Anonymkode: fbebe...032

AnonymBruker
Skrevet

min erfaring med menn som ikke har vært i lengre forhold er at de er veldig egoistiske i senga.  Men her er det helt garantert store forskjeller.

Anonymkode: a19c1...736

• Liker 2
Skrevet

Nei

AnonymBruker
Skrevet

De playerne jeg har møtt; ja. De har vært opptatt av lidenskap og har gjort ting som å slenge meg opp på kjøkkenbenken og gått ned på meg, gode kyssere, god fingerteknikk på g-punktsorgasme++. Er jo derfor det har vært vanskelig å de kutte ut

Anonymkode: 766ad...54f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 8bcb0...6cf

AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (7 timer siden):

Nei.

Og da kan jeg trygt kalle meg selv player. Eller jentefut som det het på innlandet da jeg var ung. Pump'n dump. Tøm og Røm. Fei over.

Damene er heldigvis ikke så opptatt av god sex. Virker mer som mange mister respekten om man vil være øm og kjærlig elsker. Og det er en fordel for oss sexavhengige.

Huh?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Huh?

Kvinneguiden er full av tråder hvor kvinner vil bli slått, kvelt, behandlet røfft under sex. 

Tiden da du kunne være øm og gjøre norske singeldamer fra restetorget (les playerens jaktmarker) våte, er nok forbi for lengst.

AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (7 timer siden):

Nei.

Lols. 

Anonymkode: 82f91...062

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si både og, noen er bra og andre ikke.

Anonymkode: 88adb...ace

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Realverdien said:

Kvinneguiden er full av tråder hvor kvinner vil bli slått, kvelt, behandlet røfft under sex. 

Tiden da du kunne være øm og gjøre norske singeldamer fra restetorget (les playerens jaktmarker) våte, er nok forbi for lengst.

Oversatt til dagligtale: "Jeg får den ikke opp."

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, hadde ikke playerne vært gode i senga så hadde de ikke fått seg så ofte - med de samme kvinnene - og med flere andre kvinner. 

Anonymkode: fbb61...f7d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oversatt til dagligtale: "Jeg får den ikke opp."

Jeg er ikke en av de ømme typene da. Om du fulgte tråden.

Jeg har vært med bøtter og spann av kvinner. Tar meg sjelden bryet med å gi god sex for dem. Pumper i vei og tømmer meg. Damene virker nesten mer fornøyd med det, enn når man leker Patrock Swayze og dirty dancing sex.

AnonymBruker
Skrevet

Eeeh, jo. Playerne er best i sengen ..................................... 

Meen, på den annen side, de fleste er jo playere da egentlig, men det er bare det at de færreste liksom "kler" rollen. Akkurat som at alle vil være digge, men det er bare noen ytterst få som er digge på ordentlig. 

Anonymkode: 82f91...062

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vel, hadde ikke playerne vært gode i senga så hadde de ikke fått seg så ofte - med de samme kvinnene - og med flere andre kvinner. 

Anonymkode: fbb61...f7d

Ofte er det vel slik at playere skifter seksuelle partnere hele tiden. Det som gjør de til playere er flott uteseende og mye sjarm. Det gjør de ikke nødvendigvis til gode elskere selv om noen sikkert er dette også.  Kvinner faller som fluer av et flott utseende og mye sjarm. Mange av playerne er også psykopater. Dette oppdager ikke en kvinne før det er for sent, og det ender i en katastrofe som tar lang tid å komme seg ut av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...