AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Har du opplevd at psykologen ble sint på deg? Anonymkode: 1fbda...cc5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, 1 gang. Anonymkode: 4da99...5e0 Saph skrev (4 minutter siden): Jepp. Og jeg har også blitt forbanna. Dere vil ikke fortelle hva som skjedde, i samme slengen? Anonymkode: 1fbda...cc5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 Ja. Jeg hørte ikke etter og bablet i vei. Anonymkode: e6a5b...c30
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 Ja, men det var i forbindelse med at jeg hadde forsøkt å ta livet mitt, og vedkommende bryr seg. Jeg ser reaksjonen som rimelig naturlig, egentlig, jeg har gått til personen i mange år. Sint er kanskje hardt tatt i, men det var absolutt så nærme sint som jeg har sett behandleren noen gang. Anonymkode: 802df...409 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, men det var i forbindelse med at jeg hadde forsøkt å ta livet mitt, og vedkommende bryr seg. Jeg ser reaksjonen som rimelig naturlig, egentlig, jeg har gått til personen i mange år. Sint er kanskje hardt tatt i, men det var absolutt så nærme sint som jeg har sett behandleren noen gang. Anonymkode: 802df...409 Hva sa behandleren til deg som var så sint? Anonymkode: 1fbda...cc5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #8 Skrevet 9. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva sa behandleren til deg som var så sint? Anonymkode: 1fbda...cc5 "så sint", jeg skrev at det var kanskje hardt tatt i, men det var sint for vedkommende å være. Lurte på hvorfor jeg hadde gjort som jeg hadde gjort, på en veldig direkte måte som skilte seg fra hvordan personen normalt sett snakker. Litt voldsomt, veldig klart og tydelig. Nesten som "hvorfor i alle dager gjorde du det da? Du kunne jo ha mistet livet!". Husker ikke ordrett, men det var mest toneleie og måte å si det på som gjorde at jeg tenkte personen var sint. Anonymkode: 802df...409
Silva Pluvialis Skrevet 9. juni 2021 #9 Skrevet 9. juni 2021 Nei. Behandlere skal ikke bli sint på pasienter. Det er særs uprofesjonelt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #10 Skrevet 9. juni 2021 Nei, ikke direkte sint, men hun har blitt streng mot meg. Første gang kom jeg til en time med klissvåt dongeribukse fordi jeg ikke hadde tatt regnbukse med og det begynte å regne mens jeg gikk (ja, det var meldt regn den dagen)🙈 da svarte jeg «jada, mase-mamma» og da fikk jeg beskjed om hun gjerne kunne bli «mamma-streng» om det var det som skulle til for at jeg kledde meg etter været og begynte å ta med meg regnbuksen når det var fare for regn mens jeg var ute🤣 Ellers har det som regel vært om jeg har latt være å høre på kroppen min og gjort for mye slik at jeg har blitt utslitt og kommer til henne nesten tappet for energi… Anonymkode: 66731...649
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #11 Skrevet 9. juni 2021 ja, fordi jeg selvskader og har hatt selvmordsforsøk og hun blir da sint. Anonymkode: f6bc7...f29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå