AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Del Skrevet 9. juni 2021 Hvor lenge er solsikke blomsten i salg i butikken? Vurderer dette som borddekorasjon i en konfirmasjon til høsten. Da denne er litt symbolsk og betyr litt.. Ønsker helst ikke kunstige blomster. Anonymkode: da728...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 10. juni 2021 #2 Del Skrevet 10. juni 2021 (endret) Når skal du ha komf ? Endret 10. juni 2021 av DEN NAKNE GARTNER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #3 Del Skrevet 10. juni 2021 Jeg har bursdag i september og da får jeg alltid solsikker for de er jeg så glad i. Så det er ihvertfall sesong da Anonymkode: 9cf88...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 10. juni 2021 #4 Del Skrevet 10. juni 2021 Det er bare å dyrke egne solsikker nå. Dyrk haugevis så rekker man det kanskje om det er lenge til? Ellers så kan man snakke med en blomsterforhandler om det er mulig å bestille til en bestemt dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #5 Del Skrevet 10. juni 2021 DEN NAKNE GARTNER skrev (5 timer siden): Når skal du ha komf ? Midten av september Anonymkode: da728...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå