Gå til innhold

Kan du anbefale et online valpekurs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har nylig fått en liten valp, og har meldt oss på valpekurs. Problemet er at det er ikke før i august. I mellomtiden så tenkte jeg å prøve et online valpekurs. 

Det er flere av dem, så jeg blir veldig usikker på hva som er verd pengene eller ikke.

Er det noen som kan anbefale et?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med hundelykke! Jeg vet de skal online valpekurs og de er gull verdt! Eneste som har funka på hunden her og vi har testet mye og mange.

Anonymkode: 27734...35a

• Liker 1
Skrevet (endret)
Møretausa skrev (På 9.6.2021 den 10.25):

Hei

Vi har nylig fått en liten valp, og har meldt oss på valpekurs. Problemet er at det er ikke før i august. I mellomtiden så tenkte jeg å prøve et online valpekurs. 

Det er flere av dem, så jeg blir veldig usikker på hva som er verd pengene eller ikke.

Er det noen som kan anbefale et?

Jeg følger en kanal på youtube på engelsk som heter McCann dog trainers. Den går i loop her hos meg https://youtube.com/c/McCannDogs - Jeg er valpeeier for første gang og jeg har lært så mye på den kanalen  - og den er gratis 

Endret av Lilleminken
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 6/9/2021 at 4:22 PM, AnonymBruker said:

Ta kontakt med hundelykke! Jeg vet de skal online valpekurs og de er gull verdt! Eneste som har funka på hunden her og vi har testet mye og mange.

Anonymkode: 27734...35a

Støtter denne! Lærte så masse til valpen og endelig sover hun som hun skal. https://hundelykkelig.mykajabi.com/nettbasert-knottekurs

Anonymkode: 0542c...c5f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 6/9/2021 at 11:16 AM, Troyamin said:

Styr unna denne. De anbefaler "hovedsakelig" belønningsbasert trening. Opplevd at de ikke trener belønninsbasert og gjemmer seg bak ulveteori.

• Liker 2
Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for avsporinger og brukerangrep.

Vintermorgen, mod

• 1 år senere...
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 11.6.2021 den 7.07):

Styr unna denne. De anbefaler "hovedsakelig" belønningsbasert trening. Opplevd at de ikke trener belønninsbasert og gjemmer seg bak ulveteori.

"Gjemmer seg bak ulveteori" faktisk.. Nå er jeg spent på hvilket kurs du har tatt der? Jeg har tatt alle kursene der med unntak av et, nettopp fordi det er fine metoder og gode videoer/forklaringer. Jeg kjenner meg ikke igjen i det du skriver, og kan trygt anbefale kursene 👍 

Endret av Bugles

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...