Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maaange tusen, koster 355 for en middagstallerken, så bare de kommer på 4260,- skal du ha middagsservise og kaffeservise. Serveringsfat? Suppeterinen mener jeg koster ca 2500.-

Eg gidd ikkje kaffiserviset trur eg.

Blir jo litt kjedelig med to like servise- eller kansje ikkje? Hmm...

2500 for en suppeterin?? GOSJ!

Samlar du og på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har nesten fullt jeg. Har også suppeterin, et stort og ett lite serveringsfat og en stor og en liten bolle. Ville også ha det i kaffeservise, kjempepraktisk for da kan skåler og kaketallerkner brukes når man serverer middag de også. :)

Skrevet
Ja, har nesten fullt jeg. Har også suppeterin, et stort og ett lite serveringsfat og en stor og en liten bolle.  Ville også ha det i kaffeservise, kjempepraktisk for da kan skåler og kaketallerkner brukes når man serverer middag de også. :)

Sukk- kansje eg og skulle ha gifta meg ;)

Skrevet

Platinum vet jeg mange av mine venner og bekjente har. Så dette er i alle fall et servise du får i mange år fremover. Og det er jo veldig viktig å tenke på. I tillegg kan du jo se om du får alle typer ting du ønsker deg i det serviset, altså om du ønsker deg f.eks. suppeterrin om du da får det i begge modellene. Vi vurderte Platinum, men endte opp med Silver Superior. Fikk hele serviset til bryllupet og er kjempefornøyd med det. Jeg liker både sølv og gull, men jeg valgte servise først, og så bordpynt. Hadde ikke så mye sånt fra før så. Ta deg god tid og spør om alt mulig i butikken. Se også hvordan det ser ut på evt duk du kanskje allerede har, og prøv med bestikk til. Ang bestikk så går det an å få det med detaljer i gull også, men det er kjempeflott med sølvbestikk uansett mener jeg. Lykke til med valget! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...