Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #1 Skrevet 8. september 2005 Jeg er sånn i tvil om hvilket jeg skal velge. Jeg har sett på to stk. på tilbords. Det ene heter Classic gold og har to enkle gullstriper langs kanten. Det andre heter Platinum og har en sølvstripe langs kanten. Ellers er de like. Hvilket skal jeg velge?? Hva er for og mot sølv og gull. Hvilke likte dere best? (i utgangspunktet tenkte jeg å ha en gull, men jeg synes det er veldig stilig og litt mer moderne med sølv kanskje.) Bør bestemme meg innen jul helst
Grooo Skrevet 8. september 2005 #2 Skrevet 8. september 2005 Hva slags bestikk skal du ha til? Blir det fint med tallerkner med gullkant og så sølvbestikk ved siden av?
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 8. september 2005 #3 Skrevet 8. september 2005 Det er jo et finservise, så sølvbestikk blir nok sikkert brukt ja.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #5 Skrevet 8. september 2005 http://www.tilbords.no/comweb.asp?ID=52&cl...ment=1&session= Begge to er på den linken. Bildet viser ikke så godt om det er gull eller sølv eller hvor mange striper.
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2005 #6 Skrevet 8. september 2005 http://www.tilbords.no/comweb.asp?ID=52&cl...ment=1&session= Begge to er på den linken. Bildet viser ikke så godt om det er gull eller sølv eller hvor mange striper. ← Tror jeg ville valgt sølv. Selv likte jeg Silver Superior veldig godt, men har jo ikke sett det i virkeligheten.
tommeline Skrevet 8. september 2005 #7 Skrevet 8. september 2005 Velg det du liker best! Hvis det er et finservise som skal vare i mange år framover er det jo ikke noe stort poeng om det er sølv som er in i år. Om et par år er det sikkert gull... Vi har gullkant på våre tallerker, og det går helt fint mes sølvbestikk til det .
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #8 Skrevet 8. september 2005 Definitivt Platinum. Det var penest, det gullaktige så litt fake og cheap ut. Dessuten blir det penest med sølvbestikk til... Åh, så min favoritt der også, Grey Pearl... Sukk...
LilleBille Skrevet 8. september 2005 #9 Skrevet 8. september 2005 Jeg ville valgt det med sølvstripene - synes det så flottest ut - og hvis du dekker med sølvbestikk innimellom og har sølv lysestaker etc. blir det mye penere med sølvkant enn om du har gullkant.
sixx Skrevet 9. september 2005 #10 Skrevet 9. september 2005 Enig med folket foran her...sølvrand til sølvbestikk.
Trill Skrevet 9. september 2005 #11 Skrevet 9. september 2005 Av dei to ville eg valgt Platinium.. Men sånn ellers ville eg valgt Grey Pearl. Det har eg i skapet mitt- så det er min favoritt
Arwen Skrevet 9. september 2005 #12 Skrevet 9. september 2005 (endret) Åh, så min favoritt der også, Grey Pearl... Sukk... ← Vi fikk nesten fullt servise i grey pearl til bryllupet Jeg ville også valgl sølvkant. Endret 9. september 2005 av ¤Arwen¤
liv Skrevet 9. september 2005 #13 Skrevet 9. september 2005 Platinum av de, men har du sett at porsgrunn porselen har et som er nesten likt det, mener det heter saturn.
Mistyen Skrevet 9. september 2005 #14 Skrevet 9. september 2005 Av dei to ville eg valgt Platinium.. Men sånn ellers ville eg valgt Grey Pearl. ← Enig - men i mitt skap har jeg Ivorie, fra V&B
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #15 Skrevet 9. september 2005 Litt off topic, men er det noen som vet hva Grey Pearl med alt stashet + serveringsmuligheter til tolv vil komme på? Har lærevansker i matematikk...
Arwen Skrevet 9. september 2005 #16 Skrevet 9. september 2005 Maaange tusen, koster 355 for en middagstallerken, så bare de kommer på 4260,- skal du ha middagsservise og kaffeservise. Serveringsfat? Suppeterinen mener jeg koster ca 2500.-
Trill Skrevet 9. september 2005 #17 Skrevet 9. september 2005 Litt off topic, men er det noen som vet hva Grey Pearl med alt stashet + serveringsmuligheter til tolv vil komme på? Har lærevansker i matematikk... ← Har ikkje turt å rekne på det eg Det er sikkert knalldyrt. Eg har heldigvis fått alt eg har (foreløbig 12 middagstallerka)- og meina dei kosta i overkant av 300 pr.stk. I fjor før jul var det 30% rabatt på dei- så derfor fekk eg ekstra mange. Lure på kva eg egentlig "treng". Av serveringsfat og sånn.. Syns det er vanskelig å finne gode bilder av desse servisa. Vanskelig å finne prisar og
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #18 Skrevet 9. september 2005 Jeg tenkte på alt ja... Jeg er så sær sånn, liker å ha alt i en serie, selv om jeg sikkert ikke vil bruke alt... Men er jo kjedelig å ønske seg det til bryllupet da; kjipt å få det av alle
Arwen Skrevet 9. september 2005 #19 Skrevet 9. september 2005 ganske greie bilder her, størrelsen står hvertfall.
Arwen Skrevet 9. september 2005 #20 Skrevet 9. september 2005 Jeg tenkte på alt ja... Jeg er så sær sånn, liker å ha alt i en serie, selv om jeg sikkert ikke vil bruke alt... Men er jo kjedelig å ønske seg det til bryllupet da; kjipt å få det av alle ← vi fikk vel servise av ca halvparten av gjestene - helt greit, mye heller få noe man ønsker seg en masse vaser o.l. som man egentlig ikke trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå