Gå til innhold

Pfizer skal teste vaksine på babyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Galskap! 

• Liker 15
Skrevet
Cuddlegirl skrev (Akkurat nå):

Galskap! 

Er du glad for at vaksiner blir testet på barn, så det finnes barnevaksinasjonsprogram? Vel, de har også blitt testet før de ble godkjent.

• Liker 8
Skrevet
Cuddlegirl skrev (36 minutter siden):

Galskap! 

Det er jo opp til hver og en forelder sikkert, men å teste betinget godkjent vaksine på babyer høres virkelig ikke bra ut .... 

• Liker 2
Skrevet

Har ei tysk venninne. Hun sier at i tyske aviser står det at de har startet med vaksine på veldig syke barn😥

• Liker 1
Gjest Optimo
Skrevet
zemer skrev (3 minutter siden):

Har ei tysk venninne. Hun sier at i tyske aviser står det at de har startet med vaksine på veldig syke barn😥

Det er vel i tilfelle de ungene som har størst sjanse for å faktisk dø av sykdommen, så det er jo en god prioritering hvis de først skal vaksinere barn.

Gjest Laffatus
Skrevet (endret)
zemer skrev (7 minutter siden):

Er det ikke  bra de tar dette seriøst

Endret av Laffatus
Skrevet
Sequoia skrev (2 timer siden):

Er du glad for at vaksiner blir testet på barn, så det finnes barnevaksinasjonsprogram? Vel, de har også blitt testet før de ble godkjent.

Selvfølgelig, men ikke en vaksine som er prøvd ut på voksne i ikke 1 år en gang... 

• Liker 8
Gjest Maxwell
Skrevet (endret)

Det høres så grotesk ut når det skal 'testes' på babyer 😕

Endret av Maxwell
Skrevet

Testes... Smak litt på ordet.

Testes på babyer.

Blir kvalm, en vaksine som ikke er utprøvd. For en pandemi de sier nå er straks over. Ingen vet hva denne vaksinen vil gjøre, og nå skal de teste den på babyer..... 

• Liker 14
Skrevet

Og hvis et av disse barna blir skadet?Hva sier legemiddelselskapet da? «Beklager at det skjedde med barnet ditt, vi bare justerer dosen litt så håper vi nestemann klarer seg»? 

• Liker 12
Skrevet

Tyskerne forsker på mennesker igjen... Historien gjentar seg!

• Liker 8
Skrevet (endret)
mima skrev (1 minutt siden):

Og hvis et av disse barna blir skadet?Hva sier legemiddelselskapet da? «Beklager at det skjedde med barnet ditt, vi bare justerer dosen litt så håper vi nestemann klarer seg»? 

"-Man må knuse noen egg om man skal lage omelett" - Josef Stalin

Endret av Den Sagnsomsuste
  • Liker 5
Skrevet

Som nybakt mor så syntes jeg at det høres skikkelig fælt ut. Jeg har en tenåring også, og grøsset da det ble testet på tenåringer .. Men denne nyheten luktet værre. Jeg hadde aldri tilbudt babyen min til å bli «testet» på, hvor finner de babyer å «teste» vaksinen på egentlig? 

• Liker 10
Skrevet
Zebrina skrev (Akkurat nå):

Som nybakt mor så syntes jeg at det høres skikkelig fælt ut. Jeg har en tenåring også, og grøsset da det ble testet på tenåringer .. Men denne nyheten luktet værre. Jeg hadde aldri tilbudt babyen min til å bli «testet» på, hvor finner de babyer å «teste» vaksinen på egentlig? 

Bare å finne noen nybakte foreldre her inne, som mener denne vaksinen fint kan testes på alt og alle. Har diskutert med flere her som mener det er helt greit å bruke barn som forsøkskaniner, for det er jo tross alt sånn med alle vaksiner. At folk ikke skjønner bedre kan jeg ikke forstå... 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Zebrina skrev (3 minutter siden):

Ofte fattige familier som får penger for at vaksinen testet på barnet deres. Jeg har sett intervju på amerikanske nyheter- det er også foreldre som er leger og vil at barna deres skal gjøre en «god gjerning« for vaksinefremskritt. 

Endret av mima
  • Liker 2
Skrevet
Zebrina skrev (1 minutt siden):

De kommer sikkert til å betale godt for seg. Det er jo slik de lurer fattige i en prekær situasjon til å la seg vaksinere i USA. Gi en sulten mann en blodig biff og man har en deal! Motbydelig 🤢

• Liker 7
Skrevet
Den Sagnsomsuste skrev (3 minutter siden):

De kommer sikkert til å betale godt for seg. Det er jo slik de lurer fattige i en prekær situasjon til å la seg vaksinere i USA. Gi en sulten mann en blodig biff og man har en deal! Motbydelig 🤢

Ja det er motbydelig. Skikkelig motbydelig! 

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde en diskusjon med kollegaer i vinter, og en av dem sa noe om at de lurte på når vaksinene ble godkjent for barn.  

Jeg sa at det ble den så snart den var testet på nok barn. Og at jeg alltid kjente en klump i magen over dette prinsippet, at fremmede barn skal teste om medisinene er trygge for mitt barn...

Og det var helt fascinerende å se reaksjonene deres. For de hadde tydeligvis aldri tenkt at medisiner måtte testes på barn for å bli godkjent for barn. Og all den kompliserte etikken rundt dette. (For hvem er det som lar barna sine bli testkaniner? Er det oss rike i vesten, eller er det familier som strengt tatt ikke har annet valg..)

• Liker 6
Skrevet (endret)

Mine barn betyr alt for meg Jeg kommer I hvertfall IKKE til og la mine barn være prøvekaniner! 

Endret av Sourwatermelon
  • Liker 9
  • Opprett ny...