AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Del Skrevet 8. juni 2021 Jeg skal kjøpe min første apple watch og ser jeg må velge størrelse. 40 eller 44. Jeg er dame av helt normal str. Hvilken størrelse har dere valgt? (Og hvorfor) Bor langt fra butikk så hadde håpet å kunne bestille på nett. Anonymkode: c3599...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heido Skrevet 8. juni 2021 #2 Del Skrevet 8. juni 2021 Jeg er kvinne selv, med butte små hender og fingre. Jeg valgte 40. Den mannlige kollegaen min som er dobbelt så stor som meg valgte 44. Blir litt utifra størrelse og tykkelse på hender og håndledd. Veldig fornøyd med min ihvertfall! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Del Skrevet 9. juni 2021 Liten dame og har 40. 44 ville blitt ubehagelig for meg, og samtidig ville det sett utrolig rart ut. Anonymkode: 61041...edb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laffatus Skrevet 9. juni 2021 #4 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 13.50): Jeg skal kjøpe min første apple watch og ser jeg må velge størrelse. 40 eller 44. Jeg er dame av helt normal str. Hvilken størrelse har dere valgt? (Og hvorfor) Bor langt fra butikk så hadde håpet å kunne bestille på nett. Anonymkode: c3599...807 Jeg har 40 til meg jeg er liten rundt armen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå