AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Kartlegging og samtaler. Anonymkode: a4383...d2e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Samtaler med behandler som er spesialist på bipolar lidelse. Går også i behandling hos en som er spesialist på spiseforstyrrelser. En til to ganger i uken. Anonymkode: d6566...9e4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Kommer aldri lenger enn denne såkalte utredningsbiten: Samtalene består av krangling om diagnose som (snart) settes basert på synsing og (gale) øyeblikksbilder, notering i journal av behandlers forvridde og vage tolkninger - samtidig utelatelse av viktig informasjon og stadig spørsmål om jeg fortsatt er sikker på om jeg skal ha ny time... Hva annet skal jeg gjøre da??? Jævela fjols! Fint at noen faktisk får behandling for det de strever med. Jeg har egentlig gitt opp men kan ikke bare slutte. Da heter det bare at "pasienten mangøet vilje til å motta støtte og behandling" eller noe annet tull. Ikke søren om de skal få den. Her skal jeg sitte løpet ut, la dem skrive ned feil diagnose om det er nødvendig... Så får vi se hvordan de vil behandle eller ikke behandle, basert på helt feil grunnlag. Er så irritert og lei at jeg kunne eksplodert. Nå leser jeg faktisk journal og har for tiden energi nok til å stille spørsmål til ting. Det finnes sikkert mange pasienter som ikke har kapasitet og overskudd til det. Stakkars dem. Anonymkode: 49d98...b30
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kommer aldri lenger enn denne såkalte utredningsbiten: Samtalene består av krangling om diagnose som (snart) settes basert på synsing og (gale) øyeblikksbilder, notering i journal av behandlers forvridde og vage tolkninger - samtidig utelatelse av viktig informasjon og stadig spørsmål om jeg fortsatt er sikker på om jeg skal ha ny time... Hva annet skal jeg gjøre da??? Jævela fjols! Fint at noen faktisk får behandling for det de strever med. Jeg har egentlig gitt opp men kan ikke bare slutte. Da heter det bare at "pasienten mangøet vilje til å motta støtte og behandling" eller noe annet tull. Ikke søren om de skal få den. Her skal jeg sitte løpet ut, la dem skrive ned feil diagnose om det er nødvendig... Så får vi se hvordan de vil behandle eller ikke behandle, basert på helt feil grunnlag. Er så irritert og lei at jeg kunne eksplodert. Nå leser jeg faktisk journal og har for tiden energi nok til å stille spørsmål til ting. Det finnes sikkert mange pasienter som ikke har kapasitet og overskudd til det. Stakkars dem. Anonymkode: 49d98...b30 Hva med «behandler mangler evne til å notere viktig informasjon og sliter med forvridde tolkninger» Anonymkode: dc37e...cc5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 Går ukentlig til traumebehandling hos en traumespesialist. Gått der i 4 år nå, tviler på at jeg blir så mye bedre.. Anonymkode: a90ff...e6f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 Nå jobber vi med å lære hva følelser er og hvordan akseptere de sånn at jeg på lang kan være i stand til å gjennomføre traumebehandling Anonymkode: d1675...c70
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #8 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hva med «behandler mangler evne til å notere viktig informasjon og sliter med forvridde tolkninger» Anonymkode: dc37e...cc5 Retter du opp i formuleringene mine? 😎❤️ Det der var ranting fra min side - blir ikke alltid optimalt da. Enig i at du ordla deg betraktelig bedre enn hva jeg gjorde 👍 Anonymkode: 49d98...b30
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #9 Skrevet 8. juni 2021 Jeg hadde kun timer hos spesialsykepleier, jeg trodde det var en slags utredning, men det var all "behandling" jeg fikk. Trodde jeg skulle få timer hos psykolog, men den gang ei. Det var mye frem og tilbake, ene timen skulle vi jobbe med det, neste time noe helt annet. Det var utrolig frustrerende, for hun hadde hele tiden glemt hva vi avtalte sist. Dette gjentok seg hele tiden, uten unntak. Hun ble til og med veldig irritert da jeg kom til en time etter en hard influensa og ikke hadde fylt ut et sinneskjema. Jeg hadde ikke vært sint, så hva var det da å fylle ut? Jo, hun hadde absolutt en mening om at jeg ofte var rasende?!? Og hun var ganske irritert for at jeg kom til timen. Jeg er veldig sjelden sint, for ikke å si rasende. Konfronterer folk når jeg synes det er nødvendig, men ikke i raseri. Min fastlege er enig med meg om at jeg lider av kronisk depresjon, alle mine symptomer stemmer med det. Men nei da, denne dama visste bedre etter noen springende samtaler uten rot og fot i noe som helst. Og gjett om jeg ble overrasket (not) da hun fortalte at dette var siste timen min, helt ut av det blå. Aldri mer, det var så totalt bortkastet hele greia. Anonymkode: 07566...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #10 Skrevet 9. juni 2021 Jeg hadde samtaler med psykolog en gang i uken. Etterhvert hver 1,5 uke og nå en gang i måneden. Anonymkode: df474...6a2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå