AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Føler at det kan skje, føler meg svak i kroppen og vil kaste opp og gråte. Redd det kan bli et angstanfall. Hva gjør du for å få det bedre? Anonymkode: 5d852...415
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Hva er det som gjør at du er redd for å få et angstanfall? Tror du angstanfall er farlig for deg på noen måte? For min del overvant jeg angsten ved å si til meg selv at angstanfall ikke er farlig. Jeg hadde flyskrekk, men jeg tok fly til tross for angsten fordi jeg ikke ville at angsten skulle hemme meg fra å gjøre de tingene jeg hadde lyst til. Så tilslutt forsvant angsten helt. Anonymkode: 41d4d...d0f 1
Gjest Laffatus Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Gjøre noe med det du er redd får og bli frisk da får du bedre liv
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det som gjør at du er redd for å få et angstanfall? Tror du angstanfall er farlig for deg på noen måte? For min del overvant jeg angsten ved å si til meg selv at angstanfall ikke er farlig. Jeg hadde flyskrekk, men jeg tok fly til tross for angsten fordi jeg ikke ville at angsten skulle hemme meg fra å gjøre de tingene jeg hadde lyst til. Så tilslutt forsvant angsten helt. Anonymkode: 41d4d...d0f Når du er mitt oppe i det så føles det jo jævlig. Det funker ikke å tenke at det "bare er tull" Anonymkode: 5d852...415 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 Laffatus skrev (5 minutter siden): Gjøre noe med det du er redd får og bli frisk da får du bedre liv Jeg gjør noe med det, men det er ikke en rask løsning på det, og det hjelper meg ikke idag. Anonymkode: 5d852...415 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 Prøv mindfullness meditation Fokuser på pusten din. Prøv å nå en tilstand hvor du ikke er tankene og følelsene dine, men hvor du heller kan observere dine følelser og tanker. Observer deg selv uten å dømme deg selv. Send deg selv omtanke. Få bevissthet over hva som fører til angsten din. Vær villig til å gi deg selv din fulle oppmerksomhet, også på det som er vanskelig. Gi så slipp på det. Gå en tur i naturen etterpå. Hør på rolig musikk. Bineural beats😊 💜💚 Anonymkode: 6ffdf...c5f 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøv mindfullness meditation Fokuser på pusten din. Prøv å nå en tilstand hvor du ikke er tankene og følelsene dine, men hvor du heller kan observere dine følelser og tanker. Observer deg selv uten å dømme deg selv. Send deg selv omtanke. Få bevissthet over hva som fører til angsten din. Vær villig til å gi deg selv din fulle oppmerksomhet, også på det som er vanskelig. Gi så slipp på det. Gå en tur i naturen etterpå. Hør på rolig musikk. Bineural beats😊 💜💚 Anonymkode: 6ffdf...c5f Takk. Anonymkode: 5d852...415 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #8 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk. Anonymkode: 5d852...415 ❤️ Jeg vet hvordan du har det. Vit at du kan bli bedre😊❤️ Wish u all the best! Klem ✨ Anonymkode: 6ffdf...c5f 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #9 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Når du er mitt oppe i det så føles det jo jævlig. Det funker ikke å tenke at det "bare er tull" Anonymkode: 5d852...415 Det føles jo jævlig, men for meg hjelper den tanken litt. At angstanfall på en måte er følelseskorthuset mitt som kollapser, og dersom det raser hjelper det ikke å panisk prøve å holde det på plass. Jeg må bare satse på at det står, tenke på noe annet, og prøve å godta at hvis det faller, så må jeg bare vente på at det går over. Det er jo jævlig, men å ikke være redd for det er et steg på veien mot å unngå det. I tillegg er det som hjelper på for meg å tenke på andre ting, for eksempel å høre på musikk med passe rolig og passe positiv stemning, eller å konsentrere deg om noe som ikke er så farlig å få til, typ en hobby/spill. Anonymkode: 0e3ea...2b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå