AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #21 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spørsmålet er heller hvorfor er det så vanskelig å finne truser i bomull?! Anonymkode: cb9dc...1f0 Ikke vanskelig. Ellos har masse i økologisk bomull til ca 50kr trusa. Anonymkode: e7341...91f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #22 Skrevet 8. juni 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Truser, sokker... slike småplagg er unaturlig dyre i Norge! Det går jo ikke så mye stoff til dem. Vanligvis hamstrer jeg slikt når jeg er i utlandet. Men nå i koronatiden som jeg ikke får reise, har jeg brukt hundrevis av kroner på egne og barnas sokker og truser. Anonymkode: ce824...e25 Sokker også får du jo tak i dritbillig om du vil. Jeg fatter ikke hvor dere handler som tror det er så dyrt. Eller hvor billig dere egentlig forventer at varene skal være... Anonymkode: 50be8...b8a
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #23 Skrevet 8. juni 2021 Anonyminist skrev (7 timer siden): Det er ikke vanskelig i det hele tatt, men det blir ikke like billig som over. Kan du linke til noen fine stringtruser da i bomull? For jeg har lett lenge uten å finne noen særlige fine eller gode, og også uten at de koster skjorta. solmåneogstjerner skrev (6 timer siden): Er DET vanskelig? Ta en tur på cubus eller hm, så er den saken løst. Jeg har nesten bare bomullstruser. Ja, det er et mareritt spør du meg. Synes både hm og Cubus har fått dårlig utvalg Anonymkode: cb9dc...1f0
Problemløseren Skrevet 8. juni 2021 #24 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes det er dyrt jeg, de rimeligste for 70 kr stykk og 3 pakning til 150, man må ha mer enn tre, si to pakker og det er 300 for 6 små truser i dårlig kvalitet. Er det bare meg eller?😅 Anonymkode: 65266...6d9 Dette gjelder truser for damer Menn kan velge bambus, bomull og alle andre materialer til en mye billigere pris. Det brukes også mer stoff på mannetruser. Svaret er at dere kvinner legger igjen stemmeseddel (penger) for truser i dårlig kvalitet. Noen damer bruker herretruser fordi de er mer behagelige. Noen menn bruker bind fordi det suger opp fugktighet og er behagelig
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #25 Skrevet 8. juni 2021 Disse 6-packene på h&m er helt fine bomullstruser - https://www2.hm.com/no_no/productpage.0625216049.html De har også flere modeller og farger. Hvis du synes disse er fortsatt dyre, kan du se på aliexpress. Det er stortsett der jeg kjøper truser til meg, der eller Primark når jeg reiser. Anonymkode: da6eb...acf
Gjest Saph Skrevet 8. juni 2021 #26 Skrevet 8. juni 2021 Taluno skrev (5 timer siden): Jeg hadde aldri klart gå uten truse i arbeidsbuksa 😳 og som kvinne så skjer det vanligvis enkelte naturlige ting sånn ca hver måned, så hvor mener du man skal feste bind og truseinnlegg? 🤔 Bare bruk de med limsiden opp. 🥴 Truser er dyrt fordi det er noe folk må ha så folk betaler de det de koster, det vet de som prissetter, så da kan de prise opp.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #27 Skrevet 8. juni 2021 Jeg bruker kun de sømløse bokserne fra lindex som desverre er i polyesterstoff. Men sånn er det når det skal være sømløst. Får helt fnatt av strammende bomullstruser. Der er det ofte 3 for 2, og de holder fasongen greit, men mister fargen ved høy grad vask. Svarer ikke på spørsmålet her men...🤣🤣 Anonymkode: cffa2...96a
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #28 Skrevet 8. juni 2021 Taluno skrev (5 timer siden): Tror jeg kjøper 6 truser i året, snittpris rundt 35,- stk. 17 kr i måneden for truser er ikke en veldig avskrekkende sum i mitt budsjett 🤔 men for faen. 6 truser er ikke nok til én uke engang🤪 Anonymkode: 37d0a...02d 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #29 Skrevet 8. juni 2021 Det er jo ikke dyrt. En firepakning med truser koster 89,- på sparkjøp. Anonymkode: b8fd9...6d0
solmåneogstjerner Skrevet 8. juni 2021 #30 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): men for faen. 6 truser er ikke nok til én uke engang🤪 Anonymkode: 37d0a...02d De er vaskbare 😉 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #31 Skrevet 8. juni 2021 Jeg synes dette er rimelig. Har jobbet i undertøysbutikk hvor 3 for 299 var det billigste tilbudet vårt på truser. Vanligvis var det alt fra 149 til 399 per stk. Klarer ikke skjønne hvordan 50 kr for en truse er dyrt. Følger du vaskeinnstruks så de ikke slites ut med en gang? Anonymkode: 56b21...9a5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #32 Skrevet 8. juni 2021 Truser er da ikke dyrt. Med mindre du mener brukte truser. Ja de er dyre, men så er det ikke egentlig selve trusen man betaler for. Anonymkode: 8338c...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #33 Skrevet 8. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Truser er da ikke dyrt. Med mindre du mener brukte truser. Ja de er dyre, men så er det ikke egentlig selve trusen man betaler for. Anonymkode: 8338c...3ee Ja, pratet med en dame og spurte hva skal du ha for den trusa. 159 Kr, men om jeg har den på meg en dag så skal jeg ha 499kr. Så truser stiger i verdi om den er brukt. Anonymkode: 8a653...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #34 Skrevet 8. juni 2021 Anonyminist skrev (8 timer siden): Dyrt? Det er så unaturlig billig at du bør tenke på hvem som har laget den, hva den er laget av, og hvilke ledd som blir utnyttet på veien. Hvor lenge varer sånne truser? For de av oss som nesten ikke har råd til å kjøpe klær er det dyrt ja. Anonymkode: bdc8e...62a
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #35 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg syns truser stort sett er billig utenom merke-truser. Syns de som sitter å syr dem fortjener lønn de kan leve av. Anonymkode: 1a582...cbf Du tror det er de som får overskuddet altså? Anonymkode: 65266...6d9
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #36 Skrevet 8. juni 2021 39 minutter siden, AnonymBruker said: For de av oss som nesten ikke har råd til å kjøpe klær er det dyrt ja. Anonymkode: bdc8e...62a Men for dere er alt dyrt da, og dere kan dermed ikke bruke dere selv som målestokk. De billigste trusene jeg kjøper tror jeg koster 29 kroner fullpris. Hvis det er for dyrt har du større problemer enn at du ikke finner billige bomullstruser. Helt seriøst. Anonymkode: 50be8...b8a
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #37 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du tror det er de som får overskuddet altså? Anonymkode: 65266...6d9 Skrev jeg det? Overskuddet er det som er igjen etter at kostnader (deriblant lønn) er betalt. Jeg tror det er større sjanse for at de som syr får levelig lønn hvis trusa er "dyr" enn hvis den koster en slikk og ingenting. Anonymkode: 1a582...cbf
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #38 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg synes det er dyrt jeg, de rimeligste for 70 kr stykk og 3 pakning til 150, man må ha mer enn tre, si to pakker og det er 300 for 6 små truser i dårlig kvalitet. Er det bare meg eller?😅 Anonymkode: 65266...6d9 Men da har du jo 6 stykk truser som noen har dyrket, høstet, farget, spunnet, vevd, sydd, merket, transportert og så solgt for 300 kr. De folka som er med i kjeden der har ikke fått mye til timeslønn. Neste gang du tenker at truser er dyrt - tenk på hvor dyrt livet er for de som produserer dritbillige truser (og andre klær). Anonymkode: 5b0e4...bf2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #39 Skrevet 8. juni 2021 Synes det er verre at kvaliteten på trusene jeg bruker har blitt bæsj. Anonymkode: 224c4...fcb
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #40 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Disse 6-packene på h&m er helt fine bomullstruser - https://www2.hm.com/no_no/productpage.0625216049.html De har også flere modeller og farger. Hvis du synes disse er fortsatt dyre, kan du se på aliexpress. Det er stortsett der jeg kjøper truser til meg, der eller Primark når jeg reiser. Anonymkode: da6eb...acf For barn? Anonymkode: b27af...801 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå