Gå til innhold

Hvor mange kalorier spiser du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes symptomene hun ramser opp nå med f.eks frysing og dårlig søvn bør få henne til å grep. Hun gjør seg selv syk, for ingen grunn overhodet. 

Anonymkode: 3d90d...9f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg spiser 1500-1700 kalorier, forbrenner 2300 på en vanlig dag. Vekta rører seg ikke. 

Anonymkode: a94ec...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiser litt over 2000 hver dag, opp mot 2500. Veldig aktiv.

Anonymkode: eef05...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er for lite, du vil bli dårlig, det kan gjøre at du får subklinisk lavt stoffskifte med påfølgende symptomer som frysing, miste hår, oppblåst osv. Du trenger ikke spise så lite for å miste fett når du trener mye. Legg på minst 500 kcal ekstra i protein. Du vil fortsatt miste fett, og du vil bygge muskler raskere. 

Anonymkode: de0f0...f7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 167 og veier 59. Holder vekten på 1650 + treningskalorier. Siden jeg trener hver dag spiser jeg typisk 1900-2000 kalorier hver dag, og holder vekten. Du vil sannynligvis gå rolig ned ved å spise 1700-1800☺️

Anonymkode: 39b3f...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nokså nøyaktig 1500 i snitt. Litt mindre i ukedagene, litt mer i helgene. Men er veldig aktiv og går ned mer enn 1 kg i uka, så vurderer å øke mengden litt. 

Anonymkode: 2dcee...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg merker at jeg blir bekymra for deg. Jeg har hatt anoreksi, og de symptomene du nevner er symptomer de fleste med anoreksi har. Symptomene er trolig et resultat av underernæring og lav fettprosent da du spiser altfor lite med tanke på høyden din og aktivitetsnivået ditt. Jeg vet ikke hvor du tenker at du "har for mye", men du må huske på at kvinnekroppen må ha fett for å fungere, og noe av det en tror er fett er ikke nødvendigvis det. Jeg husker at jeg helt manisk om å fks fjerne "bulken" nederst på magen. Den forsvant aldri, ikke da jeg var så tynn og underernært at jeg ble lagt inn på akuttavdelingen fordi det var fare for organsvikt. Den klumpen har jeg i ettertid skjønt at ikke er fett.

Anonymkode: 6f9f7...225

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mellom 1500 - 2500 avhengig av dag og altivitetsnivå. Så lenge man er på kaloriunderskudd over tid går man ned i vekt.

Anonymkode: 0be09...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil gå ned i fettprosent og ikke nødvendigvis i vekt ville jeg heller kuttet ut sukker, alt av korn, søtningsstoffer, meieriprodukter minus ghee, og planteoljer (kokos og oliven er ok, men dropp raps, solsikke, soya etc) , og droppet å telle kalorier på resten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...